اولین تریلر فیلم Birds of Prey منتشر شد

منبع: بلاکس آپ

451

1398/7/11

00:39


اولین تریلر فیلم Birds of Prey منتشر شد

به تازگی تریلر جدید فیلم Birds of Prey (پرندگان شکاری) منتشر شده است و در این تریلر ما شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم هستید. برای تماشای این تریلر در ادامه خبر با ما همراه باشید.

اولین تیزر تریلر فیلم Birds of Prey and The Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn (پرندگان شکاری و رهایی رویایی یک هارلی کویین) در ماه گذشته به صورت محدود در سینما ها  منتشر شد و حال در جدیدترین اخبار کمپانی برادران وارنر تریلر رسمی این فیلم را منتشر کرده است. در این تریلر ما شاهد تصاویر هیجان انگیزی هستیم و شخصیت هارلی کویین را در لباس هایی مختلف می بینیم. در این تریلر شاهد حوادث پس از فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) هستیم که زندگی مشترک هارلی کویین با بازی مارگو رابی، با جوکر به بن‌بست خورده و از هم جدا شده‌اند. حال هارلی کویین به‌دنبال سرگرم کردن خود است و در طول تریلر با بلک ماسک، ویکتور زز و گروهش مواجه می‌ شود. در ادامه شما شاهد این تریلر بسیار جذاب هستید:

مارگو رابی در نقش هارلی کویین، مری الیزابت وینستد در نقش هانترس، جرنی اسمالت-بل در نقش قناری سیاه، رزی پرز در نقش رنی مونتویا، ایوان مک گرگور در نقش بلک ماسک، الا جی بسکو در نقش نقش کاساندرا کین، کریس مسینا در نقش ویکتور زز، استیون ویلیامز، فرانسوا چاو، مت ویلیگ، درک ویلسون، الی وانگ، دانا لی و تالون رید، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Birds of Prey  حضور دارند. فیلم Birds of Prey در تاریخ 7 فوریه 2020 (18 بهمن 1398) اکران خواهد شد. کاتی یان وظیفه کارگردانی و کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee (بامبل بی)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌ اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو