معرفی گروه بازیگران پرستاره سریال Shadow and Bone محصول نتفلیکس

منبع: گیمفا

182

1398/7/11

12:00


معرفی گروه بازیگران پرستاره سریال Shadow and Bone محصول نتفلیکس

نتفلیکس گروه بازیگران پرستاره سریال Shadow and Bone «سایه و استخوان» براساس سه‌گانه رمانی به همین نام نوشته لی باردوگو (Leigh Bardugo) را معرفی کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این سریال هشت اپیزودی بن بارنز (Ben Barnes) در نقش ژنرال کریگان، فردی کارتر (Freddy Carter) در نقش کاز برکر، جسی می لی (Jessie Mei Li) در نقش آلینا استارکوف، آرچی رنو (Archie Renaux) در نقش مالین اورتسف، آمیتا سومان (Amita Suman) در نقش اینج و کیت یانگ (Kit Young) در نقش جسپر فاهی حضور دارند.

اریک هایزرر (Eric Heisserer) سازنده، نویسنده، تهیه‌کننده اجرایی و شورانر ‌این سریال است. او بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم ترسناک موفق Lights Out «در تاریکی» و فیلم نامزد اسکار Arrival «ورود» شناخته می‌شود. از دیگر آثار او می‌توان به فیلم مهیج Bird Box «جعبه پرنده» اشاره کرد که اثر موفقی برای نتفلیکس بود.

سریال Shadow and Bone که ترکیبی از داستان‌ها و شخصیت‌های دو سری رمان Shadow و Crows است، دنیایی را به تصویر می‌کشد که توسط حصاری از تاریکی مطلق به دو بخش تقسیم شده که در آن موجودات شیطانی در هر دو بخش از انسان‌ها تغذیه می‌کنند. یک سرباز قدرتی جادویی پیدا می‌کند که ممکن است بتواند دو منطقه را با هم متحد کند، اما با نیروهای زیادی که علیه او توطئه می‌کنند و جنگی که بین اقشار مختلف این دنیا رخ داده، او باید راهی پیدا کند تا از این قدرت به بهترین شکل استفاده کند.

این سریال توسط شاون لوی (Shawn Levy) به عنوان بخشی از قراردادش با نتفلیکس تهیه می‌شود که شامل سریال علمی تخیلی موفق Stranger Things «چیزهای عجیب» هم می‎شود.

منبع: Comingsoon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو