سیما خضرآبادی: «وضعیت سفید» یکی از بهترین تجربه‌هایم بود

293

1398/7/3

17:15


بازیگر سریال «بازی نقاب‌ها» گفت: بعد از بازی در سریال «وضعیت سفید» به کارگردانی حمید نعمت‌الله اتفاقات خوبی برایم رقم خورد.

سیما خضرآبادی: «وضعیت سفید» یکی از بهترین تجربه‌هایم بود

یک ساعت پیش
بازیگر سریال «بازی نقاب‌ها» گفت: بعد از بازی در سریال «وضعیت سفید» به کارگردانی حمید نعمت‌الله اتفاقات خوبی برایم رقم خورد.

سیما خضرآبادی: «وضعیت سفید» یکی از بهترین تجربه‌هایم بود

به گزارش سلام سینما سیما خضرآبادی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: اخیراً سریال «سلام آقای مدیر» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا توانا و تهیه‌کنندگی منوچهر شاهسواری را از شبکه ۲ سیما در حال پخش داشتم که به پایان رسید.

وی در همین راستا افزود: من در دو ماه پایانی ضبط سریال به گروه اضافه شدم و نقش دختری قوی و قدرتمندی را ایفا کردم که پدر و مادرش فوت‌شده و از شهرستان به تهران آمده و مستقل به زندگی خود ادامه می‌دهد.

بازیگر سریال «سلام آقای مدیر» در رابطه با بازخورد مردم نسبت به این سریال اظهار کرد: در فضای مجازی بازخورد‌ها متفاوت بود، بسیاری موافق و علاقه‌مند به سریال بودند و تعدادی هم نظرات منفی داشتند، اما  به اعتقاد من این سریال برای قشر نوجوانان تولیدشده و به مشکلات آن‌ها پرداخته است.

خضرآبادی با گله‌مندی از عوامل سریال «بوی باران» اظهار کرد: ترجیح می‌دهم به دلیل اتفاقات بدی که در این سریال برای بنده رخ داد و اختلاف نظراتی که با عوامل آن داشتم صحبت نکنم، چون از اواسط فیلم‌برداری از همکاری با این پروژه انصراف دادم و حتی تصمیم بر این بود که سکانس‌های مربوط به من حذف شود و نام من در تیتراژ این سریال قید نشود، اما نمی‌دانم چرا این اتفاق نیفتاد و به‌ زودی برای حل این مشکل اقدام جدی خواهم کرد.

وی در ادامه پیرامون دیگر فعالیت های خود در عرصه بازیگری اظهار کرد: سریال ده‌قسمتی «مجلس حیرانی» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی داوود شاه بابایی را آماده پخش دارم که در ماه صفر از شبکه یک سیما پخش خواهد شد و بنده در این سریال در کنار هنرمندانی، چون بیژن امکانیان، کاوه خداشناس، کاظم هژیر آزاد، عباس غزالی، مهدی فقیه، تبسم هاشمی، حدیث میرامینی، بهرام ابراهیمی و سایر عزیزان به ایفای نقش پرداخته‌ام.

سیما خضرآبادی سریال «علی‌البدل» را سکوی پرواز خود دانست و افزود: بازی در سریال «علی البدل» به کارگردانی سیروس مقدم نقطه عطف دوران بازیگری من است و همچنین بعد از بازی در سریال «وضعیت سفید» به کارگردانی حمید نعمت‌الله نیز اتفاقات خوبی برایم رقم خورد و یکی از بهترین تجربه‌های کاری بنده بود.

وی در ادامه پیرامون اولویت خود برای پذیرش یک نقش تصریح کرد: در وهله اول فیلم‌نامه و نقشی که برای من در آثار مورد نظر قرار می‌گیرد برایم مهم است و در وهله دوم کارگردان و عوامل برایم اهمیت دارند چراکه ترجیح می‌دهم با آدم‌های حرفه‌ای کارکنم.

بازیگر سریال بوی باران پیرامون حضور خود در سریال «بازی نقاب‌ها» نیز اظهار کرد: مجموعه تلویزیونی «بازی نقاب‌ها» سریالی ۴۰ قسمتی به کارگردانی سیروس حسن‌پور و تهیه‌کنندگی علی مهام است، داستان این سریال به‌قدری برایم جذاب بود که سه روز بعد از مراسم ازدواجم، برای شروع فیلم‌برداری به بندر ترکمن رفتم، اما متأسفانه انتظاری که از آن فیلم‌نامه خوب داشتم رقم نخورد و بازخورد‌های مردم اصلاً نسبت به این سریال خوب نبود و آن‌طور که باید و شاید این مجموعه دیده نشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو