برقراری رابطه زناشویی، پوزیشن های خطرناک برای مردان

منبع: نی نی بان

163

1398/7/11

00:41


آیا می دانستید برخی از حالت های برقراری رابطه جنسی برای مردان مضر است و باعث صدمه به آلت تناسلی مرد می شود؟ درد شدید و از دست دادن قدرت نعوظ و... از علائم آسیب دیدگی آلت تناسلی است.
برخی از پوزیشن های سکس می توانند به آلت تناسلی مرد آسیب برسانند، بخصوص اگر حرکات شدید و خارج از کنترل باشد. امروز ما می خواهیم به شما بگوییم که مضرترین پوزیشن های جنسی برای مردان کدام است. صدمات آلت تناسلی برای بیشتر مردان بسیار نگران کننده است. علاوه بر درد و شرم و غم و اندوهی که غالبا با آن همراه است، ترس از عواقب احتمالی برای بسیاری از مردان یک فشار روانی بزرگ است.

پوزیشن های جنسی مضر برای یک مرد
هنگام انجام پوزیشن های جنسی خاص، یک آلت تناسلی راست شده (شق شده) در معرض خطر بیشتری قرار دارد.
1. وقتی زن در بالا قرار داشته باشد
وقتی زن در بالا قرار دارد، خطر عدم کنترل حرکات افزایش یافته و آلت تناسلی به راحتی می تواند دچار شکستگی شود. مطالعه ای در سال 2014 در برزیل انجام شد، نشان داد که بالا قرار گرفتن زن، یکی از مضرترین پوزیشن های جنسی برای مردان است (و این فقط برای مرد نیست). دلیلش این است که زن می تواند به طور تصادفی تمام وزن بدن خود را بر روی آلت تناسلی مرد قرار دهد. این وزن، به هیجان ناشی از حرکات اضافه شده و منجر به آسیب می شود (که بسیار دردناک است و حتی گاهی اوقات نیاز به درمان از طریق جراحی دارد).
2. پوزیشن سگی
همان مطالعه ای که به پوزیشن های جنسی اشاره می کند، در رده دوم خطر آسیب به آلت تناسلی را بررسی کرده است: پوزیشن سگی؛ پوزیشن سگی فقط خطرناک نیست (در حالی که زن دست و پای خود را به عنوان تکیه گاه بر روی زمین قرار می دهد (به حالت سگ بر روی زمین قرار گرفته)، مرد از پشت دخول را انجام می دهد). این همچنین پوزیشنی از سکس است که منجر به بیشترین آسیب می شود. در حقیقت، این مشکل در بیشتر از نیمی از مردان دچار آسیب مشاهده شد و این تعداد، بیشتر از پوزیشنی بود که زن در بالا قرار می گرفت. در مقایسه، این مطالعه همچنین پوزیشن «قرارگیری مرد رو» (مرد بر روی زن)، را به عنوان یک حالت با خطر کم ذکر کرده است. در این راستا، یک استراتژی خوب برای یادآوری، این ترفند است که مرد بتواند باسن زن را محکم نگه دارد. به این ترتیب، آنها کنترل بهتری در وارد کردن فشار دارند.

سایر علل صدمات آلت تناسلی مردان
همانطور که مشاهده می کنید، اگر حرکات دخول بسیار شدید باشد، هر پوزیشن سکسی می تواند منجر به شکستگی آلت تناسلی شود. این بدان علت است که از دست دادن قدرت کنترل آن در سرعت های بالاتر راحت تر است. این اغلب باعث ضربه به آلت تناسلی مرد می شود، زیرا به استخوان شریک جنسی او برخورد می کند. به خاطر داشته باشید که طبق این بررسی ها، این نوع جراحات ممکن است علل دیگری نیز داشته باشند. در بعضی موارد، بیماران خود ارضایی و هر گونه دستکاری خشن را ذکر کرده اند. در موارد دیگر، این می تواند ناشی از تروما باشد یا وقتی مرد در زمان خوابیدن در بستر خود شهوتی شده و نعوظ انجام می شود. در نهایت، مواردی وجود دارد که مرد در زمانی که سعی می کند لباس زیر خود را بپوشد، به آلت تناسلی خودش که راست شده، آسیب می رساند. دلیلش این است که لباس زیر بیش از حد به آلت تناسلی او فشار وارد می کند.

در صورت آسیب دیدگی آلت تناسلی چه کار کنید
بلافاصله پس از مجروح شدن، به اورژانس مراجعه کنید. بخصوص هنگامی که درد شدید است، باید این کار را انجام دهید. پزشک بعد از ارزیابی وضعیت شما، می تواند تشخیص دقیقی انجام دهد و بهترین روش درمانی را تعیین می کند.
3 علائمی که بیشتر از همه، بیماران در هنگام ارزیابی پزشک عنوان می کنند، عبارتند از:
شکستگی آلت مرد یا اثر شکستگی
از دست دادن قدرت نعوظ
درد شدید
در صورت آسیب دیدگی مجرای ادرار، مرد ممکن است علائم دیگری نیز تجربه کند. به عنوان مثال:
عدم توانایی دفع ادرار
خونریزی
این جراحتی است که معمولاً در بیش از یک سوم موارد شکستگی آلت وجود دارد. توجه داشته باشید که نیاز به مراقبت فوری پزشکی دارد. سرانجام، به خاطر داشته باشید که خود درمانی یا تنها نادیده گرفتن درد در این شرایط ایده خوبی نیست. به خاطر داشته باشید که اگر درد را نادیده بگیرید، مشکل شما می تواند وخیم تر شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو