جردن پیل قراردادی انحصاری را با یونیورسال به امضا رساند

منبع: گیمفا

125

1398/7/11

10:30


جردن پیل قراردادی انحصاری را با یونیورسال به امضا رساند

Universal Pictures از قرارداد انحصاری ۵ ساله‌ی خود برای تولید محتوا با Monkeypaw Productions به مدیریت تهیه‌کننده، کارگردان و نویسنده‌ی برنده‌ی جایزه‌ی اسکار جردن پیل (Jordan Peele)، پرده‌برداری کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

طبق این قرارداد، Universal دو فیلم بعدی که پیل نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد را توسعه خواهد داد. پیل و دیگر رئیس Monkeypaw یعنی وین رزنفلد (Win Rosenfeld) فیلم‌های تازه‌ی دیگری را نیز با تمرکز بر روی محتوایی بدیع تحت عنوان کمپانی‌شان تولید خواهند کرد.

دو فیلم نخستی که Monkeypaw و Universal به صورت مشترک با تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی پیل تولید کردند، با نام‌های Get Out و Us به موفقیت‌های تجاری رسیدند و توانستند نظر منتقدان را نیز جلب کنند. Get Out همچنان عنوان پرفروش‌ترین فیلم نخست یک نویسنده/کارگردان که از روی فیلم‌نامه‌ای غیر اقتباسی ساخته شده است را یدک می‌کشد. این فیلم برای پیل جایزه‌ی اسکار بهترین فیلمنامه‌ی غیر اقتباسی در کنار نامزد شدن برای بهترین فیلم سال، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اول برای دنیل کالوویا (Daniel Kaluuya) را به ارمغان آورد. دومین فیلم پیل یعنی Us عناوینی همچون بزرگ‌ترین فروش افتتاحیه برای یک فیلم با درجه سنی R و بزرگ‌ترین فروش افتتاحیه برای لایو-اکشنی غیر اقتباسی از سال ۲۰۰۹ و فیلم Avatar را به دست آورد.

Monkeypaw هم‌اکنون در حال تولید Candyman به نویسندگی پیل و رزنفلد و کاگردانی نیا داکوستا (Nia DaCosta) است. Universal Pictures فیلم Candyman را در ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰ (۲۳ خرداد ۱۳۹۹) در سینماها اکران خواهد کرد.

دنا لنگلی (Donna Langley) مدیر کمپانی Universal گفت:

جردن خودش را به عنوان یک قصه‌گوی مبتکر به دنیا ثابت کرده است. او نسل جدیدی از فیلم‌سازان را رهبری می‌کند که راهی برای ارتباط برقرار کردن با مخاطبان با هر پیشینه‌ای را پیدا کرده‌اند و نسبت به هر دوره‌ی فرهنگی، داستان‌های پیش‌گامانه‌ای را روایت می‌کنند. ما همچنین وقتی تعداد شخصیت‌هایی که به نمایش درمی‌آیند، داستان‌هایی که گفته می‌شوند و اشخاصی که آن‌ها را می‌گویند افزایش می‌یابند، هدفی مهم و مشترک را با Monkeypaw دنبال می‌کنیم.

پیل اضافه کرد:

 اگر اعتماد بی‌اندازه و حمایت‌های دنا لنگلی و تیمش در یونیورسال را دریافت نمی‌کردیم، امکان ساخت Get Out و Us وجود نداشت. تمایل آن‌ها به انجام ریسک و تعهدشان به محتوایی بکر، از آن‌ها همکارانی عالی برای Monkeypaw می‌سازد. بیش از این نمی‌توانم برای آنچه که در پیش رو است هیجان زده باشم.

Monkeypaw در سال ۲۰۱۸ اثر اسپایک لی (Spike Lee) با نام BlacKkKlansman را تهیه کرده بود. فیلم درباره‌ی مامور مخفی پلیسی است که به درون کو کلاکس کلن نفوذ می‌کند. این اثر نامزد ۶ جایزه‌ی اسکار شد که اولین اسکار لی برای یک فیلم‌نامه‌ی اقتباسی و چهارمین نامزدی پیل در طی دو سال را برای آن‌ها به ارمغان آورد.

منبع: Comingsoon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو