معرفی 5 عطر عالی برای فصل پاییز

معرفی 5 عطر عالی برای فصل پاییز


منبع: زیبامون

298

1398/7/6

10:57


در این بخش از زیبامون دات کام قصد داریم 5 عطر پاییزی با رایحه فوق العاده رو به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی 5 عطر عالی برای فصل پاییز

انتخاب عطر و ادکلن یکی از مواردی هست که باید دقت و توجه خیلی زیادی در رابطه با اون داشته باشید تا بتونید عطری با رایحه مناسب انتخاب کنید. این رایحه باید به گونه ای انتخاب بشه که نه تنها احساس آرامش و خوبی رو به شما منتقل کنه بلکه برای دیگران هم خوشایند باشه و باعث بشه تا این عطر و رایحه، یک یادآوری خوب از شما در ذهن دیگران باشه.

بهتره و عطر و ادکلنی که استفاده می کنید رو متناسب با فصل سال تغییر بدید. با این کار هم میتونید از روایح جدید استفاده کنید و هم جذابیت بیشتری در هر فصل از سال داشته باشید. ما در این بخش از زیبامون دات کام به معرفی 5 عطر پاییزی عالی و منحصر به فرد پرداخته ایم که میتونید بعد از آشنا شدن با این عطرها و متناسب با سلیق خودتون، یک عطر پاییزی عالی و خاص رو انتخاب کنید و در روزهای پاییزی احساس بهتری داشته باشید.

 

عطر پاییزی Dior La Colle Noire

 

عطر Dior La Colle Noire

 

این عطر رو میتونیم به عنوان زنانه ترین عطر و رایحه برای فصل پاییز معرفی کنیم. این عطر بسیار سبک بوده و دارای رایحه گلدار هست و میتونه برای استفاده روزانه گزینه خیلی مناسبی باشه. بر اساس گفته مدیر خلاق برند دیور، برای ساخت این عطر از بهار و زمانی که رایحه ای از انواع گلها و شکوفه های میوه در هوا پخش شده است، الهام گرفته اند!

از روایح به کار رفته در این عطر خوشبو و شگفت انگیز میشه به گل رز، مشک سفید، کهربا، زنبق وحشی، توت سیاه و ... اشاره کرد که ترکیب این روایح عطر و بویی منحصر به فرد برای این عطر ایجاد کرده است.

 

عطر مناسب برای پاییز با نام KAYALI ELIXIR |11

 

عطر KAYALI ELIXIR

 

این عطر رو می تونیم به عنوان یکی از لوکس ترین و گران ترین عطرها معرفی کنیم. این عطر خوشبو و خاص توسط تیم هدی بیوتی (huda beauty) طراحی و تولید شده و بعد از استفاده از آن احساس قدرتمندی و جذابیت فوق العاده ای خواهید داشت.

این عطر بسیار با طراوت و رمانتیک بوده و از روایحی همچون سیب قرمز، اسانس گلبرگ گل رز، گل یاس،سایر روایح گلدار، مشک، نعنا هندی و وانیل در ساخت آن استفاده شده است و در نهایت در دسته بندی عطرهای شیرین، گلدار و خاص دسته بندی می شود. 

 

عطر زنانه پاییزی Diptyque Do Son

 

عطر Diptyque Do Son

 

این عطر میتونه جز انتخاب های خیلی خوب برای روزهای پایانی تابستان و شروع پاییز باشه! برای طراحی و تولید این عطر از رایحه های لطیفی همچون شکوفه پرتغال، یاس و چوب عنبر استفاده شده است و بعد از استفاده از اون احساس اعتماد به نفس و راحتی فوق العاده ای خواهید داشت.

در واقع از نظر علمی اثبات شده است که رایحه یاس، تاثیر خیلی زیادی در افزایش روحیه داره و باعث میشه تا احساس قدرت داشته باشید. پیشنهاد میشه این عطر رو در فصل پاییز استفاده کنید و از عطر و بوی بی نظیری که داره لذت ببرید!

 

عطر پاییزی زنانه و دخترانه Chanel Beige

 

عطر Chanel Beige

 

برند شنل به خاطر عطرها و رایحه های فوق العاده ای که داره شناخته شده هست و این عطر نیز جز عطرهای کلاسیک از این برند بوده و دارای رایحه ای گرم، گلدار و جوان پسند هست. از روایح به کار رفته در این عطر زنانه خوشبو میشه به فریزیا، عسل و یاسمن اشاره کرد که در نهایت عطری شیرین و زنانه را ایجاد کرده اند. رنگ بژ و طبیعی این عطر باعث شده تا به طبیعت نزدیک تر باشه و بعد از استفاده از آن احساس خیلی خوبی رو تجربه خواهید کرد!

 

عطر مخصوص پاییز با نام Byredo Gypsy Water

 

عطر  Byredo Gypsy Water

 

برند Byredo یکی از برندهای شناخته شده و عالی در زمینه تولید عطر و ادکلن هست و عطرهایی بی نظیر و خاص رو طراحی و تولید میکنه. عطر Gypsy Water یکی از بهترین عطرهای این برند هست که طراحی هوشمندانه داره و هم خانم ها و هم آقایان میتونن از اون استفاده کنند. 

از روایح به کار رفته در این عطر میشه به کهربا، چوب صندل، وانیل، ترنج، انواع توت درختی، زنبق زرد، سرو سوزنی، لیمو و فلفل اشاره کرد که ترکیبی از این روایح عطر و بویی باطراوت و غنی رو برای این عطر ایجاد کرده اند. این عطر رویای یک سبک زندگی رنگارنگ و متفاوت از فرهنگ رومی، آداب و رسوم بی نظیر آن، شیوه زندگی متمایز به سبک عشایری را در ذهن بیدار می کند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو