معروف ترین مراکز خرید استانبول را بشناسیم

معروف ترین مراکز خرید استانبول را بشناسیم


منبع: همگردی

270

1398/7/5

14:32


شهر استانبول، یکی از شهرهایی است که مخاطبان خاص خود را در جهان دارد. این شهر با در اختیار داشتن مجموعه ای بی بدیل از جاذبه های طبیعی و گردشگری، سالانه گردشگران بسیاری را به سوی خود فرا می خواند و گزینه ای ایده آل برای سفرهای تفریحی به حساب می آید. استانبول جدای از جذابیت های طبیعی و گردشگری، مجموعه ای از بهترین مراکز خرید و بازارهای سنتی را در خود جای داده است. پس، اگر قصد دارید تا سفری کوتاه را به این شهر دیدنی ترتیب دهید، ساعاتی هرچند کوتاه را به گشت و گذار در بین معروف ترین مراکز خرید استانبول اختصاص دهید، چون حیف است که برای سفر به این شهر ترک زبان هزینه کنید، ولی از زرق و برق پاساژهای معروف استانبول غافل شوید! به جهت آرامش خاطر شما عزیزان در این سفر، مجله گردشگری همگردی قصد دارد با معرفی بهترین مراکز خرید استانبول شما را از سردرگمی نجات دهد و یاری دهنده ای مناسب در برنامه ریزی سفرتان باشد.

مراکز خرید استانبول

مرکز خرید استانبول | Mall of Istanbul

مرکز خرید استانبول یکی از بزرگترین مراکز خرید کشور ترکیه بوده که می توان معروف ترین برندهای روز دنیا را در آن مشاهده کرد. این مرکز خرید که یکی از بهترین مراکز خرید استانبول به شمار می آید، با دارا بودن مساحتی بالغ بر 156 هزار مترمربع، بیش از 350 بوتیک و فروشگاه شیک را در خود جای داده و چون نگینی زیبا بر سینه استانبول زیبا می درخشد. از جذابیت های این مرکز خرید برای گردشگران داخلی و خارجی می توان به تزئینات و طراحی خاص و همچنین وجود بوتیک های Teknosa Mudo ،Zara ،YKM اشاره کرد. اگر به هنگام گشت و تفریح در این مرکز خرید که مناسب خریدهای خانوادگی و یکی از پاساژهای معروف استانبول است، خسته یا گرسنه شدید، نگرانی به خود راه ندهید، زیرا انواع و اقسام کافه و رستوران های مجلل و شیک در مرکز خرید استانبول وجود دارند که می توانند خستگی سفر و همچنین خرید را از شما و همراهان دور کنند. از دیگر امکانات تفریحی و رفاهی این مورد از مراکز خرید استانبول برای شما عزیزان می توان به مواردی نظیر پارک سرپوشیده، شهربازی، مجتمع سینمایی با 16 پرده، سالن بولینگ، اسکی روی یخ و پارک ژوراسیک اشاره داشت که خاطره ای خوش از سفر به استانبول را برایتان خلق خواهند کرد.

آدرس مرکز خرید استانبول: Ziya Gökalp, Süleyman Demirel Blv No:7, 34490 İkitelli Osb/Başakşehir/İstanbul, Turkey

شماره تلفن مرکز خرید استانبول: 00902128011000

ساعات کار مرکز خرید استانبول: همه روزه از 10 الی 22

مرکز خرید استانبول

مرکز خرید استانبول 2

مرکز خرید ایستینیه پارک | Istinye Park Mall

مرکز خرید ایستینیه پارک یکی از معروف ترین مراکز خرید استانبول بوده که توانسته با در اختیار داشتن 4 طبقه مجزا و زیبا، 300 بوتیک لوکس را در بطن خود جای داده و روزانه شمار کثیری از علاقمندان به خرید خصوصا خانم ها را به تماشای زیبایی های خود فرا می خواند. در این مرکز خرید می توان شاهد برندهایی نظیر آرمانی، شنل، دیور، Max Mara و زارا بود، ولی توجه داشته باشید که علیرغم مارک دار بودن، اجناس در سطح متوسط عرضه می شوند و شما می توانید خریدی اقتصادی را تجربه کنید. مرکز خرید ایستینیه پارک که نمای خارجیش از شیشه ساخته شده و جلوه ای متفاوت از شهر را به تصویر می کشد، مجهز به انواع رستوران های مجلل با غذاهای خوش عطر و طعم، اولین سالن تئاتر IMAX، آکواریومی بزرگ با 10 هزار گونه مختلف آبزی و طولانی ترین تونل آبی دنیا بوده که می توانند اوقاتی شاد و خاطره انگیز را برایتان بوجود آورند. همچنین، به این نکته نیز توجه داشته باشید که در این مورد از بهترین مراکز خرید استانبول سالن آمفی تئاتر بزرگی نیز به چشم می خورد که خیره کننده ترین نمایش های سال برای خانواده ها در آن به نمایش در می آیند و مخاطبان بسیاری در سال های گذشته برای خود دست و پا کرده اند.

آدرس مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول: Pınar, İstinye Bayırı Cd., 34460 Sarıyer/İstanbul, Turkey

شماره تلفن مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول: 00902123455555

ساعات کار مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول: همه روزه از 10 الی 22

مرکز خرید ایستینیه پارک

مرکز خرید ایستینیه پارک 2

زورلو سنتر | Zorlu Center

زورلو سنتر Zorlu Center یکی از معروف ترین مراکز خرید استانبول بوده که بتازگی افتتاح شده و به عنوان یکی از ساختمان های لوکس و مجلل استانبول با دارا بودن بیش از 180 مغازه مختلف و مدرن شناخته می شود. این مرکز تجاری به عنوان یکی از شاهکارهای معماری ترکیه شناخته شده و کاملترین امکانات رفاهی و تفریحی را در خود دارد. مجموعه ای از معروف ترین برندهای بین المللی نظیر Brooks Brothers, Industrie Denim, Cos, Lanvin, Pomellato, Stella McCartney و Superdry در این مرکز شعبه فعال دارند و به همین خاطر، شما به راحتی می توانید با مراجعه به زورلو سنتر که یکی از بهترین مراکز خرید استانبول هست، به تمامی کالاهای مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. این مرکز تجاری برای هنر دوستان، مرکز هنرهای نمایشی Zorlu را تدارک دیده که در آن هنرمندانی از کشورهای مختلف با هم به رقابتی سالم می پردازند. زورلو سنتر مجهز به رستوران و کافه های متنوع بوده که در نوع خود بی نظیر هستند و با دارا بودن پرسنلی مجرب و کارآزموده در کمترین زمان ممکن به سفارشات شما رسیدگی خواهند کرد. همانطور که می دانید، خرید برای کودکان و نوجوانان کسل کننده به حساب می آید و به همین خاطر این مرکز تجاری، سینمایی مجهز به بهترین تجهیزات سینمایی را آماده ساخته که کودکان و نوجوانان می توانند در آن حضور پیدا کرده و اوقاتی شاد را در کنار خرید خانوادگی سپری کنند.

آدرس زورلو سنتر: Zorlu Center, Koru Sokak No.2, Zincirlikuyu Zincirlikuyu

شماره تلفن زورلو سنتر: 00902129240124

ساعات کار زورلو سنتر: همه روزه از 10 الی 22

زورلو سنتر

زورلو سنتر 2

مرکز خرید کانیون | KANYON Alisveris Merkezi

مرکز خرید کانیون یکی از پاساژهای معروف استانبول بوده که در سال 2006 میلادی افتتاح شد. می توانید در این بخش از شهر مجموعه ای از بوتیک های معروف را مشاهده کرده و خریدی به یاد ماندنی و اقتصادی داشته باشید. مرکز خرید کانیون به مرکز شهر بسیار نزدیک بوده و دسترسی آسانی به وسایل حمل و نقل عمومی نظیر مترو دارد. اگر در حین گشت و گذار در بوتیک های این مرکز تجاری که یکی از معروف ترین مراکز خرید استانبول هست، خسته یا گرسنه شدید، می توانید سری به رستوران ها زده و از طعم بی نظیر کباب ترکی لذت ببرید که از گوشت تازه تهیه شده می شود. از امکاناتی که به جهت رفاه حال مشتریان در این مرکز خرید به چشم می خورند، می توان به مرکز تناسب اندام، سینمایی بزرگ و مجهز و سرویس بهداشتی اشاره کرد. شما می توانید با مراجعه به این مرکز تجاری مجلل استانبول خاطره ای به یاد ماندنی برای خود و همراهان خلق کنید.

آدرس مرکز خرید کانیون: Buyukdere Caddesı No:185 34394 Levent-ıst., Turkey

شماره تلفن مرکز خرید کانیون: 00902123175300

ساعات کار مرکز خرید کانیون: همه روزه از 10 الی 22

مرکز خرید کانیون

مرکز خرید کانیون 2

مرکز خرید اولیویوم | Olivium Outlet Center

یکی از بهترین مراکز خرید استانبول که برای خرید کالاهای اساسی و همچنین سوغات می توان حساب ویژه ای رویش باز کرد، مرکز خرید اولیویوم نام دارد. این مرکز که یکی از پاساژهای معروف استانبول به شمار می آید، در سال 2000 میلادی افتتاح شده و با دارا بودن بیش از 130 مغازه و بوتیک که برندهای روز جهان را برای گردشگران عرضه می کنند، توانسته به جایگاه مناسبی در میان گردشگران و مردم ترکیه دست یابد. یکی از نکات جالب توجه این است که در مرکز خرید اولیویوم سه شنبه بازارهای فوق العاده ای برگزار می شوند و شما در آن ها می توانید مایحتاج ضروری خود را با قیمت های باورنکردنی تهیه کنید. این مرکز خرید مشهور استانبول که در محله زیتون بورنو جای گرفته، روزانه 25 هزار بازدید کننده دارد و مناسب خرید و گشت و گذارهای خانوادگی و دوستانه به حساب می آید. همچنین، از امکاناتی که سازندگان این بنا که یکی از پاساژهای معروف استانبول بوده، برای رفاه حال عموم مردم تدارک دیده اند، می توانیم مواردی نظیر شش سالن سینما و تئاتر و بولینگ را در کنار رستوران و کافه های متعدد یادآور شویم که می توانند خستگی سفر و خرید را از شما دور کرده و اوقاتی آرام را برایتان به ارمغان آورند.

آدرس مرکز خرید اولیویوم: Gökalp, Prof. Muammer Aksoy Cd. No:39, 34020 Zeytinburnu/İstanbul, Turkey

شماره تلفن مرکز خرید اولیویوم: 00902125477453

وبسایت مرکز خرید اولیویوم: www.olivium.com.tr

ساعات کار مرکز خرید اولیویوم: همه روزه از 10 الی 22

مرکز خرید اولیویوم

مرکز خرید اولیویوم 2

بازار بزرگ استانبول | (Grand Bazaar (Kapali Carsi

محال ممکن است که به شهر دیدنی ترک ها بروید و از بازار بزرگ استانبول غافل شوید! این بازار دیدنی در قرن 15 میلادی و به فرمان سلطان محمد بنا شد تا بدین طریق، نیازهای روزمره مردم شهر را برآورده کند. نکته جالب توجه در خصوص بازار بزرگ استانبول این است که شما با هر بودجه ای که پای در آن بگذارید، می توانید اقلام ضروری خود را تهیه کرده و دست پر از این مرکز خارج شوید. بازار بزرگ استانبول با مساحتی بالغ بر 45 هزار مترمربع و دارا بودن بیش از 3500 مغازه، روزانه گردشگران متعددی را به خود جذب کرده و در سال های اخیر به عنوان مرکز فروش اجناس ایرانی نظیر زعفران و قالی ابریشم در ترکیه شناخته شده است. این بازار قدیمی که از بخش هایی نظیر کتاب های دست دوم در شمال، جواهرات در شرق، کفش های زنانه در غرب و لوازم خانگی در جنوب تشکیل شده، دارای نقشه ای مستطیل شکل است. در زمان های گذشته، این بازار قدیمی از چوب ساخته شده بود، ولی به خاطر آتش سوزی بزرگی که در سال 1700 رخ داد، بنا با سنگ و آجر بازسازی شده و همین امر سبب پایداری این بازار بزرگ و دیدنی شهر استانبول تاکنون شده است. لازم هست بدانید که سیگار کشیدن در داخل محوطه بازار ممنوع بوده و با متخلفین به شدت برخورد می شود. بازار بزرگ استانبول مناسب گشت و گذارهای خانوادگی بوده و در مطلب پاساژهای معروف استانبول توصیه می کنیم اگر قصد خریدی اقتصادی را داشتید، به این مرکز دیدنی مراجعه کنید.

آدرس بازار بزرگ استانبول: Beyazıt Mh., Takkeciler Sk., 34126 Fatih/İstanbul, Turkey

شماره تلفن بازار بزرگ استانبول: 00902125191248

ساعات کار بازار بزرگ استانبول: همه روزه از 9 الی 19 (یکشنبه ها بازار تعطیل است)

بازار بزرگ استانبول

بازار بزرگ استانبول 2

مرکز خرید جواهر | Istanbul Cevahir Mall

یکی از بهترین مراکز خرید استانبول که در سال های گذشته به محبوبیت کم سابقه ای در بین گردشگران داخلی و خارجی دست یافته است، مرکز خرید جواهر نام دارد. این مرکز خرید بزرگ و دیدنی در 15 اکتبر 2005 میلادی با مساحتی بالغ بر 62،475 مترمربع و هزینه ای معادل 250 میلیون دلار آمریکا در شهر دیدنی استانبول افتتاح شد و بین سال های 2005 تا 2011 میلادی عنوان بزرگترین مرکز خرید جهان را از آن خود کرد. در این مرکز خرید شش طبقه، 343 باب مغازه، 34 رستوران فست فود و 14 رستوران اختصاصی به چشم می خورند که شما می توانید به راحتی در بین آن ها به گشت و گذار پرداخته و اوقاتی شاد را برای خود و همراهان خلق کنید. از دیگر امکانات رفاهی که مرکز خرید جواهر برای گردشگران تدارک دیده است، می توان به مواردی نظیر 12 سالن سینما و یک تئاتر خصوصی برای کودکان، یک سالن بولینگ، اسکله کوچک و پارکینگ ماشین با ظرفیت 2500 اشاره کرد. همچنین در مطلب معروف ترین مراکز خرید استانبول، لازم هست بدانید که سقف این مرکز خرید دیدنی تماما از شیشه نشکن ساخته شده و دومین ساعت بزرگ جهان را در خود جای داده است.

آدرس مرکز خرید جواهر: Cevahir Avm Büyükdere Cad. No: 22 Mağaza No: 136 Şişli, 34100, Turkey

شماره تلفن مرکز خرید جواهر: 00902123686900

ساعات کار مرکز خرید جواهر: همه روزه از 10 الی 22

مرکز خرید جواهر

مرکز خرید جواهر 2

مرکز خرید فروم استانبول | Forum Istanbul AVM

اگر علاقمند هستید که در زمان گشت و تفریح در شهر دیدنی استانبول اوقات خود را بیهوده تلف نکنید و به دنبال یکی از پاساژهای معروف استانبول برای خرید اجناس مورد نیاز خود و خصوصا سوغات هستید، پیشنهاد ما این است که سری به مرکز خرید فروم استانبول بزنید. این مرکز خرید دیدنی که نشان استاندارد ایزو 14001 را در سال های اخیر از آن خود کرده، به دارا بودن مغازه های بزرگ و لوکس و معماری منحصر بفرد در بین اهالی شهر شناخته شده است. از نکات جالب توجه در خصوص این مرکز که یکی از پاساژهای معروف استانبول به حساب می آید، می توان به جذاب بودن آن برای کودکان و نوجوانان اشاره کرد. شاید، بپرسید که این مرکز چه تفاوتی با سایر مراکز خرید استانبول دارد؟ جواب ما به سوال شما وجود تفریحاتی نظیر آکواریوم زنجیره ای سی لایف در این مکان بوده که با طول 83 متر و در اختیار داشتن ماهی های بسیار جذاب از کوسه تا سفره ماهی، می تواند کودکان را مشغول کرده و شما به راحتی به خرید بپردازید. همچنین، در مرکز خرید فروم استانبول برای کودکان 3 تا 10 سال سرزمین لگو تعبیه شده که گاها می توان بزرگترها را در آن در حال بازی به همراه کودکانشان مشاهده کرد. در پایان لازم هست بدانید که این مرکز خرید دیدنی استانبول برای رفاه حال گردشگران به امکاناتی نظیر صرافی، انواع و اقسام رستوران و کافه، بوتیک های لباس زنانه و مردانه و مغازه های لوازم آرایشی و بهداشتی مجهز بوده و بدین واسطه اوقاتی شاد و آرام را برای خانواده ها خلق می کند.

آدرس مرکز خرید فروم استانبول: Kocatepe, Paşa Cd, 34045 Bayrampaşa/İstanbul, Turkey

شماره تلفن مرکز خرید فروم استانبول: 00902124431350

آدرس وبسایت مرکز خرید فروم استانبول: www.forumistanbul.com.tr

ساعات کار مرکز خرید فروم استانبول: همه روزه از 10 الی 22

مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول 2

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می توانید به صفحه مربوط به این مطلب در سایت سفرزون مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو