بهترین فیلم های ژانر اکشن 2019

بهترین فیلم های ژانر اکشن 2019


443

1398/7/11

00:38


معرفی برترین و محبوب ترین فیلم های اکشن که در سال 2019 اکران شدند.

بهترین فیلم های ژانر اکشن 2019

۳ روز پیش
معرفی برترین و محبوب ترین فیلم های اکشن که در سال 2019 اکران شدند.

بهترین فیلم های ژانر اکشن 2019

اختصاصی سلام سینما-اخیرا بازار فیلم های ابرقهرمانی داغ است و در ژانر اکشن و علمی-تخیلی، این فیلم ها بی رقیب و پیروز میدان هستند. رویارویی با یک دشمن یا عامل بیگانه برای دفاع از فرد یا عده ای، صحنه های تیراندازی، برخوردهای فیزیکی و جنگی که اساس و شالوده ژانر اکشن هستند در واقع سنگ بنای فیلم های علمی-تخیلی اند پس تعجبی ندارد که بهترین های این فهرست هم از میان ابرقهرمانی ها باشند.

پس این شما و این هم گلچینی از بهترین فیلم های اکشن اکران شده در سال 2019؛ البته خبر خوب اینکه تا پایان 2019 هر فیلم دیگری که محبوب واقع شود و یا امتیاز بالایی بگیرد به این فهرست اضافه می شود و امتیازات فیلم های این فهرست هم به روز رسانی خواهند شد.

 

8-کاپیتان مارولCaptain Marvel

بهترین فیلم های اکشن 2019-کاپیتان مارول

امتیاز: 7

ژانر: ماجراجویانه، علمی-تخیلی   (نقد فیلم کاپیتان مارول)

قدمت شخصیت «کارول دنورز» یا همان کاپیتان مارول به سال 1968 در سیزدهمین کمیک منتشر شده توسط نویسنده «روی توماس» و طراح «جین کولان» برمی گردد. کمپانی مارول سال 2014 اعلام کرد که قرار است فیلمی با محوریت یک ابرقهرمان زن بسازد و بالاخره سال 2019 این فیلم اکران و سومین فیلم پرفروش سال شد.

ماجرا از این قرار است که طی تصادفی، دی اِن اِی کارول دنورز که یک خلبان نیروی هوایی آمریکا است دچار دگرگونی می شود و او قدرت های ماورای بشری به دست می آورد. حالا او باید کنترل قدرتش را به دست بگیرد و مثل پلی میان زمین و فضا عمل کند.

زمانی که این فیلم اکران شد؛ سازندگان فیلم «انتقام جویان» از کاپیتان مارول به عنوان تکمیل کننده گروه انتقام جویان نام بردند و منتقدان در نقدهای خود او را ناجی بشریت بعد از کشتار فیلم «جنگ ابدیت» خواندند.

 

7-شزم!/ Shazam!

معرفی بهترین فیلم های اکشن-شزم

امتیاز: 7.1

ژانر: ماجراجویانه، کمدی  (نقد فیلم شزم)

«شزم» هم برگرفته از ابرقهرمانی از دنیای کمیک با همین نام است. پسر بچه ای به نام «بیلی» به صورت اتفاقی از دروازه ای پا به دنیایی جدید می گذارد و در آنجا با پیرمردی مواجه می شود. بعد از این دیدار، «بیلی» متوجه می شود که دارای قدرت های ابرقهرمانی شده است. او با کمک دوستش قدرت هایش را کشف می کند و با شرور داستان مواجه می شود.

آنچه داستان را کمدی و بامزه می کند این است که ابرقهرمان داستان مردی تنومند با عقل پسری نوجوان است و برعکس دیگر ابرقهرمان ها که از ابتدا به فکر نجات بشریت هستند او به فکر پز دادن و معروف شدن است.

 

 

6-رمبو: آخرین خون/ Rambo: Last Blood

معرفی بهترین فیلم های اکشن-رمبو: آخرین خون

امتیاز: 7.2

ژانر: ماجراجویانه، مهیج

«آخرین خون»، پنجمین فیلم از مجموعه فیلم های «رمبو» است. این فیلم، 37 سال بعد از اولین فیلم از فرانچایز رمبو با نام «اولین خون» اکران شده است. تمام فیلم های این مجموعه بر اساس رمان «اولین خون» از «دیوید مورل» است و «سیلوستر استالونه» در نوشتن فیلمنامه هر 5 فیلم همکاری داشته است.

رمبو این بار سراغ کارتل های مکزیکی می رود تا دختر دوستش را نجات دهد. این فیلم که به تازگی اکران شده؛ از منتقدان امتیاز بسیار پایینی گرفته است.

 

5-آلیتا: فرشته جنگ/ Alita: Battle Angel

بهترین فیلم های اکشن 2019-آلیتا: فرشته جنگ

امتیاز: 7.4

ژانر: ماجراجویانه، علمی-تخیلی  (نقد فیلم آلیتا: فرشته جنگ)

این فیلم لایو اکشن، کاری مشترک از کارگردان «شهر گناه» و به تهیه کنندگی «جیمز کامرون» است که فیلمی مثل «آواتار» را در کارنامه اش دارد. فضای فیلم آینده ای دور را به تصویر می کشد که زمین توسط بیگانگان به نابودی کشیده شده است.

سال 2563 است و 300 سال از نابودی زمین در جنگی بزرگ گذشته است. دانشمندی بقایای یک سایبورگ را پیدا می کند که مغز سالم با حافظه آسیب دیده دارد. او به این سایبورگ یک بدن جدید می دهد و نامش را «آلیتا» می گذارد.

 

4-هتل بمبئی/ Hotel Mumbai 

معرفی بهترین فیلم های اکشن 2019-هتل بمبئی

امتیاز: 7.6

ژانر: مهیج، تاریخی

نوامبر 2008 در بمبئی هندوستان یک سلسله حملات تروریستی صورت گرفت که در نتیجه آن بیش از 195 نفر کشته شدند. در طی این حملات که یکی از آنها به هتل مجلل تاج محل بود، کارکنان هتل با شجاعت و از خود گذشتگی از مهمانان دفاع کردند. داستان این فیلم برگرفته از مستندی است که درباره این فاجعه ساخته شده است.

فیلم «هتل بمبئی» اولین بار در سپتامبر 2018 در فستیوال فیلم تورنتو اکران شد و بازخوردهای نسبتا خوبی از منتقدان دریافت کرد.  

 

3-جان ویک: فصل سه-پارابلوم/ John Wick: Chapter 3 – Parabellum

بهترین فیلم های اکشن 2019- جان ویک فصل سوم پارابلوم

امتیاز: 7.7

ژانر: مهیج، جنایی  (نقد فیلم جان ویک: فصل سه-پاراربلوم)

سومین قسمت از این مجموعه که همچنان پرطرفدار و محبوب است اوایل 2019 اکران شد. در این قسمت، «جان ویک» که خودش آدمکش حرفه ی است تحت تعقیب قرار می گیرد و برای سرش جایزه تعیین می کنند. حالا که جایزه بگیرها دنبال او افتادند؛ از دوستش سوفیا که او هم آدمکشی ماهر است کمک می گیرد تا از شهر خارج شود.

 

2-مردعنکبوتی: دور از خانه/ Spider-Man: Far from Home

بهترین فیلم های اکشن 2019-مرد عنکبوتی: دور از خانه

امتیاز: 7.8

ژانر: ماجراجویانه، علمی-تخیلی  (نقد فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه)

مردعنکبوتی هم از قدیمی ترین شخصیت های کمیک است و سال 1962 به دنیا معرفی شد. از این شخصیت 3 سری فیلم ساخته شده که «دور از خانه» از سری سوم و محصول کمپانی مارول است. این فیلم به لحاظ امتیاز مردمی و محبوبیت در صدر دیگر فیلم های این مجموعه قرار دارد.

اتفاقات این فیلم بعد از ماجرای فیلم «انتقام جویان: پایان بازی» است و در آن «پیتر پارکر» تصمیم می گیرد به صورت تفریحی به اروپا سفر کند. در آنجا او با «نیک فیوری» ملاقات می کند که ماموریتی برایش در نظر گرفته است. 

 

1-انتقام جویان: آخر بازی/ Avengers: Endgame

بهترین فیلم های اکشن 2019-انتقام جویان: آخر بازی

امتیاز: 8.6

ژانر: ماجراجویانه، علمی-تخیلی  (نقد فیلم انتقام جویان: آخر بازی)

این فیلم که پایانی بر 22 فیلم ابرقهرمانی مارول بود از همان هفته اول اکران با بیش از 1 میلیارد دلار فروش، گیشه را در دست گرفت تا عنوان بلاک باستر را برای خودش حفظ کند.

بعد از فیلم «جنگ ابدیت» و قتل عامی که در آخر آن رخ داد؛ همه طرفداران بی صبرانه منتظر بودند تا بالاخره انتقام جویان از تانوس انتقام بگیرند. ضمن اینکه کمی قبل از اکران آن، فیلم «کاپیتان مارول» اکران شد و این نوید به طرفداران داده شد که ناجی بشریت در فیلم بعدی همین کاپیتان مارول است.

هرچند آخر بازی به کام همه تمام نشد اما به عقیده بسیاری از مردم و منتقدان سینما  این بهترین پایانی بود که می شد برای این فیلم در نظر گرفت.

 

هنوز 3 ماه تا پایان 2019 باقی مانده است و فیلم های اکشن دیگری در انتظار اکران هستند؛ در صورتی که آن فیلم ها، امتیاز بالایی کسب کنند به این فهرست اضافه خواند شد. همچنین امتیاز فیلم های این فهرست تا چند ماه آینده، به روز رسانی می شوند. 


زهرا توللی

زهرا توللی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو