دو بازیگر جدید به فیلم The Batman با بازی رابرت پتینسون اضافه شدند

منبع: بلاکس آپ

430

1398/7/3

16:37


دو بازیگر جدید به فیلم The Batman با بازی رابرت پتینسون اضافه شدند

طبق تازه ترین اخبار، دو بازیگر جدید به جمع بازیگران فیلم The Batman (بتمن) اضافه شده است. برای اطلاعات بیشتر در ادامه خبر با ما همراه باشید.

چند ماه پیش بود که به صورت رسمی اعلام شد که رابرت پتینسون (Robert Pattinson) قرار است نقش بتمن در فیلم The Batman (بتمن) را ایفا کند. اما بجز او بازیگری دیگر برای این فیلم تایید نشد. اما حال به تازگی اعلام شده که بازیگران جدیدی به این فیلم مورد انتظار اضافه شده اند. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، جونا هیل (Jonah Hill) بازیگر فیلم Moneyball  (مانیبال) و فیلم War Dogs در مراحل پایانی برای پیوستن به فیلم جدید «بتمن» به کارگردانی مت ریوز (Matt Reeves) است. هنوز شخص نشده که هیل قرار است نقش چه شخصیتی را ایفا کند، ولی گفته شده که نقش یک تبهکار و ضد بتمن را ایفا خواهد کرد.

بازیگر دیگری که قرار است با پتینسون و هیل همبازی شود، جفری رایت (Jeffrey Wright) بازیگر سریال Westworld (وست ورلد) است. او نیز اکنون در حال انجام مذاکرات نهایی و بستن قرارداد همکاری با برادران وارنر برای بازی در نقش کمیسر جیمز گوردون است. گوردون یکی از مهم‌ ترین شخصیت‌های شهر گاتهام و بتمن است که با استفاده از بت سیگنال با بتمن ارتباط برقرار می‌ کند. 

البته پیش از این نیز گفته شده بود که ماهرشالا علی (Mahershala Ali) قرار است نقش شخصیت کمیسر جیمز گوردون را بازی کند، که بعد از آن اعلام شد که ماهرشالا قرار است در فیلم Blade (بلید) ایفای نقش کند و از فهرست بازیگران فیلم بتمن خارج شده است. همانطور که در بالا اشاره کردیم، هیل نقشی شرور را برعهده خواهد داشت و خیلی ها احتمال می دهند که نقش شخصیت شرور ریدلر (The Riddler) یا پنگوئن را ایفا خواهد کرد. 

مت ریوز، کارگردان فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم بتمن را بر عهده دارد. از طرفی نیز اعلام شده که احتمالا فیلمبرداری این فیلم از اواخر سال 2019 و یا اوایل 2020 آغاز خواهد شد. فیلم سینمایی بتمن در تاریخ 25 ژوئن 2021 (4 تیر 1400) بر روی پرده های سینما خواهد رفت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو