ترخیص ۱۱۰ مصدوم حادثه ریلی زاهدان از بیمارستان

منبع: برترین ها

67

1398/7/4

11:52


رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ۱۱۰ مصدوم حادثه ریلی زاهدان - تهران بعد از دریافت خدمات اولیه پزشکی امروز/پنجشنبه/ از بیمارستان‌های زاهدان مرخص شدند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ۱۱۰ مصدوم حادثه ریلی زاهدان - تهران بعد از دریافت خدمات اولیه پزشکی امروز/پنجشنبه/ از بیمارستان‌های زاهدان مرخص شدند.

دکتر محمد هاشمی شهری اظهار داشت: خارج شدن قطار زاهدان - تهران از ریل ۱۵۷ نفر مصدوم برجا گذاشت که بلافاصله به بیمارستان‌های زاهدان منتقل شدند.

وی ادامه داد: بیماران بدحال نیازمند خدمات خاص این حادثه نیز برای دریافت خدمات تخصصی به بیمارستان خاتم الانبیا(ص) زاهدان منتقل شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از حضور و امدادرسانی ارزشمند مردم منطقه در لحظات نخست بروز حادثه قدردانی کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه علت بروز این حادثه در دست بررسی است گفت: در این حادثه ۵ سالن قطار از ریل خارج که ۳ سالن به طور کامل واژگون شدند.
منصور بیجار با اشاره به اینکه این قطار نزدیک به ۲۵۰ مسافر و خدمه داشته است، افزود: ۱۰ دستگاه اتوبوس و یک دستگاه اتوبوس- آمبولانس برای انتقال مسافران به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: همچنین ۲ دستگاه ماشین آتش‌نشانی، یک بالگرد، ۴ تیم امداد و نجات هلال احمر، و هشت وسیله نقلیه سنگین شامل، کامیون، بولدوزر، لودر و جرثقیل به محل واژگونی قطار اعزام شده بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: متاسفانه در این حادثه سه مرد و یک زن جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایرنا این حادثه ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه عصر روز گذشته در فاصله ١٠٠ کیلومتری از مسیر زاهدان و ٢ کیلومتری ایستگاه شورو رخ داد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو