آزگود پرکینز نویسنده و کارگردان فیلم حادثه در فرت برگ شد

منبع: گیمفا

110

1398/7/6

01:31


آزگود پرکینز نویسنده و کارگردان فیلم حادثه در فرت برگ شد

آزگود پرکینز (Osgood Perkins) که آخرین فیلمش با نام Gretel & Hansel در ماه ژانویه اکران خواهد شد، به عنوان نویسنده و کارگردان فیلم ماوراء طبیعی و دلهره‌آور Incident At Fort Bragg کمپانی Lionsgate منصوب شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم با الهام از داستانی واقعی درباره‌ی نویسنده و کشیش معروف کاتولیک مَلِکای مارتین است که توسط دولت ایالات متحده برای اجرای یک جنگیری بر روی سربازی جوان به پایگاه مشهوری در ارتش برده می‌شود. جف بولر (Jeff Buhler) آخرین نسخه‌ی فیلم‌نامه را از روی نسخه‌ی قبلی و نیمه‌تمامی که توسط ایوان ترنر (Evan Turner) و هریسن کوئری (Harrison Query) نوشته شده بود، نوشت و آن را به استودیو فروخت.

بو فلین (Beau Flynn) که سابقه‌ی حضور در آثاری با درون‌مایه‌ی جنگیری مانند The Exorcism of Emily Rose و The Rite را داشته است، با کمپانی FlynnPictureCo خودش به همراه اسکات گلس‌گولد (Scott Glassgold) و Ground Control Entertainment این فیلم را تهیه خواهد کرد. اسکات شلدن (Scott Sheldon) از FlynnPictureCo تهیه‌کننده‌ی اجرایی این اثر و مردیت ویک (Meredith Wieck) به همراه آرون ادموندز (Aaron Edmonds) از طرف Lionsgate بر این فیلم نظارت می‌کنند.

از آثار پرکینز می‌توان به The Blackcoat’s Daughter با بازی اما رابرتس (Emma Roberts) و کرنان شیپکا (Kiernan Shipka) و ساخته‌ی Netflix با نام I Am the Pretty Thing that Lives in the House اشاره کرد. Gretel & Hansel در تاریخ ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) اکران خواهد شد.

منبع: Deadline

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو