برندن روث تصویری را از خودش به همراه تایلر هوچلین منتشر کرد

منبع: گیمفا

290

1398/7/11

00:40


برندن روث تصویری را از خودش به همراه تایلر هوچلین منتشر کرد

برندن روث (Brandon Routh) تصویر تازه‌ای را از خودش به همراه تایلر هوچلین (Tyler Hoechlin) در پشت صحنه‌ی رویداد Crisis on Infinite Earths در دنیای Arrowverse شبکه‌ی CW منتشر کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

در این پست اینستاگرامی، روث گفت:

برای ایفای نقش سوپرمن در Arrowverse به همراه تایلر هوچلین جذاب و مهربان سپاس‌گزار هستم! هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم که سوپرمن را به صورت واقعی و حضوری ملاقات کنم… باید بگویم همه‌ی این‌ها دیوانه کننده است!

رویداد بحران در زمین‌های نامحدود روز یکشنبه ۸ دسامبر (۱۷ آذر) و در سریال (سوپرگرل) Supergirl آغاز خواهد شد و به دنبال آن در سریال‌های (بت‌وومن) Batwoman، (فلش) The Flash، (پیکان) Arrow و (افسانه‌های فردا) DC’s Legends of Tomorrow در نهم، دهم دسامبر (۱۸، ۱۹ آذر) و ۱۴ ژانویه مصادف با بیست و چهارم دی (سریال‌های پیکان و افسانه‌های فردا در یک شب برای این رویداد پخش خواهند شد) ادامه خواهد داشت.

بازیگران این تلاقی شخصیت‌هایی از سریال‌های فلش، بت‌وومن، سوپرگرل، پیکان، افسانه‌های فردا و حتی برخی از شخصیت‌های سریال (صاعقه‌ی سیاه) Black Lightning (که اولین حضور آن‌ها در Arrow-verse به حساب می‌آید) را شامل خواهد شد. مضاف بر حضور روث در نقش سوپرمن، دیگر بازیگران این رویداد از جمله الیزابت تالک (Elizabeth Tulloch) در نقش لوییز لین، جان کرایر (Jon Cryer) در نقش لکس لوثر، آزریک چاو (Osric Chau) در نقش رایان چُی/اتم، لامنیکا گرت (LaMonica Garrett) در دو نقش مانیتور و ضد-مانیتور، تام کاوانا (Tom Cavanagh) در نقش پرایا، جان وزلی شیپ (John Wesley Shipp) در نقشی بدون نام، اشلی اسکات (Ashley Scott) از سریال Birds of Prey در نقش هانترس، برت وارد (Burt Ward) در نقشی نامشخص و کوین کانری (Kevin Conroy) در نقش نسخه‌ای از بروس وین در آینده، هستند.

منبع: Comingsoon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو