سئو چیست و متخصص سئو کیست ؟

منبع: گهر

121

1398/7/4

09:52


سئو یکی از مهمترین عوامل موفقیت هر سایتی می باشد. کسی که به مباحث سئو و نحوه به کارگیری سئو مسلط باشد، متخصص سئو نامیده می شود. اما به طور واضح تر سئو چیست و متخصص سئو به چه کسی گفته می شود؟ اگر می خواهید بدانید متخصص سئو کیست این بخش گهر را بخوانید. در ادامه مطالبی در مورد متخصص سئو و سئو و خدمات سئو می خوانید.

سئو چیست و متخصص سئو کیست ؟

www.gahar .ir 04.07.98 3 سئو چیست و متخصص سئو کیست ؟

Ways to fail in your SEO process.

متخصص سئو کیست

« سئو » تلفظ واژه « SEO » که مخفف عبارت انگلیسی « Search Engine Optimization » است و به معنی “بهینه سازی موتورهای جستجو” و مفهوم “عملیات و فرایندهای بهینه سازی صفحات وب به منظور ایندکس مناسب آنها توسط موتورهای جستجوی وب” (همچون گوگل، بینگ، یاهو، آسک) می باشد.

هدف اصلی فعالیت های مرتبط با سئو؛ کسب رتبه های بالاتر و در نهایت رتبه اول صفحه وب مورد نظر در نتایج موتورهای جستجو می باشد که برحسب کلیدواژه متناسب با نوع فعالیت، شغل و بیزینس، نام شخص و یا خدمات مرتبط با آن بوده و باید با دقت و پس از بررسی های لازم انتخاب شود، چرا که در صورت انتخاب یک کلید واژه نامناسب که توسط افراد کمی در اینترنت جستجو می شود، کلیه فعالیت های شما یعنی طراحی و راه اندازی یک سایت، درج مطالب و هزینه های جانبی آن به هدر رفته و بازدید کننده ای را برای سایت شما به ارمغان نخواهد آورد.

اصولا هدف نهایی فردی که از متخصص سئو برای بهینه سازی سایت یا صفحات وب خود کمک می گیرد؛ رسیدن به نوعی سود و معمولا مادی است.

پس تا حدودی می شود اینگونه نتیجه گیری کرد که سئو یعنی تبلیغاتی هدفمند که منتهی به سود خواهد شد.

متخصص سئو به چه کسی می گویند؟

متخصص سئو به کلیه فعالیت هایی که در زمینه بهینه سازی سایت و سئو باید انجام شود احاطه کافی داشته و از الگوریتم های موتورهای جستجوی برتر همچون گوگل آگاهی کافی دارد تا بتواند صفحه وب منتخب برای عملیات سئو را بر طبق خواست خود در رتبه های بالاتر قرارد دهد.

لازم به ذکر است؛ امروزه می توان گفت سئو یک هنر است و متخصص سئو یک هنرمند! چرا که موتورهای جستجو به طور مداوم درحال تغییر الگوریتم های جستجوی خود برای بهتر کردن نتایج جستجو هستند و علاوه بر دانش کافی در این زمینه باید هنرمندی خویش را هم به چالش بکشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو