تولید قسمت دوم فیلم Quiet Place به پایان رسید

منبع: گیمفا

144

1398/7/4

13:00


تولید قسمت دوم فیلم Quiet Place به پایان رسید

نویسنده و کارگردانی جان کرازینسکی (John Krasinski) در توییتر خود پایان تولید دنباله‌ی ترسناک-هیجان‌آور پسا-آخرالزمانی سال ۲۰۱۸ با نام A Quiet Place را اعلام و عکسی را از خودش به همراه امیلی بلانت (Emily Blunt) بازیگر/همسر در فیلم نخست منتشر کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

جایمن هانسو (Djimon Hounsou) که در آثار مورد انتظاری مانند Charlie’s Angels و The King’s Man حضور دارد، اخیرا به جمع بازیگران این فیلم اضافه و جایگزین برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) شده بود. امیلی بلانت برای A Quiet Place 2 باز خواهد گشت و دیگر بازیگران این عنوان شامل نوا جوپ (Noah Jupe) و میلیسنت سیمندز (Millicent Simmonds) به همراه جان کرازینسکی کارگردان و نویسنده‌ی این فیلم خواهند بود. کیلین مورفی (Cillian Murphy) نیز ستاره‌ی دیگر این دنباله است که در ۲۰ مارس ۲۰۲۰ (۱ فروردین ۱۳۹۹) اکران خواهد شد.

A Quiet Place در آوریل ۲۰۱۸ اکران و با بودجه‌ی ۱۷ میلیون دلاری خود موفق به فروش جهانی ۳۳۴ میلیون دلار شد.

A Quiet Place توسط مایکل بی (Michael Bay) و همکارانش در Platinum Dunes، اندرو فرم (Andrew Form) و برد فولر (Brad Fuller) بر اساس فیلم‌نامه‌ای از برایان وودز (Bryan Woods) و اسکات بک (Scott Beck) که توسط کرازینسکی مورد بازنویسی قرار گرفت، تهیه شد.

منبع: Comingsoon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو