واکین فینیکس در رابطه با خشونت فیلم Joker صحبت هایی داشته است

منبع: بلاکس آپ

320

1398/7/11

14:58


واکین فینیکس در رابطه با خشونت فیلم Joker صحبت هایی داشته است

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، واکین فینیکس بازیگر فیلم تحسین شده «جوکر» در رابطه با خشونت در این فیلم صحبت کرده است. در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

در تازه ترین اخبار واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) بازیگر فیلم تحسین شده «جوکر» در رابطه با خشونت در این فیلم صحبت کرده است. این اواخر حواشی زیادی برای فیلم جوکر ایجاد شده است و بسیاری از خانواده های آمریکایی نگرانی خود را از اکران این فیلم ابراز کرده اند. حال فینیکس بازیگر این فیلم در رابطه با این قضیه واکنش نشان داده است و گفته:

خوب است که مردم واکنشی جدی نشان می‌دهند.

واکین فینیکس در دفاع از شخصیت جوکر به دنبال انتقاد از ستودن خشونت در این فیلم می‌ گوید که او احساس می‌کند در فرهنگ امروز تاکید بر شخصیت‌ های شرور با نیروهای فوق بشری ضروری است.

فینیکس که نقش «جوکر» را در فیلم Joker (جوکر) بازی می‌ کند در مصاحبه ای که داشته گفته:

این یک فیلم دشوار بود. البته فکر هم نمی‌کردم خیلی راحت باشد. و در مجموع از بعضی جهات، خوب است که مردم نسبت به آن واکنش جدی نشان می‌دهند.

فینیکس در مورد تماشای این فیلم می‌ گوید:

نگرش به مفاهیم این فیلم از زوایا و طرق مختلفی قابل بحث است. می‌توانید هم بگویید افرادی وجود دارند که همچون دیگران، نیازمند شنیده شدن و فهمیده شدن هستند.

در اوایل این ماه، خانواده‌های قربانیانی که در طی نمایش فیلم بتمن در یک سالن سینما در آرورای کلرادو کشته شدند، در سال ۲۰۱۲ نامه‌ ای به مسئولان کمپانی برادران وارنر نوشتند و خواستار این بودند که این استودیو از سود این فیلم به کانون‌ های خیریه قربانیان اسلحه کمک کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو