تعبیر خواب خربزه از دیدگاه معبران غربی و اسلامی برجسته

تعبیر خواب خربزه از دیدگاه معبران غربی و اسلامی برجسته


منبع: آرگا

168

1398/7/3

17:41


در این مطلب با تعبیر خواب خربزه از دیدگاه تعبیرگران اسلامی و غربی در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود که امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

تعبیر خواب خربزه از دیدگاه تعبیرگران غربی نماد باروری می باشد و دیدن این رویا اگر در فصل خربزه باشد از دیدگاه تعبیرگران اسلامی نیکو است همچنین شما می توانید با توجه به جزئیاتی که در عالم رویای خود مشاهده کرده اید تفسیر خواب تان را از بین تعابیر مختلف به راحتی پیدا کنید.

با تعبیر خواب خربزه آشنا شوید

دیدن خواب میوه های مختلف دارای تعابیری متفاوت می باشد که برخی اوقات این تعابیر می توانند روی زندگی واقعی بیننده رویا تاثیرگذار باشند. در مطالب قبلی تعبیر خواب هندوانه و تعبیر خواب انگور و تعبیر خواب انجیر را مشاهده کردید در ادامه با تعبیر خواب خربزه در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود.

تعبیر دیدن خربزه

دیدن خربزه در عالم رویا بیانگر چیست ؟

  • مطیعی تهرانی 

اگر فردی در عالم رویا مشاهده کند که خربزه می خورد و آن خربزه شیرین باشد نشانه این است که بیننده رویا به اندازه میزان خربزه ای که خورده و به قدر شیرینی آن کامیاب می شود.

اگر فردی در خواب ببیند که خربزه می خورد و فصل خربزه باشد دارای تعبیری نیکو است و خوابش به وی می گوید که اندوه و غمش از بین خواهد رفت و اگر چیزی از خربزه باقی بماند به همان میزان غم بیننده رویا نیز باقی می ماند.

اگر فردی در خواب ببیند که خربزه زیادی دارد نشانه این است که با انبوهی از مشکلات از رو به رو خواهد شد و اگر بیننده رویا یکی از خربزه ها را بردارد کامیاب می شود.

تعبیر دیدن خربزه لکه دار در عالم رویا نیکو نمی باشد همچنین اگر فردی در غیر فصل در عالم رویا مشاهده کند که خربزه می خورد بیانگر اندوه و غم برای وی می باشد.

تعبیر دیدن خربزه در عالم رویا چیست ؟

  • محمد بن سیرین 

تعبیر مشاهده خربزه زرد نشانه بیماری می باشد.
تعبیر مشاهده خربزه سبزی که شیرین نیز نباشد بهتر ازتعبیر مشاهده خربزه زرد است.
اگر فردی در خواب ببیند که خربزه بزرگی را می خورد در تعبیر آن زیانی وجود ندارد و دیدن این رویا بهتر از خربزه کوچک است.

  • جابر مغربی 

تعبیر دیدن خربزه سبز و نرسیده مخصوصا اگر شیرین باشد در عالم رویا دارای تفسیری نیکو است.

  • ابراهیم کرمانی 

اگر در بیداری فصل خربزه باشد و فردی در عالم رویا خواب خربزه شیرین ببیند و از آن بخورد نشانه این است که غم و اندوه بیننده رویا از بین می رود.

اگر فردی در عالم رویا ببیند که مقدار زیادی خربزه در مقابلش دارد نشانه این است دچار غم و اندوهی می شود که علاج برطرف شدن آن را نمی داند.

تعبیر خواب خربزه

  • امام جعفر صادق 

دیدن خربزه در عالم رویا دارای ۵ وجه زیر است :

  1. بیماری
  2. زن
  3. اندوه و غم
  4. منفعت
  5. معیشت خوب و خوش
  • تعابیر مختلف برای دیدن خواب خربزه 

۱. اگر فردی در عالم رویا خربزه بزرگ و آبدار ببیند بیانگر باروری و فرصت های جدید در زندگی اش می باشد.

۲. دیدن خواب خربزه نشانه سفری طولانی است که در آینده برای بیننده رویا اتفاق می افتد و میزان موفقیت در این سفر به اندازه و شکل میوه بستگی دارد.

۳. اگر دختری در عالم رویا مقدار زیادی خربزه ببیند نشانه پیشنهاد ازدواج به وی از طرف یک فرد خارجی است.

تعبیر دیدن خربزه در رویا

در این مطلب با تعبیر خواب خربزه در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی بودیم که امیدواریم از مطالعه آن ، نهایت بهره را ببرید و بتوانید رویایی را که مشاهده کرده اید با توجه به مطالب ذکر شده به راحتی تفسیر نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو