بهترین رستوران های تهران کجا هستند؟

بهترین رستوران های تهران کجا هستند؟


منبع: همگردی

747

1398/7/2

17:18


اگر اهل رستوران گردی هستید، شاید عنوان بهترین رستوران های تهران برایتان جالب باشد. لیست معروف ترین رستوران های تهران لزوما به گران ترین رستوران های تهران یا شیک ترین رستوران ها محدود نمی شود و می تواند شامل رستوران هایی که خیلی شیک یا گران قیمت نیستند ولی غذاهای خوشمزه ای سرو می کنند، هم بشود. در این مطلب، ما قصد داریم تا 20 مورد از رستوران های معروف تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم تا برای رستوران گردی در پایتخت دیدنی ایران دچار سردرگمی نشوید.

بهترین رستوران های تهران

رستوران کوبابا

رستوران کوبابا یکی از بهترین رستوران های تهران هست که غذاهای خاورمیانه ای و عربی سرو می کند. محیط رستوران شیک و دلنشین بوده و در آن علاوه بر وعده ناهار و شام، می توان از بوفه صبحانه بسیار متنوع هم استفاده کرد و یک روز زیبا و پرانرژی را با صبحانه های کوبابایی آغاز نمود.

آدرس رستوران کوبابا: جردن، خیابان گلخانه، شماره 257، طبقه اول
تلفن رستوران کوبابا: 26208016 | 26208956 | 26208894

رستوران کوبابا

رستوران مس توران

خیلی از تاسیس رستوران مس توران نمی گذرد، ولی در همین مدت کم این رستوران توانسته تا به یکی از معروف ترین رستوران های تهران تبدیل شود. وقتی وارد رستوران مس توران می شوید، احساس می کنید به گذشته سفر کرده اید، زمانیکه تهران، طهرون بود، یعنی راحت می توان فضای شهری 100 سال قبل را به چشم دید. از محیط این رستوران که یکی از رستوران های معروف تهران بوده بگذریم، غذاهای مس توران هم واقعا با کیفیت و درجه یک بوده و اسامی که برای غذاها در منو آورده شده هم خیلی خاص و جالب هستند، مثلاً کباب شاهنامه ای و مسینه بره چوپان. بهتر است که قبل از سفارش دادن غذا درباره غذایی که انتخاب کرده اید، با گارسون مشورت کنید.

آدرس رستوران مس توران: میدان نیاوران، ابتدای خیابان باهنر، جنب میهمانسرای وزارت امور خارجه
تلفن رستوران مس توران: 26116700 | 26116500 | 26116300

رستوران مس توران

رستوران شمرون

اگر قصد دارید تا بهترین چلوکباب تهران را نوش جان کنید، حتما سری به شمرون کباب بزنید. فضای رستوران کوچک هست و امکان دارد که برای دریافت نوبت مدتی معطل شوید، مخصوصا در روزهای تعطیل که حتما باید پیه معطلی را به تن بمالید، ولی کباب های شمرون کباب به قدری خوشمزه هستند که ارزش ساعت ها انتظار کشیدن را دارند.

آدرس رستوران شمرون: میدان تجریش، جنب کفش ملی
تلفن رستوران شمرون: 22746008 | 22746007

رستوران شمرون

رستوران مسلم

رستوران مسلم نه محیط شیک و زیبایی دارد و نه غذاهایش مثل جاهای دیگر گران هستند، ولی می توان لذت یک ناهار ایرانی خوشمزه را در آن که یکی از معروف ترین رستوران های تهران بوده، چشید. رستوران مسلم در بازار بزرگ تهران قرار دارد و خیلی از بازاری ها برای خوردن ناهار به اینجا مراجعه می کنند، بنابراین نباید انتظار داشته باشید که تا به مسلم رسیدید، یک میز خالی پیدا کنید. از خوشمزه ترین غذاهای مسلم می توان به ته چین، ماهی، باقالی پلو، کوبیده و ماهیچه اشاره کرد.

آدرس رستوران مسلم: بازار، نبش سبزه میدان، کوچه حج رحیم خان، پلاک 4
تلفن رستوران مسلم: 55602275 | 55899834

رستوران مسلم

رستوران مرشد

در رستوران مرشد می توان خوشمزه ترین غذاهای سنتی ایرانی را امتحان کرد. فضای رستوران کمی کوچک بوده، ولی دیزاین و دکور زیبایی دارد. چیزی که رستوران مرشد را در بین رستوران های معروف تهران خاص می کند، سرعت این رستوران در آماده سازی غذاست، بنابراین برای زمانیکه واقعا گرسنه هستید و طاقت صبر کردن ندارید، اینجا بهترین پیشنهاد به حساب می آید. چند دقیقه بعد از ثبت سفارش غذا روی میز شما بوده و می توانید از طعم و عطر آن لذت ببرید.

آدرس رستوران مرشد: نیاوران، بعد از جماران، نبش کوچه دلشاد، پلاک 2
تلفن رستوران مرشد: 22002200

رستوران مرشد

رستوران نایب

رستوران نایب از قدیمی ترین چلوکبابی های تهران هست که در حال حاضر هم فعالیت دارد. رستوران نایب فضای بزرگی داشته و مثل سایر رستوران ها، مشتری ها دغدغه جای خالی ندارند. چلوکباب های خوشمزه نایب غذایی هستند که نمی توان به راحتی از آن ها گذشت یا بی خیالشان شد.

آدرس رستوران نایب: سهروردی شمالی، بعد از تقاطع آپادانا
تلفن رستوران نایب: 88737624

رستوران نایب

کافه کباب هیوا

فضای کافه کباب هیوا ترکیه ای بوده و با ورود به این رستوران، یک نوشیدنی خوشمزه میزبان شما خواهد بود. حتما در کنار کباب های خوشمزه و لذیذ هیوا، مرصع پلو را هم امتحان کنید که بی نهایت خوشمزه و تازه هست.

آدرس کافه کباب هیوا: میدان تجریش، خیابان دربندی (مقصود بیک سابق)
تلفن کافه کباب هیوا: 22266444

کافه کباب هیوا

رستوران نارنجستان

رستوران بین المللی نارنجستان در بالاترین طبقه برج سرو قرار گرفته و این امکان را در بین رستوران های معروف تهران برای شما فراهم می کند تا در حین غذا خوردن چشم انداز زیبایی از پایتخت را پیش رو داشته باشید. محیط رستوران بسیار لوکس و مجلل بوده و در این رستوران می توان از غذاهای ایرانی گرفته تا فرنگی و دریایی را سفارش داد.

آدرس رستوران نارنجستان: سعادت آباد، بین میدان سرو و کاج، میدان شهرداری
تلفن رستوران نارنجستان: 22066060 | 22065353

رستوران نارنجستان

رستوران دیوان

محیط لوکس، غذاهای خوشمزه و پرسنل حرفه ای همگی دست به دست هم دادند تا رستوران دیوان یکی از بهترین رستوران های تهران باشد. قیمت غذاهای رستوران دیوان بالاست، البته کسی که این رستوران را انتخاب می کند باید انتظار صورتحسابی بلند بالا را هم داشته باشد. اگر به رستوران دیوان رفتید، حتماً استیک های خوشمزه اش را نوش جان کنید.

آدرس رستوران دیوان: خیابان فرشته، بعد از خیابان کوهیار، مجتمع تجاری سام سنتر
تلفن رستوران دیوان: 22653853

رستوران دیوان

رستوران گیاهی آناندا

نوبتی هم که باشد نوبت می رسد به افرادی که برای سالم تر زندگی کردن رژیم گیاهخواری را انتخاب کردند. با ورود به رستوران آناندا در اولین نگاه فضای سبز و محیط زیبای باغ نظر را جلب می کند. غذاهای گیاهی خوشمزه با دیزاین خلاقانه رستوران آناندا را حتما امتحان کنید که پشیمان می شوید.

آدرس رستوران گیاهی آناندا: خیابان پاسداران، بهستان دهم، اختیاریه جنوبی، جنب مخابرات پلاک 18
تلفن رستوران گیاهی آناندا: 22556767 | 22772817

رستوران گیاهی آناندا

رستوران یاس

رستوران یاس می تواند بعد از گردش در پارک ملت جای خوبی برای صرف یک غذای خوشمزه باشد. منشا رستوران یاس، چلوکبابی یاس در بازار بوده و با بیش از 150 سال قدمت در این صنف جز معروف ترین رستوران های تهران به شمار می آید. حتما استیک، کباب برگ و کباب کوبیده رستوران یاس را امتحان کنید.

آدرس رستوران یاس: خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت
تلفن رستوران یاس: 22011020

رستوران یاس

رستوران شرف الاسلامی

وقتی برای خرید و گشت و گذار به بازار تهران رفته و حسابی از بازارگردی خسته و گرسنه شدید، می توانید سری به رستوران شرف الاسلامی بزنید. این رستوران در واقع یک زیرزمین بوده و حال و هوایی کاملا قدیمی دارد. در اینجا به جای فیش باید برای غذایی که سفارش می دهید، ژتون فلزی تهیه کنید. ته چین و کباب کوبیده کاردی رستوران شرف الاسلامی بی نظیر هستند و حتما باید آن ها را امتحان کنید.

آدرس رستوران شرف الاسلامی: بازار، به سمت مسجد شاه،داخل حیاط مسجد شاه، راه سمت راست
تلفن رستوران شرف الاسلامی: 55634623

رستوران شرف الاسلامی

رستوران خونه

یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران، رستوران خونه بوده که متعلق به آقای سام درخشانی هست. رستوران خونه مثل یک خانه، دنج و راحت و آرامش بخش بوده و حتی منوی چاپی هم ندارد. وقتی در رستوران مستقر می شوید، گارسون بر سر میز شما حاضر شده و غذاها را برایتان معرفی می کند. نوشیدنی های خانگی، غذاهای خانگی و ظروف چینی گل سرخی فضای خانه مادری را برای شما زنده خواهند کرد.

آدرس رستوران خونه: چهارراه جهان کودک، به سمت حقانی شرقی، خیابان شهیدی، انتهای بن بست کمان
تلفن رستوران خونه: 02143937

رستوران خونه

رستوران سنتی عالی قاپو

یکی از با کلاس ترین رستوران های تهران، رستوران عالی قاپو است. طراحی و دیزاین رستوران کاملا حالت سنتی داشته و در آن می توان موقع صرف غذا از موسیقی زنده سنتی هم لذت برد. غذاهای این رستوران گران بوده، ولی بقدری خوش طعم هستند که ارزش یکبار امتحان کردن را دارند.

آدرس رستوران سنتی عالی قاپو: ونک، ابتدای خیابان گاندی
تلفن رستوران سنتی عالی قاپو: 88777803 | 88784120

رستوران سنتی عالی قاپو

کافه رستوران گل رضائیه

کافه رستوران گل رضائیه با قدمتی بیش از 70 سال یکی از قدیمی ترین کافه رستوران های تهران به شمار می آید. دکوراسیون چوبی و پنجره های کوچک رنگی حال و هوای نوستالژیکی دارند. چیزی که کافه رستوران گل رضائیه را خاص کرده، این هست که اینجا پاتوق فروغ فرخزاد و صادق هدایت بوده و میزی که این دو نفر همیشه انتخاب می کردند، هنوز هم به همان شکل و وضعیت سر جای قدیمیش قرار دارد، البته این میز بطور دائم رزرو سفارت فرانسه بوده و میهمان های سفارت همیشه سر این میز می نشینند.

آدرس کافه رستوران گل رضائیه: خیابان جمهوری، خیابان سی تیر، بالاتر از موزه آبگینه
تلفن کافه رستوران گل رضائیه: 66707290

کافه رستوران گل رضائیه

رستوران شاندیز جردن

خوشمزه ترین کباب های شاندیز و بهترین شیشلیک ها را می توان در رستوران شاندیز جردن پیدا کرد. این رستوران که یکی از رستوران های معروف تهران بوده، با اینکه فضای نسبتا بزرگی دارد، ولی همیشه آنقدر شلوغ بوده که برای پیدا کردن میز خالی با مشکل مواجه می شوید.

آدرس رستوران شاندیز جردن: خیابان جردن، بلوار صبا، پلاک 27
تلفن رستوران شاندیز جردن: 22043755

رستوران شاندیز جردن

رستوران اس پی یو

وقتی برای تفریح به درکه می روید، سری به این رستوران بزنید. رستوران اس پی یو دارای فضای باز و بسته بوده و فضای باز واقعا زیبایی دارد. خوشمزه ترین غذاهایی که می توان در اس پی یو سفارش داد، شیشلیک، کباب برگ و کباب لقمه هستند.

آدرس رستوران اس پی یو: درکه، میدان درکه
تلفن رستوران اس پی یو: 22419494 | 22419495 | 22173705 | 22173706

رستوران اس پی یو

رستوران البرز

اگر قصد دارید که به رستوران البرز بروید، باید انتظار صورت حسابی سنگین را داشته باشید. کباب های نیم متری البرز در تمام تهران شهرت داشته و در این رستوران می توان کباب ها و ماهی های خوشمزه ای را نوش جان کرد.

آدرس رستوران البرز: سهروردی شمالی، بعد از تقاطع هویزه، نبش کوچه نیکوقدم، پلاک 8
تلفن رستوران البرز: 88536171 | 88534758

رستوران البرز

رستوران هندی تاج محل

رستوران هندی تاج محل با غذاهای خوشمزه هندی و البته کمی گران قیمت بهترین رستوران هندی در پایتخت بوده و با دکوراسیون هندی زیبا و دوست داشتنی، یک هندوستان کوچک بشمار می آید.
آدرس رستوران هندی تاج محل: میدان ونک، بلوار ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، پلاک 29
تلفن رستوران هندی تاج محل: 88035444

رستوران هندی تاج محل

رستوران گیلانه

آخرین بخش از لیست بهترین رستوران های تهران به رستوران گیلانه اختصاص دارد که انواع و اقسام کباب ها، غذاهای خوشمزه گیلانی و غذاهای دریایی را سرو کرده و می توان با رفتن به این رستوران لذت خوردن یک غذای خوشمزه شمالی را تجربه کرد.

آدرس رستوران گیلانه: بلوار آفریقا (جردن)، بلوار صبا
تلفن رستوران گیلانه: 22040324 | 22055335

رستوران گیلانه

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می توانید به صفحه مربوط به این مطلب در سایت سفرزون مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو