مت‌ دیمون پیشنهاد بازی در فیلم «Avatar» را رد کرد

منبع: بلاکس آپ

183

1398/7/11

00:39


مت‌ دیمون پیشنهاد بازی در فیلم «Avatar» را رد کرد

در تازه ترین اخبار مت‌ دیمون گفته که پیشنهاد بازی در فیلم «Avatar» را رد کرده است. در ادامه این خبر با همراه باشید. 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مت دیمون (Matt Damon) در مصاحبه ای که به تازگی داشته است، فاش کرده که پیشنهاد بازی در فیلم سینمایی Avatar (آواتار) را رد کرده و به همین خاطر 250 میلیون دلار از دستش پریده است. تقریبا بیشتر سینما دوستان فیلم تحسین شده «آواتار» به کارگردانی جیمز کامرون (James Cameron) را دیده اند و می دانند که این فیلم بعد از فیلم انتقام جویان: پایان بازی در رتبه دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما قرار دارد. حال مت دیمون اعلام کرده که پیشنهاد جیمز کامرون برای بازی در نخستین فیلم «آواتار» را رد کرده است. او در مصاحبه‌ ای تازه با مجله‌ «بریتیش جی‌کیو» از این رویداد پرده برداشت. دیمون در این گفتگو فاش کرد که کامرون به او پیشنهاد داد که با بازی در این فیلم 10 درصد فروش فیلم را به عنوان دستمزد دریافت کند. او در این باره می‌گوید:

جیمز کامرون این پیشنهاد را به من داد و گفت،‌ ببین من برای این نقش دنبال بازیگر مشهور نیستم. اگر تو این نقش را نپذیری، نقش را به یک بازیگر گمنام می‌دهم. اما اگر نقش را بپذیری، 10 درصد از درآمد مال تو می‌شود.

باید گفت که واقعا دیمون نقشی مهم را از دست داده است و بعد از رد نقش توسط دیمون، سم ورتینگتون جایگزین او شد. در ادامه دیمون رد این نقش مهم را بزرگترین حسرت کاری خود می داند. نه به خطر پولی که می توانست از این فیلم به جیب بزند، بلکه بخاطر از دست دادن شانس همکاری با کارگردان برجسته ای چون جیمز کامرون بوده است و به احتمال زیاد نیز در آینده این شانس را نخواهد داشت. نخستین قسمت «آواتار» با فروش حیرت‌انگیز 2 میلیارد و 700 میلیون دلاری مدتی طولانی پرفروش‌ ترین فیلم تاریخ سینما بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو