راهنمای خرید لباس پاییزی زنانه

راهنمای خرید لباس پاییزی زنانه


منبع: فرزند

335

1398/7/4

14:42


راهنمای خرید لباس پاییزی زنانه

با فرا رسیدن پاییز، وقت آن رسیده که نگاهی به کمد لباس خود انداخته و حال و هوای آن را پاییزی کنید.

امروز دیگر وقت پوشیدن ژاکت، سوئیشرت، بارانی و لباس‌های نسبتا گرم شده است.

در ادامه این مقاله چند آیتم مناسب برای این فصل را برایتان جمع آوری کرده‌ایم. اگر قصد دارید امسال یک استایل پاییزه زنانه جذاب داشته باشید، با ما همراه باشید.

ژاکت جلو باز طوسی

این مدل ژاکت، یک مدل بسیار کابردی و اصطلاحا به درد بخور است. این ژاکت را می‌توانید حتی از روی لباس‌های تابستانی خود نیز به تن کنید و به این ترتیب در پاییز نیز می‌توانید از تی شرت‌های تابستانی خود استفاده کنید.

جنس این ژاکت از ۷۰ درصد پلی استر و ۳۰ درصد الیاف نخ است و قد متوسطی دارد. این آیتم را می‌توانید هم در منزل به عنوان رویه استفاده کرده و هم در خارج از منزل آن را برروی مانتو بپوشید.

ژاکت هفتی هشتی

یک مدل ژاکت جذاب دیگر برای طرفداران این آیتم. این ژاکت با مدل خاص و در عین حال ساده خود توانسته طرفداران زیادی داشته باشد. رنگ سفید آن باعث شده تا بتوانید این آیتم را با هر رنگ لباس دیگری که دوست داشتید ست کنید.

یقه آن با استفاده از دکمه فشاری بسته می‌شود و قد آن به طور متوسط تا روی باسن است. جنس این ژاکت نیز از ویسکوز، پلی آمید و نایلون است. این ژاکت را نیز مانند آیتم قبلی، هم می‌توانید در داخل منزل و هم خارج از منزل استفاده کنید.

شنل چهارخانه

اگر از طرفداران دنیای مد باشید، احتمالا تاکنون باید این نکته را متوجه شده باشید که مجله معتبر ووگ، چندی پیش اعلام کرد که در پاییز و زمستان امسال، لباس‌هایی که پارچه چهارخانه دارند باز هم روی بورس خواهند بود.

علاوه بر آن، شنل‌ها بار دیگر به دنیای مد بازگشته‌اند؛ نتیجه آن را در لباس‌های جدید برندهای معروفی مثل مانگو می‌توانید مشاهده کنید. نکته خوب اینکه این شنل، تمام این آپشن‌ها را دارا می‌باشد و به دلیل جنس مناسبی که دارد، برای پاییز نیز کاملا مناسب و ایده آل خواهد بود.

کاپشن کوتاه گلدار

در استایل خود، کمی هم از نقش و نگار استفاده کنید. لباس‌ها، اکسسوری و به طور کلی هر آیتمی که طرح گلدار باشد، امروزه طرفداران زیادی در میان افراد مختلف پیدا کرده است.

شما نیز می‌توانید با استفاده از این کاپشن کوتاه گلدار در استایل روزمره خود، از طرح مورد علاقه تان استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم در هنگام پوشیدن این کاپشن، دیگر آیتم‌های خود را ساده و تک رنگ انتخاب کنید.

بارانی میدی

این بارانی کوتاه، در عین حال که ساده و تک رنگ است، بسیار شیک و جذاب می‌باشد. این بارانی برای سنین مختلف خانم‌ها مناسب بوده و قابل ست شدن با رنگ‌های مختلفی مثل سرمه‌ای، مشکی، قهوه‌ای و … است.

کلاه این بارانی قابل جدا شدن است و یقه آن حالت ایستاده دارد. نکته قابل توجه در طراحی این بارانی این است که به دلیل طراحی منحصر به فردی که دارد، رطوبت ناشی از تعرق را از بدن خارج می‌کند.

بارانی بلند صورتی

این بارانی بلند با رنگ خاص و طرح جذابی که دارد، جذابیت خاصی به استایل شما خواهد بخشید. این بارانی ترکیب رنگی جذاب و پرطرفداری دارد. یقه ایستاده و قد بلند این بارانی، جذابیت خاصی به آن بخشیده است.

این بارانی را می‌توانید به راحتی با شلوار، شال و روسری و کیف و کفش طوسی، قهوه‌ای یا مشکی ست کنید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به استفاده از الیاف مرغوب در آن اشاره کرد.

بارانی زنانه با طرح خاص

اگر قصد دارید در پاییز امسال از رنگ‌های ساده و لباس‌های بدون طرح دوری کنید، می‌توانید به سراغ این آیتم بروید.

این بارانی با طرح ایرانی خاص و عجیب و رنگ‌های جذاب و جسورانه‌ای که دارد، آیتمی مناسب برای داشتن یک استایل متفاوت است. قد این بارانی تا زیر زانو بوده و فاقد کلاه و کمربند است. ترکیب این مانتو با شال ساده زرد، مشکی یا طوسی جذاب خواهد شد.

بارانی طوسی و مشکی

یک آیتم مناسب برای افرادی که به لباس‌های گشاد و راحت علاقه دارند. این بارانی جلو باز زنانه با فرم آزاد و راحتی که دارد، بسیار شیک و مناسب خواهد بود. در قسمت بالاتنه این بارانی از پارچه طرحدار استفاده شده و پشت آن نیز دارای چاک می‌باشد.

در زیر این بارانی می‌توانید از هر لباسی که دوست داشتید استفاده کرده و آن را حتی در زمستان نیز به تن کنید.

بارانی زنانه ساده

یک آیتم همه پسند که سال هاست از پرطرفدارترین مدل‌های بارانی بوده و به این زودی از مد نخواهد افتاد.

این بارانی ساده و پرطرفدار را می‌توانید به راحتی با هر رنگ لباسی که خواستید ست کنید و اگر در حفظ و نگهداری آن درست عمل کردید، می‌توانید سال‌های سال از آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید از کمربندهای مختلف با این بارانی استفاده کرده و رنگ آن را با شال یا دیگر آیتم‌های استایل خود ست کنید.

ژاکت یقه هفت

یک کار شیک و ساده از یری ویولتا برند مانگو. بافت این ژاکت ساده بوده و دو جیب در قسمت جلویی دارد. در قسمت پایینی آستین‌های این ژاکت یک گره ساده وجود دارد که همین می‌تواند وجه تمایز این ژاکت با ژاکت‌های ساده دیگر باشد. اگر دوست داشته باشید بیشتر گرم شوید، یک بلوز یقه اسکی از زیر این ژاکت بپوشید.

کاپشن چرم مشکی

کاپشن چرم نیز از ثابت‌ترین اعضاء دنیای مد است؛ چه برای خانم‌ها و چه آقایان. این کاپشن کوتاه جذاب، یقه برگردان داشته و زیپ آن به حالت مورب است. قسمت بالایی آستین‌های آن پیلی داشته و کمی پف دارد که همین ویژگی خاص این کت به حساب می‌آید. این کاپشن را می‌توانید برروی مانتو پوشیده و به این ترتیب در خارج از منزل نیز از آن استفاده کنید.

سخن آخر

برای داشتن استایلی جذاب و زیبا در فصل پاییز، نیازی به خرید آیتم‌های عجیب و غریب ندارید. تنها کافی است تا کمی هوشمندانه‌تر برخورد کرده و آیتم‌های کاربردی خریداری کنید.

برای مثال لازم نیست تمام لباس‌های تابستان و بهار را کنار بگذارید؛ بلکه می‌توانید با استفاده از آیتم‌هایی مثل کت، ژاکت یا رویه از آن‌ها در پاییز نیز استفاده کنید. اگر نکته و نظری در مورد خرید پاییزی دارید، آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو