واکنش‌ ها به اولین نمایش فیلم The Irishman بسیار مثبت بوده است

منبع: بلاکس آپ

176

1398/7/6

17:50


واکنش‌ ها به اولین نمایش فیلم The Irishman بسیار مثبت بوده است

به تازگی فیلم The Irishman (ایرلندی) به کارگردانی مارتین اسکورسیزی در جشنواره فیلم نیویورک به نمایش در آمد و از طرف منتقدان بسیار تحسین شد. در ادامه این خبر با ما همراه باشید. 

فیلم The Irishman (ایرلندی) به کارگردانی مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) یکی از مورد انتظار ترین فیلم های سال 2019 است که به تازگی اولین نمایش خود را در جشنواره فیلم نیویورک تجربه کرده است. اولین نمایش این فیلم در جشنواره نیویورک بسیار مورد توجه منتقدان قرار گرفته است و بیشتر آنها فیلم جدید اسکورسیزی را تحسین کرده اند. در اینجا ما نگاهی بر نظر چند منتقد معتبر خواهیم داشت.

«برنت گلدمن» در صفحه شخصی توییترش نوشته که مرد ایرلندی یک فیلم استثنایی است که تا حد زیادی از برترین آثار «اسکورسیزی» وام گرفته و سپس به استقلال رسیده است و با سه نقش‌ آفرینی درخشان همراه است.«رابرت لوین» نیز در واکنشی کوتاه؛ فیلم 209 دقیقه‌ ای «مرد ایرلندی» را یک شاهکار سینمایی خواند و «جاش انسینیه» نیز معتقد است فیلم «ایرلندی» متعلق به «آل پاچینو» است و 30 دقیقه پایانی آن نیز متعلق به «دنیرو» است.

«اریک کان» نیز این فیلم را شبیه بهترین و موفق‌ترین آلبوم از یک استاد دانست و از فرآیند جوان‌ سازی «رابرت دنیرو» در فیلم نیز تمجید کرد.«جردن رومی» این فیلم را ادای احترامی به «اسکورسیزی»، «رابرت دنیرو» و«جو پشی» توصیف کرد که البته بازی درخشان «آل پاچینو» در نقش «جیمی هوفا» بالاتر از همه آنها قرار دارد.

«کوین لی» دیگر منتقد سینمایی هم در واکنش به اولین نمایش فیلم «ایرلندی» در جشنواره فیلم نیویورک، این فیلم را به قصیده «اسکورسیزی» در ژانر فیلم‌ های گانگستری توصیف کرد که با دقت و ذکاوت نوشته شده و نقطه اوج فیلم‌ هایی است که تاکنون در این ژانر دیده‌ ایم. این فیلم طولانی است اما هرگز خسته‌ کننده نیست. این فیلم نهمین همکاری «اسکورسیزی» و « رابرت دنیرو» است و همچنین اولین تجربه همکاری این کارگردان سرشناس و «آل پاچینو» را نیز رقم زده است. 

اکران محدود فیلم The Irishman قرار است از تاریخ 1 نوامبر 2019 (10 آبان 1398) در دو شهر لس آنجلس و نیویورک آغاز شود. در ادامه فیلم ایرلندی قرار است نمایش‌های بیشتری در دیگر شهرهای آمریکا و همچنین در بریتانیا را تجربه کند و 27 روز قرار است روی پرده باشد و پس از آن در تاریخ 27 نوامبر 2019 (6 آذر 1398) که روز شکرگزاری است، از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو