لاست

پانزده سال پیش در چنین روزی، در ۲۲ سپتامبر سال ۲۰۰۴ اولین قسمت از سریال « Lost » (گمشده) روی آنتن رفت و به نوعی روند سریال سازی برای صنعت تلویزیون را تغییر داد و در دوران جدید به یکی از اولین مجموعه‌های تلویزیونی تبدیل شد که چیزی فراتر و در حد یک پدیده بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از آی سینما، چند ماه پیش پایان بندی سریال «بازی تاج و تخت» جنجالی و با خشم هوادارانش روبه‌رو شد. اما شاید نخستین بار پایان بندی «لاست» بود که مشابه چنین واکنش‌هایی را برانگیخت و میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را سرخورده کرد.

«لاست» محصول شبکه ای‌بی‌سی در دورانی ساخته و پخش شد که از شبکه‌های آنلاین و استریم مانند نتفلیکس خبری نبود. اما این سریال به نوعی یکی از اولین پرچم‌داران ورود محصولات تلویزیونی به عصر دیجیتال شد.

به علاوه این محصول پرطرفدار نشان داد چگونه می‌توان با تولید بزرگ‌تر از روند معمول آثار تلویزیونی و خلق داستانی پیچیده (که هنوز بر سر رمزگشایی آن بین بینندگان اختلاف نظر وجود دارد) قدرت جذب و نگه داشتن تماشاگران را افزایش داد.

امروز شاید طرفداران سریال‌های جدید حتی نام این سریال و شخصیت‌هایش مانند جک، سایر، کیت و جان لاک را هم نشنیده باشند. اما کسانی که ماجرای سقوط پرواز شماره ۸۱۵ در جزیره ناشناخته را دیده‌اند، هنوز کمپانی دارما، هیولای دودی، دیگران و سایر جزئیات «لاست» را در ذهن دارند.


مطالبی که خواندنشان توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

سازندگان سریال « Lost » از اوانجلین لیلی بخاطر برخی از صحنه های این سریال عذرخواهی کردند

توضیحات بازیگر سریال « Lost » پس از سالها از گذشت پایان مبهم این سریال

با شوک برانگیزترین خیانت ها در سریالهای تلویزیونی آشنا شوید! + تصاویر ( بخش اول )

با شوک برانگیزترین خیانت ها در سریالهای تلویزیونی آشنا شوید! + تصاویر ( بخش دوم )

یک زن به دلیل کنسل شدن سریال « The OA » در مقابل ساختمان نتفلیکس اعتصاب کرد! + تصویر