دبورا چاو کارگردانی سریال Obi-Wan Kenobi را برعهده خواهد داشت

منبع: بلاکس آپ

78

1398/7/11

00:39


دبورا چاو کارگردانی سریال Obi-Wan Kenobi را برعهده خواهد داشت

در تازه ترین اخبار لوکاس فیلم کارگردن سریال Obi-Wan Kenobi را معرفی کرده است. شما برای دانلود جدیدترین سریال ها می توانید به بخش دانلود سریال بروید. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

چند وقت پیش لوکاس فیلم به صورت رسمی اعلام کرد که قصد دارد سومین سریال را از سری محبوب جنگ ستارگان (Star Wars) بسازد. طبق اخباری از قبل منتشر شده است، این سریال بر اساس شخصیت اوبی وان کنوبی ساخته خواهد شد و در آن شاهد بازگشت ایوان مک گرگور (Ewan McGregor) خواهیم بود. حال به تازگی اطلاعات جدیدی از این سریال مورد انتظار به اشتراک گذاشته شده است. در اخباری که منتشر شده قرار است دبورا چاو کارگردانی سریال Obi-Wan Kenobi را برعهده داشته باشد. چاو پیش از این کارگردانی دو قسمت سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) را برعهده داشته است. کاتلین‌ کندی، رئیس لوکاس‌ فیلم در بیانیه منتشر شده دیدگاه و نگاه چاو برای این سریال لایو اکشن را ستایش کرد و گفت:

ما به‌دنبال انتخاب کارگردانی بودیم که بتواند به‌تمام ابعاد جنبه عرفانی و اراده محکم شخصیت اوبی وان در حماسه جنگ ستارگان واقف باشد و در سریال به آن بپردازد. با توجه به کار فوق العاده‌ای که او در توسعه شخصیت‌های ما در سریال The Mandalorian انجام داده بود، من کاملا مطمئن هستم که دبورا کارگردان بسیار مناسبی برای گفتن این داستان است.

البته پیش از این و در نمایشگاه D23 کندی اعلام کرده بود که  تمامی فیلمنامه‌های سریال Obi-Wan Kenobi نوشته شده‌اند و مراحل فیلمبرداری و تولید این سریال قرار است در طول سال ۲۰۲۰ انجام شود. حسین امینی، نویسنده آثاری چون فیلم The Wings of the Dove (بال‌های کبوتر)، فیلم Drive (رانندگی)، سریال McMafia (مک‌مافیا) و سریال The Alienist (روان پزشک) وظیفه نوشتن فیلمنامه سومین سریال Star Wars را بر عهده داشته است. اتفاقات سریال Obi-Wan Kenobi قرار است هشت سال پس از پایان سه‌گانه پیش درآمد و دوئل حماسی اوبی وان کنبوی و آناکین اسکای‌واکر آغاز شود که فعلا اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. هنوز به صورت رسمی تاریخ پخش سریال Obi-Wan Kenobi اعلام نشده است ، ولی انتظار می رود که در سال 2021 پخش خود را شروع کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو