میکاپ لایت و ساده با متدهای روز و حرفه ای آرایشگری

میکاپ لایت و ساده با متدهای روز و حرفه ای آرایشگری


منبع: آرگا

1,083

1398/7/2

15:13


در این مطلب تصاویری از انواع مدل میکاپ لایت با جدیدترین متدهای آرایش صورت روز دنیا را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

میکاپ لایت امروزه به یکی از پرطرفدارترین مدل آرایش های صورت تبدیل شده است و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید در مهمانی ها و مکان های مختلف ظاهری ساده داشته باشید بهتر است از این مدل آرایش استفاده نمایید.

مدل های میکاپ لایت صورت

آرایش صورت در زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها و دختران جوان تاثیر زیادی دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب میکاپ صورت خود حساسیت لازم را به خرج دهید. در ادامه مدل هایی از میکاپ لایت را گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

آرایش لایت

آرایش صورت لایت دخترانه و زنانه

آرایش صورت لایت بر خلاف سایر مدل آرایش ها به حفظ چهره طبیعی خانم ها تاکید زیادی دارد و در این مدل آرایش ، صورت گریم می شود و آرایش چشم ها نیز ساده است.
برای آرایش لایت ابتدا باید صورت خود را به کمک کرم پودر پوشش دهید و عیب های موجود در صورتتان را به کمک گریم صورت تا حدودی رفع کنید سپس اقدام به آرایش چشم ها نمایید.

در آرایش های لایت برای آرایش چشم ها از سایه ها با رنگ های طبیعی و ملایم استفاده می شود همچنین در این مدل آرایش صورت ، از خط چشم استفاده نمی شود و اگر شما تمایل دارید چشم هایتان را خط چشم بکشید می توانید از خط چشم ها باریک و بدون دنباله استفاده نمایید.
برای زدن ریمل نیز بهتر است ابتدا مژه هایتان را فر دهید سپس مژه های پلک بالا و پایین را ریمل بزنید تا چشم هایتان خوش فرم و جذاب تر به نظر برسند.
اگر تمایل دارید برای زیبایی بیشتر چشم هایتان از مژه مصنوعی استفاده نمایید بهتر است مژه های کم حجم یا تکی را انتخاب نمایید تا چشم هایتان حالت طبیعی خود را حفظ کنند.

آرایش صورت زنانه

آرایش صورت زنانه

مدل آرایش صورت جدید

مدل آرایش صورت

آؤایش صورت دخترانه

میکاپ دخترانه

آرایش زنانه

مدل میکاپ زیبا و شیک

آرایش زنانه

میکاپ زنانه زیبا

آرایش لایت

آرایش زنانه

آرایش صورت زنانه

میکاپ صورت

مدل میکاپ دخترانه

میکاپ دخترانه

آرایش صورت لایت

مدل آرایش لایت صورت

گریم گونه ها در هر مدل آرایش صورتی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید برای آرایش لایت صورت از رژگونه با رنگ های ملایم استفاده نمایید.

آرایش لب ها آخرین مرحله و مهم ترین بخش از آرایش صورت می باشد. برای گریم لب ها در آرایش لایت بهتر از رژلب ها با رنگ های ملایم استفاده نمایید همچنین می توانید در صورت تمایل رنگ رژلب تان را کمی روشن و جیغ انتخاب نمایید.
اگر تمایل دارید لب هایتان خوش فرم و برجسته به نظر برسند بهتر است از برق لب برای گریم کردن لب های خود استفاده کنید.

آرایش زنانه

آرایش صورت زنانه

میکاپ زنانه زیبا

میکاپ زیبا زنانه

آرایش زنانه

مدل میکاپ لایت با متدهای جدید

آرایش زنانه

آرایش زنانه لایت

آرایش زنانه

آرایش حرفه ای لایت

آرایش زنانه

میکاپ زنانه با متدهای جدید

میکاپ زنانه

آرایش صورت با متدهای جدید

آرایش صورت لایت

میکاپ زنانه مجلسی

در این مطلب با انواع مدل های میکاپ لایت آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها آرایشی بی نظیر را برای خود انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو