کارگردان How to Train Your Dragon فیلم Micronauts را خواهد ساخت

منبع: گیمفا

103

1398/7/2

22:00


کارگردان How to Train Your Dragon فیلم Micronauts را خواهد ساخت

به نقل از Hollywood Reporter کارگردان و نویسنده‌ی How to Train Your Dragon دین دبلوا (Dean DeBlois)، فیلم در حال توسعه‌ی Micronauts را برای Paramount کارگردانی و نویسندگی خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این پروژه اولین تجربه‌ی لایو اکشن برای دبلوا خواهد بود که پیش از این بر روی هر سه فیلم How To Train Your Dragon و Lilo & Stitch کار کرده است.

اسباب‌بازی‌های Micronauts در ابتدا تحت عنوان Microman در ژاپن ساخته شدند اما در آمریکا توسط Mego toys و مجموعه کامیک‌های Marvel Comics مجددا به عنوان جنگجویانی در اندازه زیر اتمی تصویر سازی شدند. ابتدا تاریخ اکران Micronauts برای ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۵ مهر ۹۹) در نظر گرفته شده بود ولی اکنون در ۴ ژوئن ۲۰۲۱ (۱۴ خرداد ۱۴۰۰) و مقابل فیلم Sesame Street از Warner Bros. در سینماها به اکران خواهد رسید.

پیش از این Paramount اعلام کرده بود که قرار است تمام دارایی‌های سینمایی خودش از شرکت Hasbro را در دنیایی واحد با نام Hasbro Cinematic Universe ادغام کند که شامل آثاری مانند G.I. Joe و Micronauts هستند اما صحبت‌هایی برای ROM: SpaceKnight و M.A.S.K. نیز وجود داشته و باید دید آن‌ها برنامه‌ای برای باقی مجموعه‌ها دارند یا خیر؟ هرچند در گزارش‌های تجاری هیچ اشاره‌ای به آن نشده است.

منبع: Comingsoon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو