دانلود نسخه هک شده بازی The Escapists برای PS4 – ریلیز RESPAWN

دانلود نسخه هک شده بازی The Escapists برای PS4 – ریلیز RESPAWN


منبع: دانلود ها

183

1398/7/6

00:50


ایده اولیه بازی The Escapists بسیار ساده است. شما در نقش یک زندانی قرار دارید که باید به هر طریقی از زندان خود فرار کنید. در هر زندان شما باید در میان رسیدگی به وظایف و برنامه روزانه خود به عنوان یک زندانی، نقشه فراری برای خود تهیه کنید. یعنی باید با ساختار زندان آشنا شوید، حفره‌های امنیتی را شناسایی کنید، با زندانیان و نگهبانان ارتباط برقرار کنید و وسایل مورد نیاز خود را بسازید. ممکن است آیتمی لازم داشته باشید که فقط از طریق یکی از زندانیان به دست می‌آید و او در ازای دادن آن آیتم، مبلغ بالایی پول درخواست می‌کند. حال شما می‌توانید به هر طریقی پول را جور کرده و به خوبی و خوشی وسیله مورد نیازتان را تهیه کنید.

از آن جایی که ایجاد روابط مثبت با دیگر NPCها در دراز مدت به نفعتان خواهد بود، راه آمدن با درخواست‌هایشان معمولا نتیجه بهتری به همراه دارد. اما اگر هم حوصله این مسخره بازی‌ها را ندارید، می‌توانید آیتم را دزدیده و یا به زور کتک از چنگش بیرون آورید که البته این کار ممکن است بعدا برای شما دردسر درست کند. در کنار همه این ها باید حواستان به وسایلتان نیز باشد. چرا که ممکن است دیگر زندانیان آن را از شما دزدیده و یا نگهبانان ناگهانی سلولتان را تفتیش کنند و دار و ندارتان را بگیرند. بازی The Escapists اگرچه داستان خاصی ندارد، اما به لطف این سیستم‌های گوناگون و پیچیده و اتفاقاتی که به واسطه آن ها می‌افتند، در هر مرحله‌اش داستان‌های منحصر به فرد جالب و یا حتی بامزه خلق می‌شود و به همین سبب، تجربه بازیکن از هر مرحله با دیگری متفاوت خواهد بود.

The Escapists (CUSA-01857) PS4-RESPAWN

قابل اجرا بر روی Exploit 4.55 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-The-Escapists

بازی The Escapists از همان مرحله اول با کمترین راهنمایی شما را در دنیایش رها می‌کند. این امر از این نظر خوب است که باعث می‌شود بازیکن به تدریج سیستم‌ها و مکانیک‌های بازی را بی‌آموزد، اما در عین حال این پیچیدگی می‌تواند چند ساعت اولیه بازی را زیادی گیج کننده کرده و کمی از لذت بازی بکاهد. همچنین باید انتظار داشته باشید که نقشه‌هایتان مطابق انتظار پیش نروند و مجبور شوید روزهای بیشتری را وقف پیدا کردن آن NPC که دنبالش هستید یا بازیابی آیتم‌های از دست رفته‌اتان کنید.

ممکن است اتفاقی دعوایی راه بیندازید که رابطه‌ شما را با زندانیان دیگر شکرآب کند و اگر حواستان به نگهبانان اطرافتان نباشد، خیلی سریع تر از چیزی که فکر می‌کنید سر از سلول انفرادی در آورده و همه وسایلتان به باد می‌روند. تازه همه این‌ها برای اولین زندان بازی بوده که حکم مرحله آسان بازی را دارد. مراحل بالاتر بسیار پیچیده‌تر از این حرفا می‌شوند و عملا بازی به پازلی چالش برانگیز تغییر حالت می‌دهد. پازلی که پس از حل کردنش و خلاص شدن از زندان خود، چنان حس رضایتی می‌دهد که شما را تشنه به فرارهای بعدی می‌کند.

منبع توضیحات : بازی‌سنتر

info

The Escapists is an award winning prison break simulation that provides players the opportunity of experiencing a light-hearted insight into everyday prison life. Whilst the aim of the game is simply to escape, the detail is in the execution. (Don’t say the word execution too loud in a prison). You may not be in an open prison, but you are in an open world where in between attending rollcalls, mealtimes and doing your chores you should grab every chance to plan your escape. Do you do favors for other inmates earning money and boosting their opinion of you along the way? Or workout and become stronger? Read to increase your skills or spend your time crafting items into homemade weapons and tools. What about working diligently in your prison job, to gain promotions to new jobs with better benefits? Keep a low profile or go out all guns blazing, as long as you escape in the end, that’s all that matters.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 4.55 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی The Escapists v1.00 PS4-RESPAWN با لینک مستقیم

ADs

دانلود نسخه هک شده بازی The Escapists برای PS4 – ریلیز RESPAWN

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو