عکس های خانوادگی اتابک نادری و همسرش سمیرا و پسرش + بیوگرافی کامل

منبع: نمکستان

495

1398/7/3

12:28


عکس های جدید و دیده نشده اتابک نادری و همسرش + بیوگرافی اتابک نادری

اتابک نادری ، عکس اتابک نادری و همسرش ، بیوگرافی اتابک نادری ، hjhf; khnvd

نمکستان: اتابک نادری بازیگر خوب کشورمان متولد ۱۵ اسفندماه ۱۳۴۹ در شهر اردبیل می باشد. وی از نظر تحصیلات آکادمیک مدرک لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه آزاد و فوق لیسانس هنرهای نمایشی از وزارت ارشاد را دارد. این بازیگر فعالیت در عرصه بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و اکنون یکی از بازیگران شناخته شده تلویزیون و سینما است. در ادامه با بیوگرافی کامل این بازیگر و عکس های جدیدش همراه ما باشید.

بیوگرافی اتابک نادری

اتابک نادری و همسرش : 

اتابک نادری چند سال پیش ازدواج کرده و متاهل است. حاصل ازدواج وی و همسرش سمیرا، یک فرزند پسر است.

خانواده اتابک نادری :

اتابک در خانواده ای هنرمند متولد شد. محمد نادری بازیگر طنز سریال های ایرانی پسر عموی وی بوده و سولماز نادری نیز برادرزاده اش است.

اتابک نادری و همسرش

سابقه فعالیت اتابک نادری :

اتابک نادری فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۶۴ زمانیکه ۱۵ سال سن داشت، با اجرای تئاتری به نام عاهدو در شهر تبریز آغاز کرد. وی اولین تجربه بازیگری اش را روی صحنه نمایش تالار مدرس به دست آورد . پس از آن به زادگاهش اردبیل رفت و در نمایشی به نام جوجی خان حضور پیدا کرد.

نادری حدود ۵ سال در مقام بازیگری، کارگردانی و نویسندگی در تئاتر اردبیل فعالیت داشت تا اینکه در سال ۱۳۷۴ به طور آکادمیک بازیگری را در دانشگاه آزاد فراخواند.

حضور در قاب تلویزیون :

سریال در پناه تو ساخته حمید لبخنده اولین تجربه بازیگری اتابک نادری مقابل دوربین تلویزیون است. وی با بازی در این سریال توانست توانایی خود را در بازیگری نشان دهد. هم بازی بودن با بازیگرانی همچون لعیا زنگنه و حسن جوهرچی تاثیر مثبتی در دیده شدن اتابک نادری داشته است.

ورود به سینما :

اتابک نادری در سال ۱۳۷۷ برای اولین بار در فیلم سینمایی هیوا ساخته رسول ملاقلی پور نقش آفرینی نمود اما در این سال ها در سینما نسبت به تلویزیون بسیار کم کارتر بوده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو