معاون فروش ایران خودرو بازداشت شد

منبع: گهر

63

1398/7/4

13:21


مصطفی خان کرمی معاون فروش ایران خودرو و برادر رئیس حراست نهاد ریاست جمهوری بازداشت شده است. در ادامه جزئیات خبر را می خوانید

معاون فروش ایران خودرو بازداشت شد

70721770 2328041934175433 4189920497043744397 n 1 معاون فروش ایران خودرو بازداشت شد

علت بازداشت مصطفی خان کرمی معاون فروش شرکت ایران خودرو

آقای خان‌کرمی در حوزه بازاریابی فروش و امور مشتریان فعالیت داشت و مسئول فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو بود وی در دفتر کارش بازداشت شده است ، زمان بازداشت او مشخص نیست. اواخر مردادماه امسال نیز هاشم یکه‌زارع، مدیر شرکت ایران خودرو، ساعاتی پس از برکناری از پست خود به دلیل “افزایش عمدی قیمت ها” در دفتر کار خود بازداشت شده است.

در آن زمان اعلام شد دو مدیر دیگر ایران خودرو هم بازداشت شده‌اند و “یک تیم بازرسی در بخش مالی ایران‌خودرو مستقر شده است.”دلیل این بازداشت‌ها “تخلف در فروش خودرو” اعلام شده است.فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو با اعتراض خریداران مواجه شد.در ماه‌های گذشته، علاوه بر مدیران ارشد ایران‌خودرو، ۶ نفر از جمله برخی مدیران شرکت سایپا بازداشت شدند.

اکنون همزمان با تأیید بازداشت قائم‌مقام سابق فروش ایران‌خودرو و برادر رئیس حراست ریاست جمهوری، ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه گفته “دفاع حزبی و قبیلگی از دوستان و همفکران، یکی دیگر از عوامل ایجاد فساد است”.

چندی پیش اعلام شده بود که حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی به ابراهیم رئیسی به خاطر برخورد‌های جناحی در کارزار مبارزه با فساد انتقاد کرده است.
ابراهیم رئیسی می‌گوید یک کارزار بزرگ مبارزه با فساد را آغاز کرده است. منتقدان می‌گویند او انگیزه‌های جناحی دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو