دسته بندی : پزشکی و سلامت

چگونه بدون رژیم و ورزش چربی شکم را آب کنیم ؟

چگونه میتوانیم بدون رژیم و ورزش چربی شکم را آب کنیم ؟ این سوالی است که تقریبا همه ما دوست داریم جوابش را بدانیم . کاهش وزن یکی از مهم ترین اهداف در فیتنس است. تقریبا بالای نیمی از مردم آمریکا هدفشان از فیتنس، کاهش وزن می باشد. بسیاری از افراد، بزرگ بودن شکم را نوعی مشکل می دانند و تحقیقات نشان می دهد که چربی امعا و احشا (اطراف اعضای داخلی بدن) خطرناک ترین چربی ها برای سلامتی می باشند. در حالیکه بدون ورزش و رژیم نمی توانید از شر این چربی ها خلاص شوید، اما راه هایی نیز وجود دارند که از طریق آنها بتوانید بدون باشگاه رفتن و گرسنگی کشیدن، شکمتان را لاغر کنید.

آب کردن چربی شکم بدون ورزش و رژیم !

بدون رژیم و ورزش چربی شکم را آب کنیم

روشن هایی که میتوانیم بدون رژیم و ورزش چربی شکم را آب کنیم 

چگونه بدون رژیم و ورزش چربی شکم را آب کنیم ؟ (روش اول)

کاهش وزن موقتی یا تغییر ظاهر

چگونه چربی شکم را آب کنیم (۱)

  1. از لباس های کوچک کننده شکم استفاده کنید.

همه ما دوست داریم بدون رژیم و ورزش چربی شکم را آب کنیم و از دستش خلاص شویم . انتخاب لباس در این مورد میتوانند معجزه کند. صنعت مربوط به پوشاک زیر هیچ انتخابی ندارد، جز اینکه لباس هایی تولید کند که تنگ، سفت و حالت دهنده قسمت میانی بدن باشند.

  • لباس های زیر خانم ها شامل جوراب شلواری های تنگ، شرت های بلند تا کمر، زیرپوش زنانه و رکابی هاست که از جنس لاکرا یا کشی و در بعضی موارد هردو بوده است. بیشتر برندهای چنین لباس های زیری با یکدیگر رقابت دارند. سایز طبیعی خود را خریداری کنید و منتظر کوچک کردن سایز خود باشید.
  • برای آقایان نیز گزینه های زیادی وجود دارند که شکم مردان را هدف قرار می دهند. این لباس ها معمولا لباس های متراکم هستند که میانه بدن را تراشیده نشان می دهند. در حالیکه نتایج آنها متفاوت است، اما این کمپانی ها همگی اظهار می کنند که محصولاتشان قادر به کاهش سایز ۳ تا ۵ اینچی (۷.۶ تا ۱۲.۷ سانتی متر) می باشد.

 

چگونه چربی شکم را آب کنیم (۲)

  1. از مدل های جدید گن ها و سوتین های کمری استفاده کنید.

در این روش، این لباس ها در نزدیکی شکم بسته می شوند. اگر این کار را در حالت ملایم انجام دهید، نیمرخ شما بدون هیچ تغییری در سبک زندگی لاغرتر از قبل خواهد شد.

  • روش مورد علاقه سلبریتی ها .

بعضی از سلبریتی ها از این روش برای لاغر به نظر رسیدن استفاده می کنند. اگرچه که پزشکان بر این عقیده هستند که این لباس ها به از بین بردن سلول های چربی کمک نمی کند اما با محکم بستن آنها هنگام غذا خوردن می توانید کمی لاغر شوید، چون فضای زیادی ندارید که بیش از حد غذا بخورید. علاوه بر آن سلول چربی نسبت به میزان ذخیره ای که دارد، خود را گسترش می دهد.

 

  • مراقب این لباس های بیش از حد تنگ باشید.

زیرا این لباس ها می توانند ظرفیت شکم را کاهش دهند. به طوری که اگر مثل روزهای معمولی غذا بخورید، شروع به بالا آوردن می کنید. آنها همچنین می توانند باعث سوزش معده و فشار آوردن به اعضای بدن شوند.حتما این لباس ها را از مغازه هایی تهیه کنید که فروشنده اطلاعات کافی در مورد آنها را داشته باشد و بتواند لباسی را به شما معرفی کند که برای شما مناسب ترین باشد.

 

چگونه چربی شکم را آب کنیم (۳)

  1. لاغری موضوع با استفاده از یک پوشش .

این روش به نوعی درمان محسوب می شود و باعث لاغر شدن میان تنه فرد می شود. این کار را می توانید به راحتی در منزل انجام دهید. البته که انواع این پوشش ها متنوع است ( مثل پتو برقی … ) و برای هر کدام از این محصولات، مراحل مختلفی را برای استفاده باید طی کرد.

 

  • تمیز کردن بدن :

قبل از هرچیز نیاز به اسکراب و سپس دوش گرفتن دارید . اسکراب بدن ( تمیز کردن و لایه برداری ) باعث می شود که بسیاری از آلودگی ها و مواد معدنی از بین رفته و پوست عاری از هرگونه کثیفی باشد، همچنین ظاهر پرچربی و سلولیت آن کمی متعادل شود.

 

  • پوشاندن بدن با محصولاتی مثل پتو برقی :

سپس بدن را به لوسیون یا روغن های حاوی نرم کننده ها آغشته می کنیم و بعد، میان تنه بدن را با ورقه های نخی، پلاستیکی یا حرارتی می پوشانیم و سپس با استفاده از پتوی برقی، این قسمت را به مدت ۳۰ دقیقه گرم نگه می داریم تا عرق ما دربیاید. این مرحله به طور خاص برای از بین بردن آلودگی ها و کاهش ظاهر پرچربی بدن می باشد.

 

  • استفاده از لوسیون های مخصوص :

بعد از درآوردن پتو و پوشش، دوباره به بدن لوسیون می زنیم تا جریان خون در آن افزایش پیدا کند.

  • در حالیکه این پروسه مشخصا برای کاهش وزن نمی باشد، اما بسیاری از مشتریان اینگونه فکر می کنند که ظاهر پر چربی شکم و سلولیت آن باید از بین برود، مخصوصا اگر این کار را بارها و بارها تکرار کنیم. طی مرحله عرق کردن ( و از دست دادن آب بدن)، عجیب نیست که شاهد سایز کم کردن در مدت کوتاه باشیم.

 

چگونه چربی شکم را آب کنیم (۴)

  1. آب بدن را کاهش دهید.

بدن انسان آب را به دلایل مختلفی ذخیره می کند و اطراف کمر را به همین دلیل برجسته و بادکرده نشان می دهد. کاهش میزان آب به طور موقتی فرد را لاغر و کمر باریک نشان می دهد.

 

  • هیدارته باشید.

در بسیاری از موارد، اگر آب کافی به بدن نرسد، بدن برای به دست آوردن آن تلاش زیادی می کند، اما در نهایت دهیدراته یا خشک می شود. این موضوع در ماه های گرم سال بیشتر اتفاق می افتد. حتما برای جلوگیری از دهیدراته شدن، هشت لیوان آب برابر با دو لیتر در روز بخورید.

 

  • میزان سدیم خود را کاهش دهید.

نمک اضافی باعث میل به آب بیشتری می شود. غذاهای فرآوری شده و غذاهای رستوران منبع اصلی از سدیم هستند. این غذاها تقریبا ۷۵ درصد سدیم دارند. نباید بیشتر از ۱۵۰۰ میلی گرم سدیم در روز مصرف کنید که این میزان برابر با ۱ یا ۲ قاشق چایخوری در روز می باشد.

 

  • مصرف قهوه را پایین بیاورید.

این نوع نوشیدنی باعث کم آبی بدن می شود که میزان ذخیره آب در بدن را افزایش می دهد، زیرا بدن تمایل دارد که برای از دست دادن آب مبارزه کند.

بدون رژیم و ورزش چربی شکم را آب کنیم و از بین ببریم 

چگونه بدون رژیم و ورزش چربی شکم را آب کنیم ؟ (روش دوم )

تغییر سبک زندگی

چگونه چربی شکم را آب کنیم (۵)

  1. هوا وارد بدن نکنید.

شاید این پیشنهاد به نظرتان عجیب باشد، اما فرو بردن هوا یکی از شایع ترین علت های نفخ کردن و جلو آمدن شکم است. اگر در طول روز سعی کنید که هوای کمتری را وارد بدنتان کنید، می توانید منتظر کاهش سایز شکمتان باشید.

 

  • از نوشیدنی های کربنی دوری کنید.

حتی آنهایی که هیچ کالری ندارند، مثل آب های کربنی. این نوشیدنی ها همراه با هوایی که دارند، شکم شما را پر از هوا می کنند و باعث ظاهر بادکرده آن می شوند.

 

  • سیگار نکشید.

افراد سیگاری در حین سیگار کشیدن، هوای زیادی را به داخل بدن فرو می برند، که باعث جلو آمدن شکم می شود.

 

  • از آدامس جویدن و صحبت کردن هنگام صرف غذا پرهیز کنید.

هردوی این عادت ها باعث بلع هوا به داخل بدن می شود.

 

چگونه چربی شکم را آب کنیم (۶)

  1. طرز ایستادن مناسب را تمرین کنید.

تغییر شکل راه رفتن و نشستن می تواند چربی شکم را نشان ندهد. به این صورت که محل قرارگیری چربی ها در بدن توزیع می شود و دیگر در یک نقطه از بدن جمع نمی شود. همین کار باعث لاغر شدن فرد می شود. سعی کنید که بالاتنه خود را صاف و ایستاده نگه دارید، شانه هایتان را رو به عقب بدهید و سرتان را بالا بگیرید.

 

هنگام نشستن :
  • هنگام نشستن، باسن شما باید کامل روی صندلی باشد و انحنای کمر شما باید به پشت صندلی تکیه داده باشد.
  • بهترین راه این است که یک حوله کوچک را لوله کنید تا قسمت خالی کمرتان را بین شما و صندلی پر کند.

 

هنگام ایستادن :
  • هنگام ایستادن، شانه ها را رو به عقب نگه دارید.
  • شکمتان را به داخل بدهید و پاهایتان را به اندازه عرض شانه باز کنید.
  • اگر کمی ورزش کنید، باعث می شود که قدرت بدنیتان افزایش پیدا کند .
  • در این صورت کمرتان برای ثابت نگه داشتن حالت بدنی مناسب، توان بیشتری داشته باشد.
  • مقداری حرکات کششی را به برنامه روزانه خود اضافه کنید تا طرز ایستادن خود را بهبود ببخشید.

 

بدون رژیم و ورزش چربی شکم خواب کافی

  1. به مقدار کافی بخوابید.

میخواهید بدون رژیم و ورزش چربی شکم تان کوچک و کوچکتر شود ؟ پس خوب و به اندازه بخوابید ! خوابیدن به خودی خود باعث سوزاندن چربی نمی شود، اما نقش مهمی در کاهش وزن دارد. به این دلیل که آشفتگی در خواب یا به مقدار کافی نخوابیدن، بسیاری از جنبه های لاغر شدن فرد را دچار سختی و چالش می کند. زمانی که خوب استراحت نکنید، نمی توانید خودتان را راضی کنید که از جا برخیزید و حرکت کنید. همچنین بیشتر علاقه دارید که به سمت غذاهای مضر بروید.

  • نیاز افراد برای خواب متفاوت است.
  • اما بیشتر افراد به حدود هفت تا نه ساعت در خواب نیاز دارند.
  • کودکان و افراد سالخورده به خواب بیشتر از این نیاز دارند.

 

چگونه چربی شکم را آب کنیم (۸)

  1. عضو یک شبکه فیتنس شوید.

در اطراف خود افرادی را پیدا کنید که به سلامتی خود اهمیت می دهند و سعی کنید از روتین زندگی آنها الگوبرداری کنید. وقت گذراندن با افراد هوشیار و مراقب می تواند فرصت هایی را در اختیار شما قرار دهد که در فعالیت های زیادی شرکت کنید که باعث کاهش وزن می شود. سعی کنید که با افرادی وقت بگذرانید که از سرگرمی های سالم مثل قدم زدن، ورزش، دوچرخه سواری، و طبخ غذاهای سالم لذت می برند. زمانتان را با افرادی که عادات ناسالم دارند، محدود کنید.

  • ممکن است در دوستان و خانواده کسی که به فعالیت های سالم عادت داشته باشد نشناسید.
  • در این صورت از آشنا شدن با آدم های جدید این چنینی نترسید.
  • سعی کنید به یک تیم ورزشی بپیوندید و این کار را از گروه های محلی درون پارک آغاز کنید.
  • یک رژیم غذایی سالم را نیز برای خودتان در نظر بگیرید.
  • برای ملاقات چنین افرادی راه های زیادی وجود دارد و پیدا کردن آنها تنها به میزان علاقه شما بستگی دارد.

 

چگونه چربی شکم را آب کنیم (۹)

  1. وزن خود را بسنجید.

بعضی از متخصصان تغذیه پیشنهاد می کنند که برای داشتن زندگی سالم باید به وزن سالم خود توجه کنید. اینکه وزن خود را همیشه چک کنید، باعث می شود که فکرتان به راه های سالم فکر کند. اگر عدد روی ترازو بالا باشد، می فهمید که عادات زندگی شما غلط هستند و نیاز به تغییر آنها دارید.

  • وزن یک فرد می تواند در روز تا ۴.۵ کیلوگرم نوسان داشته باشد.
  • برای داشتن یک میانگین دقیق، هر روز در یک زمان مشخص خودتان را وزن کنید
  • مثلا میتوانید هر روز وقتی که از خواب بیدار شدید خودتان را وزن کنید.
  • در آخر هفته نیز وزن ها را با یکدیگر جمع بزنید و تقسیم بر هفت کنید.
  • عددی که به دست می آید، به میانگین واقعی وزن شما نزدیک است.

چگونه چربی شکم را آب کنیم بدون این که رزیم بگیریم یا ورزش سنگین کنیم ؟

چگونه بدون رژیم و ورزش چربی شکم را آب کنیم ؟ (روش سوم)

تغییر عادات غذایی

تاثیر نوشیدن آب در بدون رژیم و ورزش چربی شکم

  1. به مقدار کافی آب بنوشید.

اگر در طول روز، قهوه با شکر، نوشابه، نوشیدنی های ورزشی و دیگر نوشیدنی های با کالری بالا مصرف می کنید، سعی کنید که آنها را با آب جایگزین کنید. با این کار سطح آب بدن شما به همان مقدار خواهد بود، در حالیکه کالری نیز همزمان کاهش پیدا می کند. این کار را ادامه دهید تا بتوانید وزن خود را کاهش دهید.

 

  • فواید آب برای سلامتی مستند شده است.

نوشیدن آب انرژی ماهیچه را فراهم می کند، پوست را سالم و تمیز نگه می دارد، و انرژی را افزایش می دهد. برای کالری نزدیک به صفر، بهتر است بیشتر و بیشتر آب بنوشید. اضافه کردن آب بیشتر به رژیم غذایی باعث می شود که تغییرات خوبی را در خودتان ببینید.

 

  • بدن خود را مملو از آبمیوه ها و نوشابه نکنید که سرشار از کالری می باشند.

این نوع نوشیدنی ها فیبر سالم میوه و برگ را جدا می کند اما قند آن را نگه می دارد. سعی کنید هرچه بیشتر آب مصرف کنید تا رطوبت بدن خود را نیز حفظ کنید.

 

چگونه چربی شکم را آب کنیم (۱۱)

  1. وعده هایی غذایی را کوچک تر اما دفعات آن را زیاد کنید.

به جای اینکه در روز سه وعده غذایی پر بخورید، سعی کنید که تعداد آنها را بیشتر کنید اما از میزان هر وعده بکاهید. این کار باعث می شود که نسبت به غذا حریص نباشید و مغزتان تشخیص دهد که  هنگام گرسنگی می تواند چیزی بخورد، اما به مقدار کم.

  • یکی از آسان ترین راه ها برای کاهش وزن، این است که از بشقاب کوچک استفاده کنید.
  • بشقاب های کوچک تر اگر پر شوند، مغز شما آن را زیاد تلقی می کند.
  • در واقع شما مغزتان را گول می زنید تا به همین مقدار غذا نیز راضی باشد.

 

چگونه چربی شکم را آب کنیم (۱۲)

  1. هر غذایی را که می خورید، محاسبه کنید.

برای اینکه بفهمید چقدر غذا خوردید، به چشم هایتان اعتماد نکنید. به جای آن، از مغز خود کمک بگیرید. بسیاری از افراد بر سر این قضیه اختلاف نظر دارند، که یک وعده غذایی مناسب چقدر است؟ از فنجان های درجه بندی شده و اطلاعات روی بسته بندی ماده غذایی کمک بگیرید. شاید دلتان بخواهد که غذای کم کالری بخورید که این دو مورد به شما کمک خواهد کرد.بسیاری از غذاهای معمولی، باید اندازه ای داشته باشند که به راحتی و با چشم می توان آن ها را به یاد سپرد. بعضی از این نمونه ها در زیر آمده است:

  • سبزیجات و میوه ها: تقریبا هم اندازه با مشت دست.
  • گوشت قرمز، ماهی، مرغ : تقریبا هم اندازه با کف دست.
  • پنیر و مواد چرب: تقریبا برابر با انگشت شصت.
  • کربوهیدرات ها (برنج، پاستا، …): اندزه یک کیک فنجانی.

 

چگونه چربی شکم را آب کنیم (۱۳)

  1. صبحانه بخورید.

این را همیشه و همه جا شنیده اید که برای این که بدون رژیم و ورزش چربی شکم تان کوچک شود باید وعده صبحانه را جدی بگیرید، بسیاری از مردم صبحانه نمی خورند و این گرسنگی را با زیاد خوردن ناهار و شام جبران می کنند.خوب این بزرگترین اشتباه است.

  • مطمئن شوید که صبحانه شما حداقل یک آیتم از سه گروه غذایی را داشته باشد: لبنیات، میوه ها و حبوبات.
  • اگر مایلید که پروتئین زیاد مصرف کنید و کربوهیدرات را کاهش دهید، می توانید صبحانه تخم مرغ و پنیر بخورید.
  • چیزی که برای صبحانه مهم است، این است که متابولیسم خود را به کار بیاندازید و در حالت ایستا و ساکن به سر نبرید.
  • یک صبحانه سالم برای یک جوان با وزن ۷۰ کیلوگرم باید ۳۰۰ تا ۴۰۰ کالری داشته باشد.

 

تغذیه درست بدون رژیم و ورزش چربی شکم

  1. غذاها را هوشمندانه انتخاب کنید.

رژیم غذایی سالم با دور کمر شما دوستی بیشتری دارد. حتی اگر کالری آن با غذاهای ناسالم برابر باشد.

 

  • به جای مواد غذایی فرآورده شده و مضر از میوه ها و سبزیجات تازه استفاده کنید.

غذاهای فرآوری شده حاوی نگهدارنده ها، مواد مصنوعی و کربوهیدرات های قندی و چربی هستند. غذاهای تازه به شما در هر کالری انرژی بیشتری می دهند تا غذاهای مضر. غذاهای فرآوری شده معمولا حاوی نمک هستند که باعث اضافه وزن در قسمت میانی بدن می شوند.

 

  • همه غذاهای داخل بسته بندی را مصرف نکنید.

زمانی که غذا به مقدار زیاد در اختیار شما قرار بگیرد، به راحتی می توانید همه آن را بخورید. در عوض سعی کنید که غذای خود را در کاسه کوچک بریزید و بسته بندی را کاملا از خودتان دور کنید تا مغزتان نسبت به آن اصرار نکند.

 

چگونه چربی شکم را آب کنیم (۱۵)

  1. زمانی که بیرون از خانه غذا می خورید، میزان آن را کنترل کنید.

کنترل میزان مواد مصرفی هنگامی که در منزل هستید از مواقعی که در رستوران می باشید، راحت تر است. زمانی که وعده های غذایی بزرگ و زیاد مصرف کنید، شاید به یکباره کالری کل روز خود را دریافت کنید. این اتفاق ممکن است در مهمانی ها مثل خانه دوستتان بیافتد که نمی توانید حجم مصرفی غذا را کنترل کنید. خوشبختانه، موارد کمی وجود دارند که به وسیله آنها می توانید میزان غذای خود را از طریق آن کنترل کنید که در زیر آمده است:

 

  • هنگام سفارش غذا :

در مورد غذایی که می خواهید سفارش دهید، برنامه ریزی داشته باشید. بسیاری از رستوران ها وبسایت دارند که در آن غذاهای خود را با اطلاعات کامل قرار داده اند، بنابراین می توانید قبل از رفتن به رستوران کاملا غذاها را بررسی کنید تا یک انتخاب خوب داشته باشید.

 

  • در رستوران :

زمانی که در رستوران هستید، از گارسون بخواهید که همراه با غذا، یک ظرف نگهداره و سر پوشیده برایتان بیاورد. مقدار کمی را جدا کنید و بخورید و اضافه را داخل ظرف بریزید. با این کار ذهنتان آرام است و بیش از اندازه برای غذا هل نمی زنید.

 

  • در مهمانی :

زمانی که برای ناهار به خانه کس دیگری می روید، برای کم خوردن نگران نباشید. به جای خجالت، کافیست که کمتر غذا بکشید تا بشقابتان تمیز باشد و غذایتان دست نخورده باقی نماند.

 

  • در هنگام خرید :

هنگام خرید کردن، غذاهایی با سایز کوچک و تک نفره بخرید، نه غذاهای با سایز بزرگ. مثلا به جای خرید یک کارتون بستنی، یک عدد بستنی یا ساندویچ بخرید.

 

چگونه چربی شکم را آب کنیم (۱۶)

  1. از غذاهایی استفاده کنید که مدت زمان بیشتری شما را سیر نگه می دارد.

برای این که بدون رژیم و ورزش چربی شکم تان را آب کنید باید بدانید زمانی که دور کمرتان کم می شود، تنها علتش کم خوردن نیست، بلکه چیزهایی که می خورید هم مهم هستند. غذاهای مشخصی وجود دارند که به شما انرژی کافی می دهند اما به سرعت بعد از آن احساس گرسنگی می کنید. به جای این غذاها، غذاهایی را جایگزین کنید که در طولانی مدت شما را سیر نگه دارند.

 

غذاهایی که می توانند در مدت طولانی تری فرد را سیر نگه دارند، شامل:
  • نان های سبوس دار
  • برنج و پاستا
  • جو دوسر
  • آجیل
  • گوشت قرمز و ماهی
  • تخم مرغ
  • سبزیجات سبز
  • لوبیا، عدس و نخود

 

غذاهایی که افراد را به طور موقتی سیر می کنند، شامل :
  • نوشابه
  • غذاهای فرآوری شده
  • نان سفید
  • شکلات
  • نشاسته ها

 

بدون رژیم و ورزش چربی شکم با آهسته خوردن غذا

  1. آرام غذا بخورید.

زمانی که تند غذا می خورید، هم هوای بیشتری را وارد بدن می کنید و هم دیر تر احساس سیری می کنید. اما با آرام غذا خوردن زمان کافی برای پیدا کردن احساس سیری دارید، قبل از اینکه بیش از حد کالری مصرف کرده باشید. شواهدی وجود دارند که نشان می دهند که هورمون های خاصی آزاد می شوند که مسئول احساس سیری در غذا هستند.

 

  • برای غذا خوردن زمان بگذارید.

بر روی این تمرکز کنید که هر تکه غذا را ۱۰ تا ۲۰ بار بجوید و میان آن جرعه ای آب بنوشید. مقدار غذایی که می جوید، باید به اندازه یک قاشق باشد. اگر برایتان مقدور است با کس دیگر غذا بخورید تا در بین غذا با یکدیگر بیشتر صحبت کنید و بیشتر طول بکشد.

 

  • یک تایمر کنار خود بگذارید و آن را روی ۲۰ تا ۳۰ دقیقه تنظیم کنید.

به خودتان قول دهید که آخرین لقمه یا قاشق را با صدای آلارم گوشی بخورید.

 

  • زمانی که غذایتان را تمام می کنید، حتی اگر کامل سیر نشدید، از غذا خوردن دست بکشید.

تنها گاهی اوقات به بدن خود اجازه دهید که شکم پر باشد. اگر بعد از نیم ساعت احساس گرسنگی کردید، چند ثانیه به خودتان فرصت بدهید. ممکن است در این زمان این حس برطرف بشود.

 

چگونه چربی شکم را آب کنیم (۱۸)

  1. در مکان آرام و با آرامش غذا بخورید.

تحقیقات نشان می دهد که صرف غذا در یک محیط آرام باعث می شود که کمتر از همیشه غذا بخورید. از طرفی غذا خوردن در مکان شلوغ و پرسر و صدا باعث بیش از حد خوردن می شود. زیرا ممکن است در این حالت حواستان پرت بشود و احساس سیری خود را فراموش کنید.

  • یکی دیگر از علت های تند غذا خوردن، دیر شدن مدرسه و محل کار است.
  • کافیست برنامه خود را تنظیم کنید و به آن متعهد باشید.
  • صبح ها زودتر از خواب بیدار شوید تا فرصت کافی برای غذا خوردن خواهید داشت.

 

لاغری بدون رژیم و ورزش چربی شکم

  1. وعده های غذایی خود را ثبت کنید.

همیشه حساب غذاهایتان را داشته باشید. شاید از چیزی که فکر می کنید، بیشتر بخورید. وعده های غذایی و کالری آنها را در یک جا یادداشت کنید.

  • انواع متنوعی از وبسایت ها و برنامه ها هستند که می توانند ثبت وعده های غذایی را برای شما راحت تر کنند.

 

بدون رژیم و ورزش شکم تان را کوچک کنید. 

سوال ۱

آیا نوشیدن روزانه چای باعث کاهش چربی می شود؟

بله. مخصوصا چای سبز.

چگونه میتوانیم بدون رژیم و ورزش چربی شکم را آب کنیم

سوال ۲

آیا شیر خوردن قبل از خواب به لاغری کمک می کند؟

خیر. بهتر است قبل از خواب آب بنوشید.

چطور میشه بدون رژیم و ورزش چربی شکم را آب کنیم

سوال ۳

آیا نان تست به لاغری کمک می کند؟

متاسفانه نه. هیچ غذای کاملی قادر به کاهش چربی شکم نیست.

آیا میتوانیم بدون رژیم و ورزش چربی شکم را آب کنیم

چند توصیه خوب برای آب کردن چربی شکم :

  • شواهدی وجود دارد که نشان می دهد، چای سبز باعث چربی سوزی می شود.
  • کالری چای سبز صفر است و قند ندارد.
  • این نوشیدنی را قبل از خواب نخورید، مگر اینکه فاقد کافئین باشد.
  • الکل منبع غنی از پروتئین است اما باید مصرف آن را ترک کنید.
  • زیرا علاوه بر مضرات دیگر، کربوهیدرات موجود در آن باعث چاقی می شود.

آیا میتوانیم بدون رژیم و ورزش چربی شکم را آب کنیم ؟

منبع wikihow / ترجمه اختصاصی سایت دلبرانه