بیوگرافی مهدی عبدی بازیکن جوان پرسپولیس و عکس های متفاوتش

بیوگرافی مهدی عبدی بازیکن جوان پرسپولیس و عکس های متفاوتش


منبع: آرگا

425

1398/7/3

20:42


مهدی عبدی بازیکنی جوان و سخت کوش می باشد که توانست با بازی زیبایی که داشت در دربی آن را به گل ختم کند و در دل هواداران پرسپولیس جای پیدا کند برای ادامه مطلب بیوگرافی مهدی عبدی همراه ما باشید.

در این بخش از مطلب شما را با بیوگرافی مهدی عبدی آشنا می سازیم. مهدی عبدی بازیکن محبوب پرسپولیس می باشد که توانسته با بازی های پرهیجانی که داشته افراد زیادی را به سمت خود بکشاند. این بازیکن محبوب و پرطرفدار در ۹ آذر در سال ۱۳۷۷ در شهر قائم شهر به دنیا آمد. او بازیکنی موفق در تیم پرسپولیس تهران در پشت خط حمله به عنوان مهاجم بازی می کند. در ابتدا مهدی عبدی در پرسپولیس قائم شهر مشغول بازی بود ولی در طی این بازی های خوب و موفقی که داشت توانست وارد تیم پرسپولیس تهران بشود که مربیگری آن را اسماعیل حلالی نیز برعهده داشت.

زندگی نامه مهدی عبدی

عکس ها و بیوگرافی مهدی عبدی

مهدی عبدی بازیکن تکنیکی و با استعداد تیم پرسپولیس می باشد عبدی فوتبالیست جوان و بی حاشیه کشورمان جوانی قائم شهری می باشد مهدی عبدی با بازی های خوب و اوج درخششی که در باشگاه پرسپولیس داشت وی را مانند بازیکنانی همچون زنده یاد هادی نوروزی، مهرداد اولادی و مهرداد کفشگری که آنها هم بازی های خود را در ابتدا از پرسپولیس قائم شهر شروع کردند. این بازیکن پرتلاش و سخت کوش تا به الان ۱۴ بازی داشته که توانسته ۱۲ گل را به سرانجام برساند و یک هفته به پایان نیم فصل اول در صدر جدول گلزنان قرار گرفت. اوج درخشش و بازی زیبای مهدی عبدی باعث شد تا مورد توجه سرمربی تیم امید ایران قرار بگیرد و او را به تیم ملی دعوت کند. برای مشاهده بیوگرافی مهدی عبدی بازیکن مهاجم تیم سرخ پوشان و نیز تیم ملی کشورمان به همراه تصاویر وی می توانید این مطلب را تا پایان دنبال کنید.

بیوگرافی جذاب مهدی عبدی

بیوگرافی مهدی عبدی و تصویر جالب آن

زندگی نامه ساده مهدی عبدی

تصویر خوشحالی کردن مهدی عبدی و تشکر از خدا

زندگی نامه جذاب مهدی عبدی

موفقیت عبدی در دربی نود

بیوگرافی مهدی عبدی با بازی زیبا و اوج درخشش در دربی نود توانست برای قرمزپوشان پایتخت موفقیتی بی نظیر و فراموش نشدنی کسب کند او در یک بازی سرنوشت ساز و حساس توانست گلی زیبا و به یاد ماندنی را به ثمر برساند عبدی در دقیقه ۸۱ با بازی خارق العاده زیبایی که داشت توپ را روانه دروازده تیم استقلال کرد او در این بازی و گل زیبایش توانست در دل بازیکنان پرسپولیس و هوادارانش قرار بگیرد. همچنین تمرینات مهدی عبدی در فصل جدید با سرمربی گری برانکو شروع شد وی پس از برگشتن از بادران به صورت جدی در تمرینات حضور یافت. مهدی ۲۱ ساله یکی از ستاره های تیم امید است که اکنون مهاجم تیم پرسپولیس شده و با سابقه درخشان و ۲۴ گلی که به نام خود ثبت کرده توانسته نام خود را بر سر زبان ها بیاورد و مشهور شود.

زندگی نوشته جالب مهدی عبدی

بازی تکنیکی و زیبای مهدی عبدی

زندگی نامه جالب و جذاب مهدی عبدی

خوش حالی مهدی عبدی برای به ثمر رساندن گل

بیوگرافی خاص مهدی عبدی

ازدواج مهدی عبدی

مهدی عبدی تا به الان ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

عبدی به عنوان آقای گل معرفی شد

بیوگرافی مهدی عبدی بازیکن خوب کشورمان با بازی های خوبی که تا به الان داشته و با به ثمر رساندن ۲۴ گل عنوان آقای گل را به آن دادند که تمام نتایج را در صفحه اینستاگرامش گذاشته است این بازیکن سخت کوش تمام بازی های که تا به الان داشته و به گل ختم شده است را به کاپیتان سابق پرسپولیس یعنی هادی نوروزی تقدیم می کند و جالب تر از این هم بازیکنی به نام محمد عباس زاده بود که در نساجی در لیگ ۱ بازی می کرد و با به ثمر رساندن همین گل وی همه ی تعداد گل هایش را تقدیم هادی نوروزی کرد.

بیوگرافی جالب و جذاب مهدی عبدی

تصویری از مهدی عبدی در کنار یکی از دوستانش

زندگی نوشته جذاب مهدی عبدی

عکسی یهویی از مهدی عبدی در زمین بازی

بیوگرافی متنوع و زیبای مهدی عبدی

حضورمهدی عبدی در پرسپولیس

حضور با شکوه مهدی عبدی زمانی رخ داد که برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس بود که آقای ایرج عرب با قراردادی سه ساله عبدی را وارد تیم قرمزپوشان پرسپولیس کرد. اما این بازیکن در زمان برانکو نتوانست در ترکیب قرمزپوشان حضور پیدا کند تا اینکه با سرمربیگری آقای کالدورن آرژانتینی به خوبی توانست نظر وی را جلب کند و به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین بشود.

بیوگرافی پرماجرا مهدی عبدی

مهدی عبدی در کنار علی پروین، علی علیپور و خلیلی

زندگی نامه خاص و جالب مهدی عبدی

شادی کردن مهدی عبدی برای پیروزی تیمش

زندگی نامه خاص مهدی عبدی

تعبیر خواب مهدی عبدی

بعد از بازی علی علیپور درباره مهدی بازیکن مهاجم پرسپولیس گفت، مهدی عبدی گفته است که خواب دیده به تیم مقابل گل می زند و حالا خواب مهدی عبدی تعبیر شده است او هنگامی که تنها ده دقیقه مانده بود تا بازی تمام بشود با شماره ۱۶ وارد زمین شد و با تنها گلش توانست تیم پرسپولیس را برنده میدان کند کسی باورش نمی شد که عبدی بتواند گل بزند حتی شاید خودش هم انتظار همچنین گلی را در این زمان نداشت شماره شانزده از قبل برتن بازیکنان با سابقه و ستاره ای سرخ پوشان بوده است که در دهه شصت و هفتاد برتن محمد انصاری فرد بود که حالا مدیر عامل حاضر پرسپولیس می باشد و بعد از آن هم رضا شاهرودی پیراهن شانزده را برتن کرد تا این شماره شانزده یکی از پیراهن های محبوب هواداران پرسپولیس باشد حالا مهدی عبدی بازیکنی جوان که هیچ نام و نشانی نداشت توانست با این شماره پا به دربی بگذارد و با گلی که زد در دل هواداران پرسپولیس جای پیدا کند و نام او بر زبان ها باشد.

زندگی نامه پرماجرا مهدی عبدی

وارد شدن عبدی داخل زمین با شماره ۱۶

بیوگرافی مهدی عبدی

خوش حالی تیم پرسپولیس برای به ثمر رساندن گل

زندگی نامه کامل مهدی عبدی

ضمن سپاس از توجه و نگاه گرمتان امیدواریم با بیوگرافی مهدی عبدی نهایت استفاده و لذت را برده باشید برای مشاهده بیشتر دیگر بازیکنان بیوگرافی آنها را در مجله آرگا مطالعه نمایید و لحظه ای خوب و خوشی را در کنار خانواده تان سپری کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو