تاریخ انتشار آخرین فصل سریال BoJack Horseman اعلام شد

تاریخ انتشار آخرین فصل سریال BoJack Horseman اعلام شد


منبع: بلاکس آپ

170

1398/7/11

00:39


تاریخ انتشار آخرین فصل سریال BoJack Horseman اعلام شد

در جدیدترین اخبار شبکه نتفلیکس تاریخ انتشار فصل ششم سریال BoJack Horseman را اعلام کرده و گفته که این آخرین فصل سریال میباشد . در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

سال گذشته شبکه نتفلیکس سریال BoJack Horseman (بوجک هورسمن) را برای فصل ششم تمدید کرد. حال در جدیدترین اخبار تاریخ انتشار فصل ششم این انیمیشن سریالی تایید شده است. شبکه نتفلیکس علاوه بر اعلام تاریخ پخش فصل ششم، اعلام کرده که این فصل آخرین فصل از انیمیشن تحسین شده بوجک هورسمن خواهد بود. نتفلیکس اعلام کرده که فصل ششم سریال BoJack Horseman در دو بخش منتشر خواهد شد، که بخش اول در تاریخ 25 اکتبر 2019 (3 آبان 1398) و بخش دوم فصل پایانی سریال قرار است در تاریخ 31 ژانویه 2020 (11 بهمن 1398) منتشر شود. نتفلیکس تریلری نیز از فصل ششم این سریال منتشر کرده است، که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی فصل ششم این سریال هستیم. شما در ادامه می توانید این تریلر را ببینید:

در ادامه یک پوستر جدید نیز از این فیلم منتشر شده است که در ادامه شاهد آن هستید:

رافائل باب واکسبرگ،‌ خالق و شورانر سریال BoJack Horseman، مانند 5 فصل گذشته برای ساخت فصل ششم نیز بازگشته است. ویل آرنت در نقش بوجک هورسمن، ایمی سداریس در نقش پرنسس کارولین، الیسون بری در نقش دایان نگوین، پل اف. تامپکینز در نقش آقای کره بادام زمینی و آرون پال در نقش تاد چاوز، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در فصل پایانی سریال BoJack Horseman حضور دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو