تریلر فیلم مورد انتظار Six Underground با بازی رایان رینولدز منتشر شد

منبع: بلاکس آپ

601

1398/7/11

00:39


تریلر فیلم مورد انتظار Six Underground با بازی رایان رینولدز منتشر شد

در جدیدترین اخبار شبکه نتفلیکس تریلر فیلم مورد انتظار Six Underground با بازی رایان رینولدز را منتشر کرد و تاریخ انتشار فیلم را نیز اعلام کرد. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

به تازگی شبکه نتفلیکس تریلر فیلم Six Underground (سیکس آندرگراند) با بازی رایان رینولدز (Ryan Reynolds) را منتشر کرده است و در کنار این تریلر تاریخ انتشار فیلم را نیز اعلام کرده است. این اولین تریلر این فیلم اکشن است و ما در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار هستیم. طبق خلاصه داستان، فیلم Six Underground داستان 6 نفر را دنبال می‌ کند که برای سرنگون کردن مجرمان، مرگ خود را جعل کرده‌ اند و در طول تریلر صحنه‌ های اکشن و انفجارهای گسترده و حتی بزرگ‌ ترین‌ آهنربای جهان نیز نمایش داده می‌ شود. رایان رینولدز نقش شخصیتی با نام وان را در فیلم ایفا می کند. برای دیدن اولین تریلر فیلم Six Underground در ادامه با ما همراه باشید:

بجز تریلر شبکه نتفلیکس تاریخ انتشار فیلم Six Underground را اعلام کرده است و گفته که در تاریخ 13 دسامبر امسال (22 آذر) از این شبکه پخش خواهد شد. فیلمنامه این فیلم توسط پاول ورنیک و رت ریس نوشته شده است که این دو پیش از این فیلمنامه فیلم هایی چون فیلم Deadpool (ددپول)، فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) را نوشته اند. رایان رینولدز، دیو فرانکو، مانوئل گارسیا رولفو، آدریا آرجونا، کوری هاکینز، بن هاردی، پیمان معادی، ملانی لوران و لایور راز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Six Underground حضور دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو