تصاویر تلخ از کتک زدن وحشیانه یک دختر نوجوان

منبع: برترین ها

127

1398/7/1

16:19


این تصاویر لحظاتی را نشان می‌دهد که سر یک دختر نوجوان چهارده ساله مانند یک توپ فوتبال مورد اصابت وحشیانه یک دختر عصبانی قرار می‌گیرد. این اتفاق در وین فیلد، واقع در یورکشایر غربی انگلستان رخ داده است. در این اتفاق دلخراش، دو دانش آموز در یک پارک با هم درگیر می‌شوند و یکی از آن‌ها یه شکل وحشیانه‌ای دیگری را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد. به شکلی که در یک دقیقه حدود چهل ضربه به سر و صورت فرد صدمه دیده برخورد می‌کند. نکته تاسف آور این ماجرا، بی توجهی سایر دانش آموزان به این اتفاق زشت است که یا در حال خندیدن هستند و یا با گوشی در حال فیلمبرداری‌اند. یکی از والدین که شاهد ماجرا بوده این فیلم را گرفته و منتشر کرده است. این زوج گفته اند که پس از این ماجرا دانش آموز صدمه دیده مجبور به تغییر دادن مدرسه اش شده، در حالی که دانش آموزی که آن رفتار وحشیانه را از خود نشان داده، کماکان در مدرسه است.

فرارو: این تصاویر لحظاتی را نشان می‌دهد که سر یک دختر نوجوان چهارده ساله مانند یک توپ فوتبال مورد اصابت وحشیانه یک دختر عصبانی قرار می‌گیرد. این اتفاق در وین فیلد، واقع در یورکشایر غربی انگلستان رخ داده است. در این اتفاق دلخراش، دو دانش آموز در یک پارک با هم درگیر می‌شوند و یکی از آن‌ها یه شکل وحشیانه‌ای دیگری را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

در صورت پخش نشدن ويدئو بر روي تصوير زير کليک کنيد

تصاویر تلخ از کتک زدن وحشیانه یک دختر نوجوان

به شکلی که در یک دقیقه حدود چهل ضربه به سر و صورت فرد صدمه دیده برخورد می‌کند. نکته تاسف آور این ماجرا، بی توجهی سایر دانش آموزان به این اتفاق زشت است که یا در حال خندیدن هستند و یا با گوشی در حال فیلمبرداری‌اند. یکی از والدین که شاهد ماجرا بوده این فیلم را گرفته و منتشر کرده است. این زوج گفته اند که پس از این ماجرا دانش آموز صدمه دیده مجبور به تغییر دادن مدرسه اش شده، در حالی که دانش آموزی که آن رفتار وحشیانه را از خود نشان داده، کماکان در مدرسه است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو