دانلود نسخه هک شده بازی The Final Station برای PS4

دانلود نسخه هک شده بازی The Final Station برای PS4


منبع: دانلود ها

144

1398/7/1

01:07


بازی The Final Station (به فارسی: ایستگاه آخر) جدیدترین اثر کمپانی Oleg Sergeev می باشد که در سبک اکشن، ماجراجویی و ایندی عرضه شده است. دنیا به آخر رسیده است. اما برای شما همه چیز کاملا تمام نشده… حداقل فعلا نه! و اکنون شما با استفاده از ابزاری که در اختیار دارید می توانید در برابر انبوه آلودگی پیروز شوید که ابزار شما لوکوموتیوهای بسیار سنگین هستند که می توانید با آن ها از گروه های آلوده شده بگریزید. این ایستگاه نهایی است.

سوال اصلی این است که شما خواهید توانست به بازماندگان کمک کنید یا اجازه می دهید از بین بروند. ماجراجویی آخرالزمانی در سراسر جهان در حال مرگ با یک قطار ، روایتی داستانی جذاب در ۵ فصل، وجود ماموریت های مختلف ، وجود شخصیت های متفاوت و دشمنانی با تواتایی های منحصر به فرد ، به دست آوردن منابع ، کسب امتیاز و امکان ارتقا تجهیزات ، وجود لوازم و مهمات بسیار محدود ، امکان غارت سلاح های دشمنان و سپس فروش آنها در ایستگاه های قطار و گرافیک ۲ بعدی خاطره انگیز تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی The Final Station است .

The Final Station (CUSA-06136) PS4-P2P

قابل اجرا بر روی Exploit 4.55 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-The-Final-Station

بازی The Final Station از همان ابتدا شما را همراه خود می‌کند، چون بعید است کسی از یک بازی ماجراجویی دو بعدی ساید اسکرولینگ با گرافیک پیکسلی و فضای آخرالزمانی که زامبی‌هایش شبیه ارواح هستند و داستانش هم تا انتها درگیرتان می‌کند بدش بیاید. بازی هم با یک فلش‌فوروارد شروع می‌شود تا هم تأثیرگذاری سریعی داشته باشد و هم گیمر را از آنچه که انتظارش را می‌کشد آگاه کند. شما در نقش یک مأمور قطار کارتان را شروع می‌کنید و در انتها تبدیل به جوئل The Last of Us می‌شوید که بدون الی باید در دنیایی زامبی‌زده مسافرین را به مکان‌های امن برسانید و از برنامه‌ی مخفی دولت سر درآورید.

این مأمور قطارِ از همه‌جا بی‌خبر، در اوایل بازی هیچ کار خاصی ازش سر نمی‌زند و فقط باید قطار و مسافرینش را صحیح و سالم به مقصد برساند. کنترل‌های مختلفی مانند سیستم تهویه و سرعت در قطار وجود دارد که باید حواستان به آن‌ها باشد و گاهی آن‌ها را تنظیم کنید تا قطار در شرایط ایده‌آل به شهر بعدی برسد. علاوه بر خود قطار، باید به مسافرین هم رسیدگی کنید و دو نیاز سلامت و گرسنگی آن‌ها را برطرف کنید.

جلوتر که می‌روید و هرچه داستان بیشتر شکل می‌گیرد، گیم‌پلی بازی هم پخته‌تر می‌شود و کاری که در هر شهر می‌کنید به پیدا کردن کد حرکت قطار و رفتن به ایستگاه بعدی ختم نمی‌شود. در این میان اما اگر از آن گیمرهایی باشید که حوصله‌ی خواندن همه‌ی دیالوگ‌ها، یادداشت‌ها و نوت‌ها را دارید داستان هم برایتان آشکار می‌شود و دلیل نگرانی دولت و ارتش را درک می‌کنید.

اما همان که از جو و فضای بازی برمی‌آید، قرار نیست با دریایی از مهمات روبه‌رو شوید. تیرهای اسلحه‌تان را واقعاً باید مدیریت کنید و حساب شده خرجشان کنید. البته این امکان را دارید که در قطار با ابزار و وسایلی که به دست می‌آورید، گلوله و ابزار سلامتی بسازید. گیم‌پلی ساده‌ی بازی شما را یاد یک بازی موبایل می‌اندازد و کنترل‌هایی که به چند دکمه خلاصه می‌شوند، لذت بسیاری به ارمغان می‌آورند. تیراندازی، تعامل با اشیا و باز کردن درها شاید تنها کارهایی باشد که در The Final Station انجام می‌دهید اما همین بازی به ظاهر ساده می‌تواند چند ساعتی حسابی درگیرتان کند.

منبع توضیحات : دانلودها و زومجی

info

The world is over.

But it’s not quite over for you… at least, not yet. And now that you’ve got thousands of tonnes of locomotive at your disposal, ready to take you as far down the tracks as you have fuel to feed it, you’ve got the definite advantage over the infected hordes. This is The Final Station.

The real question is whether or not you’ll bring survivors on-board with you, or leave them out there to fend for themselves. Sometimes people can be more trouble than they’re worth.

A post-apocalyptic survival game in a similar vein to ‘This War of Mine’

Survive for as long as you can by riding the rails, and finding fuel along the way

Infected are ready to stop your progress whenever you exit the train to look for supplies

Pick up survivors along the way, gaining perks (and hindrances) for your troubles

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 4.55 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی The Final Station v1.00 PS4-P2P با لینک مستقیم

ADs

دانلود نسخه هک شده بازی The Final Station برای PS4

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو