سایه استودیو میکاپ + معرفی بهترین پالتهای سایه چشم استودیو میکاپ

سایه استودیو میکاپ + معرفی بهترین پالتهای سایه چشم استودیو میکاپ


منبع: زیبامون

709

1398/2/27

22:47


در این بخش از زیبامون شما رو با برند استودیو میکاپ و بهترین پالتهای سایه استودیو میکاپ آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

سایه استودیو میکاپ + معرفی بهترین پالتهای سایه چشم استودیو میکاپ

استودیو میکاپ (STUDIOMAKEUP) یکی از برندهای آرایشی معروف در سراسر دنیاست که محصولات آرایشی زیادی رو تولید و به بازار ارائه میده. این برند آرایشی، محصولات آرایشی باکیفیت و حرفه ای رو ارائه میده که قیمت مناسبی دارند و تقریبا برای تمام افراد قابل دسترس و خریداری هست. 

این مجموعه معتقد هست که آرایش یک هنر بوده و هر خانمی میتونه با استفاده از محصولات آرایشی خوب و باکیفیت از این هنر لذت ببره. برند استودیو میکاپ با تولید محصولات آرایشی ظریف و حرفه ای این اطمینان رو به خانم ها داده هست تا با خیال راحت بتونند خیلی حرفه ای آرایش کنند و احساس زیبایی و اعتماد به نفس بیشتری رو تجربه کنند.

قیمت محصولات آرایشی برند استودیو میکاپ فوق العاده مناسب هستند و این امکان رو در اختیار تمام افراد در هر سطح از درآمدی قرار میده تا بتونن از محصولات آرایشی خوب و باکیفیت برای داشتن یک آرایش عالی و حرفه ای استفاده کنند.

در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و با سایه استودیو میکاپ بیشتر آشنا شووید. این پالت های سایه چشم استودیو میکاپ تمام رنگ هایی رو که برای یک آرایش عالی و بی عیب و نقص نیاز دارید رو در اختیارتون قرار میده و کمک میکنه تا آرایش چشم جذاب و فوق العاده ای داشته باشید.

آموزش مرحله به مرحله سایه چشم به همراه تصویر

 

معرفی بهترین پالت های سایه چشم استودیو میکاپ

 

پالت سایه چشم نود - NUDES PALETTE V2

 

سایه چشم استودیومیکاپ

 

این پالت سایه چشم یک مجموعه کامل از رنگ های نوود مات، شفاف و درخشان هست و برای هر رنگ از پوست مناسب هست. استفاده از این سایه چشم خیلی راحت هست و خیلی خوب ترکیب و بِلِند میشه و میتونید برای آرایش روز و شب از اون استفاده کنید.

علاوه بر این این پالت دارای یک براش سایه چشم دو طرفه و یک پرایمر چشم نیز هست که کمک میکنه تا پلک برای آرایش کردن آماده بشه و پلک ها بعد از آرایش ظاهر صاف و یکدستیداشته باشند.

قیمت: 35 دلار!

 

پالت سایه چشم نود استودیو میکاپ - NUDES PALETTE

 

سایه چشم استودیو میکاپ

 

این پالت سایه چشم نیز مجموعه ای از رنگهای نود رو برای داشتن یک آرایش روز یا شب فوق العاده در اختیارتون قرار میده و همچنین دارای پرایمر و براش سایه چشم مناسبی هست که کمک میکنند تا آرایش چشم رو راحتتر و حرفه ای تر انجام بدید.

قیمت: 35 دلار!

 

پالت سایه استودیو میکاپ - ON THE GO - EYESHADOW PALETTE - COOL DOWN

 

پالت سایه چشم استودیو میکاپ

 

این پالت سایه چشم دارای 9 سایه پر از پیگمنت (رنگدانه) مات و شیمری (درخشان) هست که کمک میکنه تا آرایش چشم هاتون رو خیلی جذاب تر انجام بدید و یا اینکه آرایش روز رو به یک آرایش شب فوق العاده تبدیل کنید!

قیمت: 39 دلار!

 

سایه چشم چهارتایی استودیومیکاپ - SOFT BLEND EYESHADOW QUAD

 

سایه چشم چهارتایی استودیومیکاپ

 

این پالت سایه چشم 4 تایی جز موندگارترین و قوی ترین سایه های چشم هستند که ظاهری شگفت انگیز و با ماندگای بالا رو برای آرایش چشم ها ایجاد میکنه. این پالت دارای 4 رنگ مختلف از جمله رنگهای نوود، آبی، اسموکی و صورتی هست.

قیمت: 24 دلار!

 

پالت سایه استودیو میکاپ - UNCOVERED EYESHADOW PALETTE

 

سایه استودیو میکاپ

 

شما میتونید با استفاده از این پالت سایه چشم شیمری و مات، زیبایی واقعی خودتون رو پیدا کنید! با استفاده از این پالت سایه چشم میتونید خیلی راحت آرایش های مختلفی رو امتحان کنید و یا اینکه آرایش روز رو به آرایش شب تغییر بدید.

قیمت: 25 دلار!

 

ON THE GO - EYESHADOW PALETTE - SPICED SPELL

 

سایه چشم با رنگهای طبیعی استودیو میکاپ

 

ترکیبی از سایه های زیبا و جذاب که میتونید با استفاده از اون آرایش چشم طبیعی و نود رو به بهترین شکل ممکن انجام بدید و یک آرایش روزانه عالی و بدون عیب و نقص داشته باشید.

قیمت: 35 دلار!

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو