معروف ترین مراکز خرید تهران، خریدی متفاوت در پایتخت

معروف ترین مراکز خرید تهران، خریدی متفاوت در پایتخت


منبع: همگردی

274

1398/7/3

17:23


شاید بارها برایتان پیش آمده باشد که بی حوصله بوده اید و هیچ چیز حالتان را خوب نکرده، اما با خریدی کوچک اوضاع از این رو به آن رو شده است. اگر شما هم به مانند ما اهل پاساژگردی و خرید هستید که بخش مورد علاقه خانم ها به حساب می آید، این را خوب می دانید که تهران بهترین نقطه ایران برای خریدهای متنوع هست، البته اگر بدانید که چه چیزی را از کجا و در چه زمانی تهیه کنید. در شهری به وسعت تهران مراکز خرید بسیاری وجود دارند، اما در اینجا، ما در مورد معروف ترین مراکز خرید تهران صحبت می کنیم که از نظر قیمت، سلیقه های مختلف و از همه مهمتر مسیرهای دسترسی جز بهترین ها به شمار می آیند. مقاله بهترین مراکز خرید تهران شما را به پاساژگردی در پایتخت دیدنی ایران دعوت می کند و همچنین، سعی دارد تا برایتان آدرس پاساژهای معروف تهران را نیز عنوان کرده که اگر روزی قصد گردش در میان بهترین پاساژهای تهران داشتید، گیج و سردرگم نشوید و راهتان را به آسانی پیدا کنید.

معروف ترین مراکز خرید تهران

بازار بزرگ تهران

برای خرید هر کالایی، بازار بزرگ تهران حرف اول را می زند، بازاری که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن پیدا می شود و به راحتی می توان تمام وسایل مورد نیاز را با گشت و گذاری کوتاه در راسته های مختلف آن پیدا کرد. این بازار قدیمی که یکی از بهترین مراکز خرید تهران بوده، در دوران پادشاهی ناصرالدین شاه و در خیابان پانزده خرداد ساخته شد و یادگاری از سلسله قاجار برای ایران به حساب می آید. بازار بزرگ تهران از طاق های ضربی و راهروهای پیچ در پیچ تشکیل شده و به عنوان بازاری مسقف در بین اهالی شهر شناخته می شود که می تواند خصوصا در فصل تابستان امکان خریدی آسان را برای گردشگران فراهم کند. در ابتدای ساخت، بخش های مختلفی نظیر قهوه خانه، حمام، زورخانه مسجد، حسینیه و سقاخانه در این بازار که از بهترین مراکز خرید تهران به شمار می آید، به چشم می خوردند و هر صنف راسته مخصوص به خود را داشت که به مرور زمان شرایط کلی این بازار قدیمی تغییر پیدا کرد و حالتی امروزی به خود گرفت. روزانه، شمار کثیری از مردم و مسافران به بازار بزرگ تهران هجوم می آورند تا بتوانند اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند. از کالاهایی که به راحتی می توان از این بازار بدست آورد به خشکبار، پوشاک زنانه، طلا و جواهرات، ساعت، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و خوراکی، لوازم التحریر و کیف اشاره کرد. علاوه بر راسته های زیادی که در بازار بزرگ تهران به چشم می خورند، مراکز خریدی مثل بازار رضا هم طرفداران زیادی دارند، چرا که تا حدی اجناس بهتر و مقرون بصرفه تری را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهند و در عین حال، تفاوت قیمت آنچنانی با بازار بزرگ ندارند. همچنین، اگر در زمان خرید در این بازار قدیمی احساس گرسنگی و خستگی کردید یا کودکان را به همراه برده اید، می توانید به رستوران های معروفی که در این منطقه شعبه دارند، نظیر شمشیری، چلوکبابی حاج مرشد، رستوران مسلم، شرف الاسلامی و چلوکبابی جوان سری زده و در کنار خرید اوقاتی شاد را سپری کنید.

آدرس بازار بزرگ تهران: تهران، خیابان 15 خرداد

شماره تلفن بازار بزرگ تهران: 02136540584

ساعات کار بازار بزرگ تهران: شنبه تا چهارشنبه 9 تا 17 و پنجشنبه 9 تا 14 (جمعه ها داخل بازار بسته بوده و تنها بخش های خارجی مشغول به کار هستند.)

بازار بزرگ تهران

بازار بزرگ تهران 2

مرکز خرید مریم

شمال تهران و خصوصا منطقه فرشته، دارای تعداد بسیاری از بهترین پاساژهای تهران بوده که گاه حتی وارد شدن به آن ها برای همه امکان پذیر نیست. پس، فکر نکنید که با هر بودجه یا وضع مالی که دارید، به راحتی می توانید در بین بوتیک های بهترین پاساژهای تهران به گشت و تفریح بپردازید و اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنید. در این بین مرکز خرید مریم به گفته خیلی ها آخر دنیاست و فقط قشر خاصی می توانند از آن خرید کنند. در بوتیک های مرکز خرید مریم که به گفته برخی، ثروتمندان تهران در یک خرید حدود 13 تا 14 میلیون تومان هزینه می کنند و یکی از پاساژهای معروف تهران به شمار می آید، انواع پوشاک، کیف، کفش و زیورآلات لوکس با قیمت های سرسام آور از برندهای معروف دنیا به فروش می رسند. شایان ذکر هست که مرکز خرید مریم به پاتوقی برای بازیگران، ورزشکاران و آدم های مشهور ایرانی بدل شده و آن ها به جهت خرید اجناس مورد نیازشان به این مکان که یکی از بهترین پاساژهای تهران هست، مراجعه می کنند.

آدرس مرکز خرید مریم: تهران، الهیه، خیابان فرشته، خیابان مریم

مرکز خرید مریم

مرکز خرید تندیس

اگر اهل خرید لباس های مد روز هستید، مرکز خرید تندیس مناسب شماست. این مرکز خرید 4 طبقه که در سال 1383 و در قسمت بالای میدان تجریش ساخته شده، از فروشگاه های متعددی برخوردار هست که اجناس شیک و بعضا گران قیمتی را ارائه می کنند و از آنجا که بیشتر اجناسش مارک دار هستند، معمولا مشتریان خاص خود را دارند. در این مرکز خرید با معماری متفاوت که یکی از پاساژهای معروف تهران به شمار می آید، می توانید کالاهایی از قبیل لباس، شال، روسری، کیف، کفش، عینک، عطر و ادکلن، محصولات آرایشی و بهداشتی، بدلیجات و لوازم خانه را در ویترین بوتیک ها نظاره گر باشید و بدلیل اینکه سطح قیمت اجناس بالا بوده، ممکن است بتوانید خریدی کوچک انجام دهید. مرکز خرید تندیس از امکانات بسیاری نظیر سیستم های تنظیم دما و تهویه مطبوع، پله برقی ها و آسانسورهای متعدد، بانک، دستگاه های خودپرداز، سرویس بهداشتی، نمازخانه، تلفن های عمومی، آرایشگاه های مردانه و زنانه، کافی نت و خیاطی برخوردار بوده و با دارا بودن چنین امکاناتی، شرایط گشت و گذاری خانوادگی و آرام را برای افراد فراهم می کند. همچنین، اگر در زمان خرید در تندیس خسته یا گرسنه شدید، می توانید به کافه و رستوران های این مرکز تجاری که یکی از پاساژهای معروف تهران بوده، سری زده و خستگی را بدین طریق از خود و همراهان دور کنید. لازم به ذکر هست که از رستوران هایی که در این مجموعه که یکی از بهترین پاساژهای تهران به حساب می آید، می توانند میزبان شما و همراهانتان باشند، می توان به رستوران اردک آبی و رستوران الیزه اشاره کرد.

آدرس مرکز خرید تندیس: ضلع شمالی میدان تجریش، خیابان شهید جعفری

شماره تلفن مرکز خرید تندیس: 02122744695

ساعات کار مرکز خرید تندیس: همه روزهای هفته از 7:30 تا 23:30

مرکز خرید تندیس

مرکز خرید تندیس 2

مرکز خرید ونک

میدان ونک یکی از زیباترین میادین و جایگاه برخی از پاساژهای معروف تهران بوده و محدوده آن گزینه عالی برای خرید بخصوص خریدهای زنانه به حساب می آید. در میان مراکز خرید متعددی که در این محدوده وجود دارند، مرکز خرید ونک بهترین گزینه است، چرا که علاوه بر دارا بودن نمایندگی برندهای معتبر داخلی و خارجی، فروشگاه های متفرقه زیادی در آن قرار داشته که می توانند باب میل خیلی ها باشند. مرکز خرید ونک که در سال 1370 شمسی با مساحتی بالغ بر هشت هزار مترمربع و در منطقه نسبتا گرانی ساخته شده، با قیمت های متفاوتی که اجناسش دارند، می تواند جوابگوی بسیاری از خانوداه ها باشد. در این مرکز خرید که از پاساژهای معروف تهران به حساب می آید، شما می توانید به مغازه های پوشاک زنانه، لباس های اسپرت، شال و روسری، عروسک فروشی، کیف و کفش و لباس، فروشگاه های طلا و جواهرات، لوازم آرایشی و ساعت فروشی مراجعه کرده و گاها برای تهیه سوغات یا هدیه از آن ها بهره ببرید. شایان ذکر هست که مرکز خرید ونک با دارا بودن کافه و رستوران های متعددی که انواع غذا و نوشیدنی های گرم و سرد را ارائه می دهند، می تواند میزبان خوبی برای گشت های خانوادگی و دوستانه شما به حساب آید.

آدرس مرکز خرید ونک: تهران، میدان ونک، خیابان ونک، تقاطع خیابان کار و تجارت

شماره تلفن مرکز خرید ونک: 02188775617

ساعات کار مرکز خرید ونک: همه روزه از ساعت 9:30 تا 22

مرکز خرید ونک

مرکز خرید ونک 2

مرکز خرید تیراژه

یکی از معروف ترین مراکز خرید تهران که به دلیل قرارگیری سرزمین عجایب در بین اهالی شهر و مسافران پایتخت به محبوبیت کم نظیری دست یافته، مرکز خرید تیراژه هست. مرکز خرید دیدنی و شیک تیراژه که در غرب پایتخت و اتوبان اشرفی اصفهانی واقع شده، در سال های گذشته به یکی از پاساژهای معروف تهران تبدیل شده است، خصوصا برای افرادی که به دنبال تجربه کردن خرید اقتصادی هستند. در این مرکز خرید که از بهترین پاساژهای تهران به شمار می آید، علاوه بر پوشاک، لوازم ورزشی، آرایشی و بهداشتی نیز در ویترین های 350 بوتیک آن به چشم می خورند و نمایندگی برندهای معتبر مثل هایلند هم دارای شعبه هستند. همچنین شایان ذکر هست، از بخش هایی که سازنده این بنا که یکی از معروف ترین مراکز خرید تهران بوده، برای رفاه حال مشتریان در نظر گرفت، می توان به سه طبقه تجاری، شهربازی، نمایشگاه بزرگ مبلمان و صنایع چوبی، سه طبقه پارکینگ و رستوران های شیک و اقتصادی اشاره کرد. همچنین، لازم است بدانید که مرکز خرید تیراژه به دلیل حضور گشت های نگهبانی ویژه، شرایطی کاملا مناسب برای گشت و گذارهای خانوادگی و دوستانه را ایجاد کرده و پاتوقی آرام و صد البته شیکی برای جوانان به حساب می آید.

آدرس مرکز خرید تیراژه: بزرگراه اشرفی اصفهانی، پائین تر از پل همت

شماره تلفن مرکز خرید تیراژه: 44491723

ساعات کار مرکز خرید تیراژه: همه روزه از ساعت 10:30 تا 23

مرکز خرید تیراژه

مرکز خرید تیراژه 2

مرکز خرید پالادیوم

یکی از بهترین مراکز خرید تهران، مرکز خرید پالادیوم بوده که مجموعه ای کامل برای تفریح به حساب می آید. در این مرکز خرید ده هزار متری که با سردری به شکل یک هلال نصفه در محله زعفرانیه خودنمایی می کند، علاوه بر فروشگاه های برند، بوتیک های پوشاک ورزشی، آرایشی و بهداشتی، جواهرات، مبلمان، دکوراسیون، زیورآلات، وسایل تزئینی، کیف، کفش و عینک به چشم می خورند که سطح قیمت بالایی دارند. در طراحی نمای یکی از پاساژهای معروف تهران از شیشه های بسیار بزرگ و نشکن بهره گرفته شده که سبب می شوند بتوان نمایی زیبا از کوه های شمیران را در آن ها مشاهده کرد. مرکز خرید پالادیوم یکی از بهترین مراکز خرید تهران برای ثروتمندان پایتخت به حساب می آید و درب های آن در سال 1391 شمسی به روی علاقمندان گشوده شدند تا با دارا بودن 150 واحد اداری و 120 واحد خدماتی بتواند میزبان گرمی برای آنان باشد. همچنین، اگر اهل پوشیدن لباس های مد روز هستید، باید بدانید که نمایندگی های منگو، السی وایکیکی، جین وست، Swarovski، دوان، شال و روسری TT، جینفر Jennyfer، نایک، آدیداس و Reebok در خدمت شما هستند و به راحتی می توانید اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنید. اگر در حین گشت و گذار در این مرکز که یکی از بهترین پاساژهای تهران بوده، احساس خستگی یا گرسنگی کردید، نگرانی به خود راه ندهید، زیرا رستوران ها و کافه های این پاساژ بصورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی هستند و خاطره خریدی راحت را برایتان خلق خواهند کرد. اگر به همراه کودکانتان به مرکز خرید پالادیوم که یکی از پاساژهای معروف تهران بوده رفتید، می توانید از مغازه های اسباب فروشی بهره برده و با خرید قطعه ای کوچک اسباب بازی برای آن ها، شادی را میهمان چهره هایشان کنید. توجه داشتید که در مرکز خرید پالادیوم که در بین معروف ترین مراکز خرید تهران جای دارد، به مناسبت های مختلف نظیر شب یلدا، عید نوروز و کریسمس فستیوال و نمایشگاه های متعدد و جذابی برگزار می شوند که می توانند برای خانواده ها جذاب به نظر آیند.

آدرس مرکز خرید پالادیوم: زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی

شماره تلفن مرکز خرید پالادیوم: 02122010600

آدرس وبسایت مرکز خرید پالادیوم: palladiummall.com

ساعات کار مرکز خرید پالادیوم: همه روزه از ساعت 10 تا 22 (رستوران و کافه های پالادیوم روزهای پنجشنبه از ساعت 11 تا 23 آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند.)

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم 2

مجتمع فرهنگی تجاری کوروش

مجتمع فرهنگی تجاری کوروش یکی از مراکز خریدی بوده که بازدید از آن را نباید در بین بهترین پاساژهای تهران از دست داد. این مرکز خرید با مساحت تقریبی 9500 مترمربع، جایی است که چندین ساعت از وقت خود را می توانید بدون هیچ دغدغه ای در آن بگذرانید. در واقع، این مرکز خرید گزینه ای خوب و دوست داشتنی برای هر فردی با هر سن و سلیقه ای بوده و به طور حتم در آن به شما خوش می گذرد، چرا که علاوه بر گشت و خرید در فروشگاه های پوشاک، لوازم خانگی، سیسمونی نوزاد، اسباب بازی، موبایل، عطر و لوازم آرایش، آجیل و لوازم آشپزخانه می توانید از امکانات آن نظیر هایپر مارکت، بورس طلا و جواهر، سرزمین بازی، گیشه سینما و فست فود استفاده کنید. شایان ذکر هست که بانک ها در این مرکز خرید که یکی از پاساژهای معروف تهران بوده، شعبه دارند و شما بدون هیچ نگرانی می توانید خرید خود را انجام دهید. همچنین، اگر در یکی از بهترین پاساژهای تهران احساس خستگی و گرسنگی کردید، می توانید به رستوران ها و کافه های لوکس و دنجش سری زده و در کنار خانواده و دوستان اوقات شادی را سپری کنید. برای رفاه حال مشتریان، سازندگان این بنا را به پارکینگ های لوکس دارای تهویه مطبوع مجهز کرده اند که خیال شما را بابت جای پارک از هر نظر راحت کرده و امکان خریدی بصرفه و راحت را در یکی از معروف ترین مراکز خرید تهران برایتان فراهم می آورند.

آدرس مجتمع فرهنگی تجاری کوروش: بزرگراه شهید ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی

شماره تلفن مجتمع فرهنگی تجاری کوروش: 02144000010

وبسایت مجتمع فرهنگی تجاری کوروش: kouroshmall.com

ساعات کار مجتمع فرهنگی تجاری کوروش: همه روزه از ساعت 10 تا 23

مجتمع فرهنگی تجاری کوروش

مجتمع فرهنگی تجاری کوروش 2

بازار قائم تجریش

یکی از معروف ترین مراکز خرید تهران که در منطقه تجریش واقع شده و همیشه شلوغ و پر رفت و آمد دیده می شود، بازار قائم تجریش هست. این مرکز خرید نسبتا قدیمی پنج طبقه که در بین اهالی جدید و قدیم پایتخت محبوبیت دارد، بهترین گزینه برای خرید طلا و جواهر، لباس مردانه و زنانه، وسایل تزئینی، کیف و کفش و کارهای هنری به حساب می آید و لذت خریدی امن و راحت را به خانواده های ایرانی و گردشگران در قالب 300 واحد تجاری می بخشد. از امکاناتی که بازار قائم تجریش برای رفاه حال مردم فراهم کرده، می توان به مواردی نظیر پارکینگ، فودکورت، سرویس بهداشتی و کافی شاپ اشاره کرد. پیرامون این مورد از بهترین مراکز خرید تهران لازم هست بدانید که به خاطر وجود گالری و مغازه های طلا فروشی متعدد در آن، به مکانی ایده آل برای خرید زوج های جوان تبدیل شده که می خواهند زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

آدرس بازار قائم تجریش: میدان تجریش

شماره تلفن بازار قائم تجریش: 02122710068

ساعات کار بازار قائم تجریش: همه روزه از 10 تا 22

بازار قائم تجریش

بازار قائم تجریش 2

مرکز تجاری سام سنتر

یکی از معروف ترین مراکز خرید تهران که در سال های اخیر به پاتوقی برای جوانان و ثروتمندان بدل شده، مرکز تجاری سام سنتر است. این مجتمع تجاری 9 طبقه با دارا بودن 26 بوتیک و فروشندگانی مجرب و خوش برخورد میزبان شما در تمام اوقات سال خواهند بود. مرکز تجاری سام سنتر در سال 1390 شمسی کار خود را در منطقه فرشته تهران آغاز کرده و با داشتن معماری بی نظیر و زرق و برقی که در کالاهایش به چشم می خورند، درست به مانند آهنربا گردشگران را حتی یکبار هم شده به خود جذب می کند، با اینکه شاید بودجه آنان به خرید نرسد! در مرکز تجاری سام سنتر که یکی از پاساژهای معروف تهران به شمار می آید، فروشگاه های برندهای لوکس و رستوران های مجلل به چشم می خورند که قطعا برای گذراندن اوقاتی شاد و آرام در کنار خانواده و دوستان می توانند گزینه ای ایده آل به حساب آیند.

آدرس مرکز تجاری سام سنتر: الهیه، خیابان فرشته

شماره تلفن مرکز تجاری سام سنتر: 02122669424

وبسایت مرکز تجاری سام سنتر: samcenter.com

ساعات کار مرکز تجاری سام سنتر: همه روزه از 8 تا 23

مرکز تجاری سام سنتر

مرکز تجاری سام سنتر2

مجتمع تجاری میلاد نور

محال ممکن است که به شهرک غرب رفته باشید، ولی نامی از مجتمع تجاری میلاد نور نشنیده باشید! این مجتمع تجاری بزرگ و همیشه شلوغ پایتخت در شش طبقه به سال 1378 شمسی ساخته شد و به زیبایی تمام 326 واحد تجاری مجزا را در بطن خود جای داده است. مجتمع تجاری میلاد نور در یکی از مناطق جوان پسند تهران جای گرفته و به همین خاطر عصرها می توان جوانان بسیاری را در آن مشاهده کرد که یا با دوستان خود مشغول تفریح و خنده هستند یا با خانواده ها به قصد خرید مایحتاج خود آمده اند. این مجتمع که یکی از بهترین پاساژهای تهران به حساب می آید، برای رفاه حال مشتریان پارکینگ طبقاتی و رستوران ملل را تدارک دیده که رستوران ها با ارائه انواع غذا و نوشیدنی های خوش طعم می توانند میزبانی گرم و صمیمی برای جشن ها و دورهمی های شما باشند. در طبقات مختلف مجتمع تجاری میلاد نور برندهای مختلف مانند اسکیچرز، وبرتو کاوالی، مارال چرم، پوما، بامبو، نایک و ماکسیم دارای شعباتی هستند و همچنین، می توانید برای خرید مواردی نظیر لوازم تزئینی، مبلمان، پوشاک، لوازم آشپزخانه، لوازم صوتی و تصویری و لوازم ورزشی بدان مراجعه کرده و با راهنمایی های فروشندگان مجرب، خریدی مقرون بصرفه را در یکی از بهترین پاساژهای تهران تجربه کنید.

آدرس مجتمع تجاری میلاد نور: شهرک قدس (شهرک غرب)، میدان صنعت، ابتدای بلوار فرحزادی

شماره تلفن مجتمع تجاری میلاد نور: 02188085104

وبسایت مجتمع تجاری میلاد نور: miladenoor.ir

ساعات کار مجتمع تجاری میلاد نور: شنبه تا پنجشنبه 10 تا 22 (جمعه ها 16 تا 22)

مجتمع تجاری میلاد نور

مجتمع تجاری میلاد نور2

مجتمع تجاری ارگ تجریش

یکی از معروف ترین مراکز خرید تهران که در منطقه تجریش جای گرفته و برای خود طرفدارانی را دست و پا کرده است، مجتمع تجاری ارگ تجریش نامیده می شود. این مرکز خرید با دارا بودن پنج طبقه تجاری و پارکینگ های مجزا توانسته دیدی مناسب از میدان تجریش را برای علاقمندان فراهم کند. مجتمع ارگ تجریش برای رفاه حال مشتریان خود که غالبا خانواده ها هستند، امکاناتی مانند فودکورت و فست فود، کافی شاپ، نمازخانه، آمفی تئاتر، سرویس بهداشتی، پوشش ضد حریق، شهر کتاب، باغچه طبیعی در بام و سیستم مدیریت یکپارچه هوشمند (IBMS) را گردآوری کرده و مغازه های آن با ارائه طلا و جواهر، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی، پوشاک، لوازم خانه و الکترونیک از بهترین برندهای روز دنیا، امکان خریدی متفاوت و راحت را در یکی از بهترین مراکز خرید تهران فراهم می کنند. مجتمع ارگ تجریش به دلیل نزدیکی به مراکز آموزشی و تجاری شمال تهران توانسته در سال های گذشته به پاتوقی مناسب برای خوشگذرانی خصوصا در آخر هفته ها بدل شود.

آدرس مجتمع تجاری ارگ تجریش: میدان تجریش، خیابان سعدآباد(خیابان ملکی)

شماره تلفن مجتمع تجاری ارگ تجریش: 02122396121

وبسایت مجتمع تجاری ارگ تجریش: argetejari.com

ساعات کار مجتمع تجاری ارگ تجریش: همه روزه از 10 تا 23

مجتمع تجاری ارگ تجریش

مجتمع تجاری ارگ تجریش 2

بام لند

یکی از مراکزی که علاوه بر داشتن بخش های تجاری، برای رفاه حال گردشگران امکانات تفریحی متعددی را نیز در نظر گرفته و در ساحل دریاچه شهدای خلیج فارس چون نگینی زیبا می درخشد، مرکز تجاری بام لند نام دارد. این مرکز تجاری-تفریحی بزرگ و مجلل با دارا بودن مساحتی بالغ بر 60000 مترمربع و بهره گیری از معماری اصیل ایرانی و المان های غربی، محیطی شاد و امن را برای گشت و گذار خانوادگی فراهم می کند. در بخش تجاری بام لند که یکی از پاساژهای معروف تهران بوده، شما می توانید از فروشگاه های لباس، ساعت، طلا و جواهر برندهای بام لند دیدن کرده و اگر اجناس در حد بودجه شما باشند، می توانید خریدی سبک را انجام دهید. بام لند با دارا بودن کافه و رستوران های متعدد می تواند میزبان دورهمی های خانوادگی، عاشقانه یا دوستانه شما باشد و خاطره ای شیرین از حضور در چنین جایی را برایتان خلق کند. شایان ذکر هست که بام لند که یکی از پاساژهای معروف تهران بوده، علاوه بر داشتن بخش های تجاری، شهر فرنگ، کلوپ ماهیگیری، بخش تفریحی وی آر لند، پیست پاتیناژ، موتور چهارچرخ، قایق سواری، شهربازی، ساحل سنگی و سقوط آزاد با بتمن کلاب را نیز دارد که می توانند اوقاتی شاد و مفرح را خصوصا برای جوانان خلق کنند.

آدرس مرکز تجاری بام لند: ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف

شماره تلفن مرکز تجاری بام لند: 02140443080

وبسایت مرکز تجاری بام لند: bamlandmall.ir

ساعات کار مرکز تجاری بام لند: ساعت 10 تا 24 (روزهای عادی) و روزهای پنجشنبه و جمعه 10 تا 1 بامداد

بام لند

بام لند 2

بام لند 3

مرکز خرید مگامال

اگر به شهرک معروف اکباتان گذرتان افتاده باشد، به احتمال قوی چراغ های چشمک زن مرکز خرید مگامال را دیده اید. این مرکز خرید بزرگ که یکی از بهترین مراکز خرید تهران بوده، با مساحت تقریبی 20 هکتار و دارا بودن بیش از 200 واحد تجاری در سال های گذشته توانسته تا جای خود را در برنامه خرید روزانه خانواده ها باز کند و به یکی از بهترین پاساژهای تهران بدل شود. مرکز خرید مگامال امکاناتی نظیر فضای بازی کودکان، پارکینگی طبقاتی، اینترنت وای فای، نمازخانه، سرویس های بهداشتی، آسانسور، رستوران، کافی شاپ و فست فودهای متنوع، سالن سینما و هایپر مارکت را برای مراجعه کنندگان گرامی فراهم کرده و اجناسی نظیر زیورآلات، کیف، کفش صنایع دستی، لوازم خانگی، شال و روسری و محصولات آرایشی و بهداشتی را در قالب بوتیک هایی شیک و بی نظیر ارائه می دهد که تمامی فروشندگان آنان خوش برخورد و ساعی هستند. شما به هنگام عصر می توانید به این مورد از بهترین مراکز خرید تهران مراجعه کرده و شاهد حضور شمار کثیری از خانواده ها و حتی زوج های جوان باشید که به جهت خرید مایحتاج خود به این منطقه آمده اند تا در کنار خرید، اوقات شاد و آرامی را سپری کنند.

آدرس مرکز خرید مگامال: بزرگراه ستاری، اکباتان، فاز 2، میدان شهید صارمی

شماره تلفن مرکز خرید مگامال: 02144630034

وبسایت مرکز خرید مگامال: megamall.ir

ساعات کار مرکز خرید مگامال: همه روزهای هفته بصورت 24 ساعته

مرکز خرید مگامال

مرکز خرید مگامال 2

سخن پایانی

خرید و تفریح جز جدایی ناپذیر زندگی روزمره تلقی شده و ما برای رفع مایحتاج خود نیاز داریم که با مراکز خرید و بازارهای شهر خود آشنایی داشته باشیم تا کمتر دچار مشکل و سردرگمی شویم. با اینکه مراکز خرید و پاساژهای شهری به وسعت تهران قطعا بسیار بیشتر از آنی است که ما در مطلب بهترین پاساژهای تهران بدان اشاره کرده ایم، اما سعی ما این بوده که شما را با بهترین مراکز خرید تهران آشنا کنیم تا اگر روزی قصد خرید داشتید، متناسب با سلیقه خود یکی را برگزیده و اوقاتی شاد و خاطره انگیز را تجربه کنید.

معروف ترین مراکز خرید تهران 2

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می توانید به صفحه مربوط به این مطلب در سایت سفرزون مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو