تبلیغات اصولی با ادوردز 20

منبع: تالاب

131

1398/7/4

04:07


تبلیغات اصولی با ادوردز 20

تبلیغات در گوگل ادز به سبب ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات بهتر در سال های آینده دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد. همانطور که میدانید هر پنل کاربری به دلیل ارتقاء سطح خود به مرور نیازمند تغییرات زیادی خواهد بود. گوگل ادز به دلیل کاربرد بسیار زیادی که در زمینه تبلیغات دارد، باید پیوسته خود را به روز کند و به این ترتیب نتایج حاصل تبلیغات کاربران را بهبود ببخشد. اما سوالی که مورد پرسش بسیاری از کاربران قرار دارد، دلیل استفاده از گوگل ادز برای تبلیغات در گوگل است. در ادامه به توضیح این سوال خواهیم پرداخت.

 

تغییرات در گوگل ادز

 همانطور که گفته شد، برای ارتقاء و برطرف کردن نیازهایی که باعث سختی کار با نرم افزار و یا حساب کاربری می شوند، نیاز به ایجاد تغییراتی برای رفع آن ها احساس می شود. گوگل ادز نیز برای برطرف سازی این نیازها و ایجاد رابط کاربری بهتر، دچار تغییراتی می شود. گوگل به تازگی اعلام کرده است که می خواهد فرمت و ویژگی های جدیدی برای گوگل ادز معرفی کند. این ویژگی ها از سال ۲۰۱۷ عنوان شد. هدف از ایجاد این تغییرات در گوگل ادوردز به سبب ایجاد رفاه حال کاربران است. همچنین گوگل با ایجاد این تغییرات جدید، به کاربران این پیشنهاد را می دهد که از تجربه ای جدید در هنگام کار با گوگل ادوردز لذت ببرند. این تغییرات پیش از شروع سال ۲۰۱۸ ایجاد می شود. در حال حاضر ما به اموزش و طرح درس در رابط فعلی که بدون اعمال تغییرات جدید است می پردازیم. این رابط تقریبا شبیه به آن چیزی است که شما هم اکنون در صفحه نمایش خود مشاهده می کنید. اما شما می توانید از امکانات و تغییرات جدید در گوگل ادز نیز استفاده کنید. اگر وارد پنل کاربری خود شدید و مواردی مانند آنچه که هم اکنون بر روی صفحه نمایش خود مشاهده می کنید، می بینید، شما هم اکنون وارد رابط کاربری جدید که شامل امکانات و تغییرات جدید است، شده اید. شما می توانید با فضایی دلنشین تر به تبلیغات خود در گوگل ادز بپردازید. اما چرا باید از گوگل ادز برای تبلیغات خود استفاده کنیم؟

 

تبلیغات با گوگل ادز، راهی برای فروش بیشتر محصولات و ارائه بهتر خدمات

 تبلیغات در صفحه اول گوگل ادز به عنوان یک مسیر هموار برای تبلیغات در گوگل شناخته می شود. بسیاری از افراد گمان می کنند که تبلیغات در گوگل ثمر بخش نخواهد بود. اما این یک طرز فکر اشتباه است. چرا که بسیاری از مردم برای خرید محصولات خود به صفحات گوگل رجوع می کنند. تبلیغات میدانی شامل بیلبوردهای تبلیغاتی، روزنامه ها، تراکت ها همه و همه تعداد محدودی از مردم را با محصول و یا خدمت شما آشنا می کنند. در حین حال شما باید برای تبلیغات در چنین سطحی هزینه سنگینی را پرداخت کنید. اما تبلیغات در گوگل ادوردز این امکان را به شما می دهد که با تعداد بیشتری از متقاضیان ارتباط برقرار کنید. به طور کلی تبلیغات در گوگل بر اساس سئو صفحه فرود انجام می شود که این عمل، فرآیند زمانبر بوده و ممکن است برای شما کسالت آور باشد. به همین دلیل می توانید با صرف هزینه ای محدود به تبلیغات موثرتری در گوگل بپردازید. در گذشته ایجاد ارتباط با رابط کاربری گوگل و انجام فعالیت های مرتبط با فروش محصول و یا ارائه خدمات، تا حدودی کاربران را با مشکل روبه رو می کرد. اما همانطور که گفته شد گوگل با ایجاد تغییراتی موثر در ساختار گوگل ادز، به دنبال ایجاد محیطی مناسب برای تبلیغات در گوگل است. اما خصوصیات تغییرات جدید ایجاد شده در گوگل ادوردز، کدام است؟

 

تبلیغات اصولی با ادوردز 20

تغییرات جدید در گوگل ادز و همگامی با آن ها

 

شکل ۲: گوگل ادز و رابط کاربری جدید

بسیاری از کاربران گمان می کنند که در یک جلسه ای که با من محیط جدید را مورد بررسی قرار میدهند نمی تواند از تمامی تغییرات جدید استفاده کنند و عادت به این محیط برای آن ها دشوار است. اما باید گفت که این محیط تنها کمی متفاوت تر از محیط قبلی گوگل ادز است و تفاوت چندانی با محیط قبلی ندارد. شما تنها در یک مکانی متفاوت قدم گذاشته اید و مفاهیم، اصطلاحات و رویکردهای موجود در رابط کاربری تفاوت چندانی نکرده است. اما تغییرات جدیدی که در گوگل ادوردز برای تحقق تبلیغاتی موثر تر و بهتر برای فروش و یا ارائه خدمت صورت پذیرفته است، چیست؟

 

برخی از تغییرات اعمال شده در گوگل ادز برای بهبود تبلیغات

کمپین های جست و جو و خرید استاندارد سازی می شود

در تبلیغات گوگل ادز شما تعیین می کنید که میزان بودجه روزانه شما به چه میزان طول خواهد کشید. در حالی وه تحویل سریع باعث می شود میزان بودجه مد نظر شما افزایش یابد. یعنی هر چه بخواهید تبلیغات شما سریع تر به معرض نمایش درآید باید مبلغ بیشتری را نسبت به تبلیغات استاندارد صرف کنید. این روش برای کمپین هایی که از نظر بودجه محدود نیستند، مناسب نیست. اما برای کمپین هایی که از نظر بودجه محدود هستند، این روش می تواند CPC ها را به دلیل افزایش رقابت در اویل روز افزایش دهد. همچنین استاندارد سازی تبلیغ مورد نظر در طول روز باعث به حداکثر رساندن عملکرد با توجه به بودجه شما گردد.

 

ایجاد تنظیمات فصلی برای پیشنهادات هوشمند

استراتژی های مناقصه هوشمند، از ماشین یادگیری استفاده می کنند تا به صورت کاملا خودکار، پیشنهادات را در زمان حراج تنظیم کنند و به این ترتیب به بهبود عملکرد کمپین های گوگل ادز شما کمک کند. اگرچه این استراتژی ها از قبل فصلی را مورد توجه قرار می داد. اما می دانیم وقتی که می توانیم تغییرات اساسی را در نرخ تبدیل، مانند فروش و یا زمان عرضه محصول جدید پیش بینی کنید، لحظه های کلیدی برای تجارت شما رقم خواهد خورد.

 

تغییرات جدید در گوگل ادز

اگر شما تمایلی به استفاده از رابط کاربری جدید ندارید، باید بدانید که همه چیز دستخوش تغییرات است و این روند تغییرات به اندازه کافی و به زودی اتفاق خواهد افتاد. اما شما باید بدانید وه بسیاری ار توابع و مفاهیم اساسی به همان صورت قبلی باقی خواهد ماند. من شک دارم به اینکه شما نتوانید با محیط جدید وفق پیدا کنید و راه های مقابله با مشکلات جدید را با آموزش های یاد نگیرید. شما به راحتی می توانید از پس محیط جدید برآیید و تبلیغات موثرتری را سازماندهی کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 02166979039 ادوردز 20

تبلیغات در گوگل ادز | از 350هزار | کمترین هزینه و بیشترین بازخورد | ادوردز 20

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو