آرایش مناسب با لباس مشکی + عکس

آرایش مناسب با لباس مشکی + عکس


منبع: زیبامون

1,019

1398/7/11

00:38


در این بخش از زیبامون، ایده های خوبی برای مدل آرایش مناسب با لباس مشکی رو آماده کردیم که میتونید با ایده گرفتن از این مدلها، آرایشی مناسب و شیک برای خودتون داشته باشید. با ما همراه باشید.

آرایش مناسب با لباس مشکی + عکس

همه خانم ها حداقل یک لباس مشکی در کمد لباس هاشون دارند که واقعا به اون علاقه مند بوده و از پوشیدن این رنگ از لباس، احساس جذابیت و زیبایی بیشتری پیدا می کنند! لباس مشکی یکی از انتخاب های خیلی خوب و مناسب برای تمام موقعیت های پیش رو هست و به شما این امکان رو میده تا در کنار این رنگ از لباس از اکسسوری های جذاب و خیره کننده در رنگ ها و طرح های مختلف استفاده کنید و استایلی منحصر به فرد و خاص داشته باشید.

البته انتخاب مدل آرایش مناسب برای لباس مشکی نیز از اهمیت خیلی زیادی برخوردار هست و اگر بتونید متناسب با موقعیت و مراسمی که در آن حضور دارید، مدل آرایش خودتون رو انتخاب کنید، قطعا زیبایی و وقار شما به عنوان یک خانم شیک، بیشتر دیده خواهد شد.

ما در این بخش از زیبامون دات کام چند ایده عالی و کاربردی برای آرایش مناسب با لباس مشکی رو آماده کردیم که میتونید با استفاده از این مدل ها، بهترین و مناسب ترین آرایش رو در کنار لباس مشکی داشته باشید.

 

آرایش کلاسیک با رژلب قرمز مناسب برای لباس مشکی

 

آرایش صورت با رژلب قرمز

 

بهترین و جذاب ترین رژلب در کنار لباس مشکی، رژلب قرمز کلاسیک هست. برای این سبک از آرایش نیازی نیست کار خیلی سختی انجام دهید. یک آرایش چشم ساده با سایه چشم بژ و خط چشم بالدار و مشکی بهترین انتخاب ها در کنار رژلب قرمز کلاسیک هستند و این سبک از آرایش کلاسیک، زیبایی و جذابیت شما رو در لباس مشکی کامل خواهد کرد!

 

آرایش چشم بولد و پر رنگ با لباس مشکی

 

آرایش چشم اسموکی و پررنگ با رژلب نوود

 

یکی دیگه از انتخاب های خیلی خوب در کنار لباس مشکی، آرایش چشم دودی یا اسموکی بولد و پر رنگ در کنار رژلب نوود و با رنگ طبیعی هست! این سبک از آرایش که برای حضور در مجالس مهمی مثل عروسی مناسب هست باعث میشه تا چهره و استایل شما بسیار خاص و منحصر به فرد دیده بشه.

آرایش چشم اسموکی قهوه ای با مژه های پررنگ و مشکی و ابروهای خوش حالت، زیبایی چشم ها و چهره شما رو کامل کرده و پیشنهاد میشه در کنار این سبک از آرایش چشم حتما از رژلب هایی با رنگ طبیعی استفاده کنید تا جلوه و جذابیت آرایشتان بهتر و بیشتر دیده شود.

 

آرایش ساده صورت با لباس مشکی

 

آرایش صورت ساده با خط چشم بالدار

 

لباس مشکی به تنهایی ظاهر و استایلی جسورانه برای شما ایجاد میکنه و به همین دلیل میتونید با یک آرایش ساده و معمولی هم زیبا و متفاوت باشید! تنها کاری که باید انجام بدید این هست که بعد از زیرسازی مناسب برای پوست، یک خط چشم بالدار و ساده بکشید، کمی ریمل بزنید و با کمی رژگونه طبیعی، رنگ و شادابی بیشتری برای پوستتون ایجاد کنید. رژلب ملایم بزنید و مطمئن باشید با لباس مشکی و این آرایش ساده و لایت، جذاب تر از همیشه خواهید بود!

 

آرایش چشم شامپاینی مناسب برای لباس مشکی

 

آرایش چشم شامپاینی با رژلب قرمز

 

بهترین و مناسب ترین مدل آرایش چشم برای لباس مشکی، آرایش چشم شامپاینی و پر زرق و برق هست. از این سایه چشم روشن و درخشان برای آرایش پلک استفاده کنید و مقداری از اون رو هم بر روی استخوان گونه بزنید تا درخشش بیشتری هم برای پوستتون ایجاد بشه.

در کنار این مدل از آرایش چشم هم میتونید از رژلب قرمز و زرشکی استفاده کنید و هم میتونید رژلب نوود و طبیعی بزنید. انتخاب رنگ رژلب کاملا سلیقه ای هست!

 

فقط ریمل بزنید!

 

آرایش ساده با رژلب صورتی

 

اگر بعد از پوشیدن لباس مشکی نتونستید مدل آرایش مناسب با رنگ لباستون رو انتخاب کنید و یا وقت کافی برای آرایش کرن نداشتید، بهتره ریمل رو بردارید، چند لایه ریمل روی مژه ها بزنید و بعد با استفاده از رژلب قرمز روشن یا رژلب صورتی جسورانه و جذاب، آرایش صورت رو تموم کنید! به همین راحتی، زیبایی شما در لباس مشکی تکمیل خواهد شد.

 

آرایش چشم دودی مناسب برای لباس مشکی

 

سایه چشم دودی مشکی

 

یکی دیگه از پیشنهادهای خیلی خوب برای آرایش مناسب لباس مشکی این هست که از سایه چشم اسموکی یا دودی مشکی و تیره برای چشم ها استفاده کنید. این سبک از ارایش چشم به مهارت زیادی نیاز داره و با کمی تمرین و حوصله میتونید این مدل آرایش چشم دودی رو خودتون هم انجام بدید. بهتره در کنار آرایش چشم دودی و تیره رژلبی ملایم و با رنگ طبیعی انتخاب کنید تا تعادل خوبی در چهره شما ایجاد بشه و زیبایی و جذابیت بیشتری داشته باشید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو