ممنوع شدن برخی اقدامات هنگام تماشای فیلم «Joker» در سینماها

منبع: بلاکس آپ

125

1398/7/11

00:39


ممنوع شدن برخی اقدامات هنگام تماشای فیلم «Joker» در سینماها

به زودی فیلم مورد انتظار «جوکر» اکران می شود و برخی از سینماها استفاده از ماسک، گریم یا وسائل تزیینی مربوط به فیلم «جوکر» را برای تماشاگران این فیلم ممنوع کرده است. در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

مدتی پیش بود که در خبری اعلام شد که خشونت بالای فیلم «جوکر» موجب اعتراض برخی خانواده های آمریکایی شده است. حال که دیگر چند روز تا شروع اکران فیلم Joker (جوکر) به کارگردانی تاد فیلیپس باقی نمانده است، اعلام شده که برخی از بزرگترین زنجیره سینماهای آمریکا استفاده از ماسک، گریم یا وسائل تزیینی مربوط به فیلم «جوکر» را برای تماشاگران این فیلم ممنوع کرده است. فیلم جوکر از موردانتظار ترین فیلم های سال 2019 است، که اولین بار در جشنواره ونیز به نمایش درآمد و توانست مهمترین جایزه این جشنواره را دریافت کند.

در این بین اما یک نگرانی بزرگ برای تماشاگران وجود دارد. ممکن است برخی افراد با الگو گرفتن از شخصیت اصلی فیلم دست به خشونت بزنند. این نگرانی بیراه نیست چرا که سال 2012 هنگام نمایش «بتمن: شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» در یک سالن سینما در شهر آوروا فردی مسلح که خودش را به شکل جوکر درآورده بود، به روی تماشاگران آتش گشود و جان 12 نفر را گرفت. به همین دلیل است که بزرگترین زنجیره سینما در آمریکا اعلام کرد حین نمایش این فیلم تماشاگران نباید از ماسک یا چیزی که به هر نحوی چهره‌ شان را بپوشاند، استفاده کنند. علاوه بر این رنگ کردن چهره با گریم آشنای جوکر هم ممنوع خواهد بود.

واکین فینیکس در نقش آرتور فلک ملقب به جوکر، رابرت دنیرو در یک نقش مهم، برت کالن در نقش توماس وین، زازی بیتز در نقش سوفی دوموند، فرانسیس کانروی در نقش پنی (مادر جوکر)، مارک مارون، گلن فلشلر، داگلاس هاج در نقش آلفرد پنی‌ورث، دانته پریرا اولسون در نقش بروس وین، شیا ویگهام و بیل کمپ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Joker حضور دارند. این فیلم قرار است در تاریخ 4 اکتبر 2019 (12 مهر 1398) بر روی پرده های سینما برود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو