دانلود نسخه هک شده بازی Prison Architect برای PS4 – ریلیز HOODLUM

دانلود نسخه هک شده بازی Prison Architect برای PS4 – ریلیز HOODLUM


منبع: دانلود ها

122

1398/7/6

00:50


بازی های سبک شبیه ساز، اغلب گستره ی موضوعی بسیار وسیعی را در دنیای بازی های کامپیوتری در بر می گیرند و معمولاً هم طرفداران خاص خود را در میان گیمر های مختلف دارند. بعضی ها به دنبال عناوین شبیه ساز غیر مدیریتی هستند و به عنوان مثال بهره بردن از گیم پلی دقیق و مفصل شبیه ساز های مربوط به خلبانی و رانندگی را ترجیح می دهند. در طرف مقابل برخی هم هستند که مدیریت و بهره گیری از قدرت تفکر و استراتژی را بیشتر می پسندند و از همین رو سراغ عناوین شبیه ساز مربوط به کشاورزی یا شهر سازی می روند. در این میان شاید تجربه ی زندانبان بودن و مدیریت یک زندان بزرگ با تمام دم و دستگاه مربوط به آن، چیزی نباشد که به فکر هر کسی برسد. اما به مدد بازی Prison Architect شما می توانید در کنار سایر فعالیت های مرسوم، این فعالیت جالب و نه چندان مرسوم را هم تجربه کنید و در قامت مدیر یک زندان بزرگ قرار گیرید.

Prison Architect (CUSA-03487) PS4-HOODLUM

قابل اجرا بر روی Exploit 5.05 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Prison-Architect

هدف اصلی در بازی Prison Architect ساختن یک زندان شخصی و مدیریت کردن آن به شکل کامل است. به این منظور شما امکانات گسترده ای در اختیار دارید و می باید کار های مهمی را برای مدیریت درست زندان خود به انجام رسانید. به عنوان مثال در صورت کم بودن فضای زندان، باید سلول های جدیدی برای زندانیان خود احداث کنید و از سوی دیگر برای کسب رضایت آنان، امکانات و تجهیزات کافی را نیز در اختیارشان قرار دهید. این امر در قالب طراحی بخش های مختلفی از قبیل انبار، آشپزخانه و حیاط (برای هواخوری زندانیان) به انجام می رسد و در صورت عدم توجه به آن، شما نمی توانید رضایت زندانیان خود را جلب کرده و یک زندانبان شایسته لقب گیرید.

علاوه بر آن شما برای مدیریت صحیح زندان خود همواره باید پرسنل کافی در اختیار داشته باشید و به این منظور می توانید به استخدام نیرو هایی نظیر نگهبان ، سرپرست زندان و کارمندان بخش دفتری بپردازید. البته هیچ کدام از این موارد (در کنار تامین خورد و خوراک زندانیان) رایگان نیستند و به این ترتیب همواره باید حواستان به حساب و کتاب مالی زندان و مواردی از این دست نیز باشد.

زاویه ی دوربین بازی Prison Architect به سبک از بالا به پایین طراحی شده است و از این رو شما می توانید به شکل بهتر و مسلط تری بر محیط زندان احاطه داشته باشید. در کنار این امر، سبک هنری طراحی محیط بازی Prison Architect نیز در نوع خود بسیار جالب به نظر می رسد و سازندگان این اثر برای طراحی اشیا و شخصیت های حاضر در زندان از طرح هایی با جزییات کم و کارتون وار استفاده کرده اند تا به این وسیله شکل کلی دیداری این بازی بسیار جذاب و با نمک جلوه کند.

منبع توضیحات : سخت افزارمگ

info

Take control of the building and running of a maximum security prison as the critically acclaimed lock-em-up arrives on PlayStation®4!

Will you build and manage a prison to create social order where it’s failed in the past, offering rehabilitation and peaceful coexistence amongst inmates? Will your prison disregard human rights, impose intentional harshness and be devoid of any notions of wellbeing and freedom? The choice is yours.

Acting as both architect and governor, you control every detail of your Prison – from building new cells and facilities to hiring staff and creating reform programs – all while dealing with informants, contraband smuggling, gang warfare, full scale riots and more!

Once your prison is built, go online with World of Wardens to share your designs with the community. You can also browse and play other Architects’ prisons from around the world!

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 5.05 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Prison Architect v1.00 PS4-HOODLUM با لینک مستقیم

ADs

دانلود نسخه هک شده بازی Prison Architect برای PS4 – ریلیز HOODLUM

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو