معرفی ژل پروفایلو و مزایا و کاربردهای آن

منبع: نبض ما

128

1398/7/3

15:16


ژل پروفایلو نوعی ژل برای جوانسازی و لیفت پوست های شل و چروک می باشد. آشنایی با کاربردها و عوارض آن می تواند ما را در انتخاب این روش برای زیبایی پوست یاری دهد. با این مقاله همراه باشید.

ژل پروفایلو چیست؟

اگر شما نیز دوست دار زیبایی و پوست سالم و شاداب باشید قطعا نام ژل پروفایلو را بارها شنیده اید. طبیعی است که طرفداران زیبایی همواره در پی یافتن روش‌هایی مطلوب و کارآمد جهت بهبود زیبایی پوست خود هستند. به منظور حفظ کیفیت و سلامت پوست و پیشگیری از افتادگی آن بدون عمل جراحی با هزینه‌های هنگفت، ژل پروفایلو می‌تواند بهترین گزینه باشد.

ژل پروفایلو، همانگونه که از نامش مشخص است، نوعی ژل است که با هدف جوانسازی و لیفت پوست‌های شل و چروک به کار برده می‌شود. ترکیب خاصی از این ژل مناسب‌ترین گزینه برای پوست‌های در شُرُف پیری می‌باشد و آبرسانی و جوانسازی پوست را به ارمغان می‌آورد. پیری پوست یک امر طبیعی و بدیهی است و هر فردی ناچار به پذیرفتن آن است. چرا که به مرور زمان و وارد شدن به سنین میانسالی، تولید کلاژن و الاستین در پوست کاهش می‌یابد؛ اما نگران نباشید، عصر علم و تکنولوژی اجازه نمی‌دهد که آثاری از پیری و افتادگی بر روی پوست باقی بماند.

ژل پروفایلو چیست

ژل پروفایلو با ترکیبات خاص خود، به گونه‌ای مفید و کارآمد و با بازسازی کلاژن و الاستین، قادر است که به جوانسازی، بهبود قوام و کیفیت، رفع افتادگی و شل شدگی پوست منجر گردد. متخصصین پوست این درمان جدید را به اشخاصی که در آستانه‌ی پیری پوست قرار دارند و با کاهش حجم پوست روبرو شده‌اند توصیه می‌کنند.

 ” نبض ما ” پیشنهاد می دهد راهنمای جامع مراقبت از پوست و جوانسازی صورت را مطالعه نمایید.

مطمئنا افرادی را دیده اید که با بالا رفتن سن، خطوط خنده عمیق و شل شدگی پوست صورت در اطراف دهانشان به وضوح نمایان شده است. ژل پروفایلو مناسب‌ترین گزینه برای چنین افرادی است. در روند درمان به وسیله ژل پروفایلو، ژل به نواحی شل شده و چروک تزریق شده و پوستی جوان، شاداب و زیبا را به ارمغان می‌آورد.

عوارض ژل پروفایلو

همانطور که گفتیم هنگامی که به سی سالگی می‌‌رسیم پوست کم کم شروع به از دست دادن الاستین، کلاژن و هیالورونیک اسید می‌کند و دراین‌ مواقع است که به فکر درمان‌های مناسب جهت پیشگیری می‌افتیم. عموما اولین چیزی که به ذهن میرسد ژل‌های تزریقی جوان سازی و ضد چروک می‌باشد. اگر حس می‌کنید کیفیت و شادابی بافت پوست صورت شما کاسته شده است، ژل پروفایلو بهترین گزینه‌ی درمانی برای شما می‌باشد.

توجه داشته باشید که ژل پروفایلو یک فیلر نیست بلکه یکی از مدرن‌ترین و موثرترین ژل‌های درمانی هیالورونیک برای درمان شل شدگی و افتادگی پوست می‌باشد. پروفایلو با بهبود فوق العاده چشمگیر کیفیت بافت پوست، کلیه‌ی روش‌های زیبایی را دربر می‌گیرد. ژل پروفایلو یکی از غلیظ‌ترین ژل‌های دارای HA در میان سایر محصولات موجود در بازار است.

پروفایلو پس از تزریق در زیر پوست سریعا منتشر شده و در طول یک ماه شروع به تولید چهار نوع گوناگون از کلاژن و الاستین می‌کند. شایان ذکر است که پس از تزریق ژل پروفایلو ماساژ پوست نیاز نیست و گره و برجستگی هم ایجاد نمی‌کند. به دلیل قابلیت بالای نشر و نفوذ این ژل، تنها پنج بار تزریق به هر بخش از صورت نیاز است و به این خاطر است که اکثر متقاضیان این روش را به سایر روش‌های درمان‌ ترجیح می‌دهند و رضایت بیش‌تری از آن دارند چرا که آسانترین راه است.

عوارض ژل پروفایلو

چنانچه به دنبال حجم‌دهی به نقطه خاصی از صورت مانند لب یا گونه‌های خود نیستید، زیرا برای حجم‌دهی این بخش‌ها فیلر به کار می‌رود. ژل پروفایلو یک انتخاب مطلوب و عالی برای شما محسوب می‌شود. چون سبب می‌شود کل نواحی پوست شما به طور یک دست در اثر جذب ژل، مقاوم‌تر و جوان‌تر دیده شود. عموما در برابر مزیت‌هایی که درمان با ژل پروفایلو دارد، عوارض یا معایب آن قابل چشم پوشی است و کاربرد و مزایای آن بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد؛ اما از جمله عوارض این روش درمانی به بلافاصله بعد از تزریق ژل می‌توان به احتمال خارش، قرمزی، دردهای موضعی و اندکی تورم کمی در ناحیه تزریق شده اشاره کرد که این عوارض عمدتا با گذشت 24 ساعت برطرف می‌گردد.

کاربرد ژل پروفایلو

درمان با ژل پروفایلو جهت شاداب سازی و آبرسانی پوست به دلیل انتشار و نفوذ یکسان و متعادل ژل در نقاطی که مورد نظر است، بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. به همین دلیل پروفایلو یک روش درمانی ایده آل و مطلوب برای بهبود الاستیسیته و محکم شدن پوست در اطراف گردن، دست ها، اطراف دهان بدون ایجاد شکل و حالتی مصنوعی می‌باشد پس در حالت کلی می‌توان از اثرات و کاربردهای ژل پرفایلو به بهبود کیفیت پوست، لیفت پوست و افزایش شفافیت آن، بالا بردن سفتی و الاستیسیته پوست و هیدراته شدن پوست اشاره کرد.

شاید بخواهید بدانید که فرق میان ژل پروفایلو و سایر ژل‌ها در چیست، باید بگوییم که پروفایلو موجب بالا بردن تولید سلولهای بنیادی در نقاط تزریق شده می‌شود و موجب بازسازی پوست و آبرسانی و جوانسازی آن می‌شود و هم اینکه تولید کلاژن و الاستین جدید را در پوست افزایش می‌دهد. ژل پروفایلو برخلاف سایر ژل‌ها خاصیت پرکنندگی و حجم دهندگی ندارد و همچنین در بسیاری از بخش‌های بدن نظیر گردن، زانوها، دست ها، دکلته و بازوها نیز کاربرد دارد.

کاربردهای ژل پروفایلو

 

به هنگام درمان با این روش، ژل پروفایلو در نقاطی تزریق می‌گردد که ریسک کمتری دارند و موجب شفافیت، قوام و بهبودی پوست و همینطور لیفت پوست می‌شود. ژل پروفایلو به گونه‌ای منحصر به فرد طراحی شده است که میزان خاص و متناسبی از هیالورونیک اسید را در ساختار خود دارد. هیالورونیک اسید یک متریال طبیعی است که در داخل بدن یافت می‌شود و وظیفه‌ی تامین و حفظ رطوبت پوست را بر عهده دارد. وجود این ماده در ژل پروفایلو تولید کلاژن و الاستین در پوست را تحریک می‌کند.

پروفایلو به دلیل فرمول ساخت و تولید خود بیشتر از اینکه در نقش یک فیلر ظاهر شود، در نقش یک آبرسان خود را نشان می‌دهد. به همین دلایل است که برای افزایش حجم و درخشندگی و شفافیت پوست‌های پیر، کدر و چروک شده گزینه‌ای فوق العاده ایده آل است.

معرفی ژل پروفایلو و مزایا و کاربردهای آن
امتیاز شما :
4 (0%) 1 رای

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو