تعداد مجروحان حادثه قطار زاهدان به ۱۵۷ تَن رسید

منبع: برترین ها

84

1398/7/4

01:14


رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: با پایان عملیات انتقال مصدومان قطار زاهدان - تهران به بیمارستان‌های زاهدان شمار مجروحان این حادثه به ۱۵۷ تن رسید.

ایرنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: با پایان عملیات انتقال مصدومان قطار زاهدان - تهران به بیمارستان‌های زاهدان شمار مجروحان این حادثه به ۱۵۷ تن رسید.

دکتر سید محمد هاشمی شهری چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۶۸ مصدوم در بیمارستان علی ابن ابی طالب(ع)، ۳۴ مصدوم در بیمارستان خاتم الانبیا(ص)، ۹ مصدوم در بیمارستان بوعلی، ۴۱ مصدوم در بیمارستان نبی اکرم(ص) وابسته به سپاه پاسداران و ۵ مصدوم در بیمارستان تامین اجتماعی بستری شدند.

وی بیان کرد: عملیات انتقال مجروحان این حادثه با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱۱ دستگاه آمبولانس دانشگاهی، ۷ دستگاه آمبولانس سپاه پاسداران، ۴ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه بالگرد هلال احمر و ۳ دستگاه آمبولانس نیروی انتظامی انجام شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان نیز گفت: در این حادثه ۵ سالن قطار از ریل خارج که ۳ سالن به طور کامل واژگون شدند.

منصور بیجار با اشاره به اینکه این قطار نزدیک به ۲۵۰ مسافر و خدمه داشته است، افزود: ۱۰ دستگاه اتوبوس و یک دستگاه اتوبوس - آمبولانس برای انتقال مسافران به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه سه مرد و یک زن جان خود را از دست دادند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: ۲ نفر از مصدومان این حادثه نیز به علت شدت ضربات وارده به اتاق عمل منتقل شدند که حال آنان وخیم گزارش می‌شود.

وی با بیان اینکه اردوگاه فاطمه الزهرا(س)زاهدان برای اسکان مسافران این قطار حادثه دیده در نظر گرفته شده، ادامه داد: ۲ دستگاه ماشین آتش‌نشانی، یک بالگرد، ۴ تیم امداد و نجات هلال احمر، و هشت وسیله نقلیه سنگین شامل، کامیون، بولدوزر، لودر و جرثقیل به محل واژگونی قطار اعزام شده بود.

بیجار از عموم مردم درخواست کرد تا از تجمع در مقابل بیمارستان‌ها خودداری کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو