کیانو ریوز فیلمنامه Matrix 4 را کاملا جاه‌طلبانه توصیف کرد

منبع: گیمفا

107

1398/7/5

10:31


کیانو ریوز فیلمنامه Matrix 4 را کاملا جاه‌طلبانه توصیف کرد

پس از اعلام این خبر که فیلم Matrix 4 «ماتریکس ۴» توسط استودیوی برادران وارنر در دست ساخت قرار دارد، طرفداران این فرنچایز بلک‌باستر کاملا شگفت‌زده و هیجان‌زده شدند، مخصوصا به این دلیل که کیانو ریوز (Keanu Reeves) و کری ان ماس (Carrie-Anne Moss) قرار است در این فیلم دوباره در نقش نئو و ترینیتی حضور داشته باشند. ریوز در مصاحبه‌ای از انتظارات خودش از Matrix 4 گفت و فیلمنامه این فیلم را “کاملا جاه‌طلبانه و همان‌طور که باید باشد” توصیف کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

تولید این فیلم از اوایل ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد. لانا واچوفسکی (Lana Wachowski) به همراه الکساندر همون (Aleksander Hemon) و دیوید میچل (David Mitchell) فیلمنامه فیلم را نوشته و کارگردانی آن را برعهده دارد. جان تول (John Toll) برنده جایزه اسکار در حال مذاکره برای فیلمبرداری این فیلم موردانتظار است. اگر این اتفاق بیفتد تول جایگزین بیل پوپ (Bill Pope) خواهد شد که فیلمبردار سه‌گانه The Matrix بود.

هنوز جزئیاتی از داستان چهارمین فیلم فرنچایز مشخص نیست، اما با توجه به پایان The Matrix Revolutions «انقلاب‌های ماتریکس» محصول ۲۰۰۳ نمی‌توان حدس خاصی درباره این فیلم زد.

سه فیلم قبلی این فرنچایز فروش کلی ۱.۶ میلیارد دلاری در باکس آفیس داشتند و در سالی که اکران شدند جزو ۱۰ فیلم برتر باکس آفیس داخلی بودند. The Matrix Revolutions اولین فیلم تاریخ سینما بود که در تمام کشورهای مهم همزمان و در یک ساعت به اکران درآمد.

منبع: Comingsoon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو