تریلر جدیدی از فصل اول سریال Watchmen منتشر شد

منبع: بلاکس آپ

168

1398/7/4

16:33


تریلر جدیدی از فصل اول سریال Watchmen منتشر شد

به تازگی شبکه HBO تریلر جدیدی از فصل اول سریال Watchmen منتشر کرده است که در ادامه این پست می توانید آن را تماشا کنید. برای دانلود جدیدترین سریال ها می توانید به بخش دانلود سریال بروید. 

مدتی پیش مراسم امی 2019 برگذار شد و در جریان این مراسم چند تریلر از فیلم و سریال های جدید منتشر شد که یکی از آن ها تریلر جدید فصل اول سریال Watchmen (واچمن) بود. حال به تازگی این تریلر به صورت رسمی در فضای اینترنت منتشر شده است. اگر چه بیشتر تصاویر این تریلر در تریلر هایس قبلی نیز وجود داشته است ولی شاهد تصاویر جدیدی نیز هستیم. در این تریلر گروه کالواری هفتم ماموریت دارند تا جنگی را علیه قهرمانانی که ماسک بر صورت خود دارند، شروع کنند که در واقع تمرکز داستان فصل اول سریال Watchmen روی این اتفاقات است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

فصل اول سریال واچمن در 10 اپیزود ساخته شده است و داستانش طبق کامیک واچمن اثر آلن مور پیش می رود. دیمون لیندلوف، نویسنده و سازنده‌ سریال‌های تحسین شده‌ای چون سریال The Leftovers (بازماندگان) و سریال Lost (لاست)، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در سریال Watchmen حضور دارد. جرمی آیرونز، رجینا کینگ، دان جانسون، تیم بلیک نلسون، جین اسمارت، لوئیس گوست جونیور، آدلاید کلمنس، اندرو هاوارد، یحیی عبدالمتین دوم، تام میسون، فرانسیس فیشر، جیکوب مینگ-ترنت، سارا ویکرز، دیلن شامینگ، لیلی رز اسمیت، جیمز ولک، هانگ چائو و آدلین اسپون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Watchmen حضور دارند. طبق اطلاعاتی که مدتی پیش منتشر شد، فصل اول سریال Watchmen قرار است در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۸ مهر ۱۳۹۸) پخش خود را در شبکه HBO آغاز کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو