آرایش طبیعی و ملایم چه مزایایی دارد؟

آرایش طبیعی و ملایم چه مزایایی دارد؟


منبع: زیبامون

267

1398/6/31

15:56


ما در این بخش از زیبامون دات کام به مزایای آرایش طبیعی و ملایم اشاره کرده ایم. با ما همراه باشید.

آرایش طبیعی و ملایم چه مزایایی دارد؟

آرایش کردن یکی از راه های ساده و عالی برای ابراز خود و افزایش زیبایی چهره هست و به خودی خود هیچ مشکلی نداره اما گاهی اوقات لازم هست که آرایش کمتری داشته باشید و اجازه بدید زیبایی های طبیعی شما بیشتر مورد توجه قرار بگیره و خودتون رو وابسته به آرایش نکنید!

آرایش ملایم و طبیعی نه تنها زمان کمتری رو از شما می گیره بلکه مزایای دیگری هم به همراه داره که در این بخش از زیبامون دات کام به چند تا از مزیت های آرایش ملایم و طبیعی اشاره کرده ایم. با ما همراه باشید!

 

در طول روز استرس کمتری در رابطه با آرایش صورت خواهید داشت

اولین مزیت آرایش طبیعی و ملایم این هست که شما مجبور نیستید در طول روز نگران پاک شدن و یا خراب شدن آرایشتان باشید و از این طریق استرس کمتری هم خواهید داشت! با یک آرایش ملایم و طبیعی کمتر به سراغ آینه می روید، کمتر به فکر تمدید و یا اصلاح آرایش صورت هستید و وقفه کمتری در انجام کارهای روزمره شما ایجاد خواهد شد.

 

در روزهای گرم احساس سبکی خواهید داشت

هرچه آرایشی که در زوهای گرم دارید طبیعی تر و ملایم تر باشه، احساس شادابی و سبکی بیشتری خواهید داشت. با این مدل از آرایش دیگر نگران خراب شدن آرایشتان در اثر گرما نخواهید بود و نسیم تازه تابستانی رو هم بر روی پوستتان احساس خواهید کرد!

 

آرایش ملایم

 

پس انداز بیشتری خواهید داشت

این امر کاملا بدیهی است. زیرا هرچه آرایش کمتری داشته باشید، هزینه کمتری نیز صرف خرید محصولات آرایشی خواهید کرد و میتونید پس انداز بیشتری داشته باشید. و یا اینکه میتونید هزینه های مربوط به لوازم آرایش رو برای اموری که برایتان ارزش و اهمیت بیشتری دارند، استفاده کنید.

 

آرایش کم، برای پوست بسیار مفید هست

همه ما میدونیم که آرایش کردن باعث مسدود شدن منافذ پوستی میشه و علت اصلی ایجاد جوش و آکنه بر روی پوست هست. هرچه آرایش شما سبک تر و طبیعی تر باشه، مواد شیمیایی کمتری بر روی پوست قرار می گیره و در نتیجه پوست سالم تر و شاداب تری خواهید داشت. به طور کلی هر چه آرایش کمتری انجام دهید، با گذشت زمان، احساس نیاز شما به آرایش هم کمتر خواهد شد زیرا پوست به طور طبیعی شرایط بهتری چیدا میکنه و بدون آرایش هم روشن تر و شفاف تر خواهد بود.

 

صبح ها، عجله کمتری خواهید داشت!

هرچه آرایش شما سبک تر و ملایم تر باشه، زمان بیشتری در اختیار خواهید داشت و میتونید این زمان رو به انجام کارهای دیگر اختصاص بدید و یا اینکه بیشتر در رختخواب بمانید و از خواب صبحگاهی لذت ببرید و بدون هیچ عجله ای برای رفتن به محل کار، مدرسه یا دانشگاه، آماده شوید!

 

مدل آرایش دخترانه و طبیعی

 

شب ها قبل از خواب هم دردسر کمتری خواهید داشت!

وقتی آرایشی که در طول روز استفاده کرده اید ملایم و طبیعی بوده است، برای پاک کردن پوست هم زحمت کمتری خواهید داشت و فقط چند دقیقه وقت شما رو می گیره و باعث میشه تا هر شب با پوستی تمیز به رختخواب بروید!

 

با آرایش طبیعی، اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنید

وقتی با آرایش ملایم و طبیعی به بیرون می روید، متوجه خواهید شد که سایر افراد مهارت های شما رو به عنوان فردی که خوب آرایش میکنه تحسین نمی کنند بلکه آنها، یک توصیف و تحسین واقعی از خود شما و مهارتهای واقعیتان دارند و این موضوع میتونه اعتماد به نفس شما رو تقویت کنه. 

 

مدل ارایش طبیعی

 

آرایش طبیعی کمک میکنه تا خودتان باشید!

آرایش سنگین باعث میشه تا احساس کنید که ماسک روی چهره دارید و شخصیت واقعی خودتون رو پشت این ماسک مخفی کرده اید! اما یک آرایش با ظاهر طبیعی میتونه واقعیت شما رو با نحوه رفتار و مهارتی که دارید بیان کنه و کمک میکنه تا خودتان باشید.

 

چهره بدون آرایش شما تعجب برانگیز نخواهد بود

گاهی اوقات لازم هست که با چهره ای کاملا ساده و بدون هیچ آرایشی با دیگران ملاقات داشته باشید. اگر همیشه آرایش ملایم و طبیعی داشته باشید، چهره بدون آرایشتان نیز برای دیگران طبیعی بوده و جای تعجبی نخواهد داشت. 

 

آرایش صورت ساده و طبیعی

 

شما چه سبک آرایشی رو می پسندید؟

برای آرایش روزانه دوست دارید ارایش طبیعی داشته باشید یا آرایش کامل؟

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو