جایزه بنیاد جوآن میچل برای نقاش ایرانی

111

1398/7/12

16:41


ارغوان خسروی جایزه حمایتی یک بنیاد هنری را دریافت کرد.

جایزه بنیاد جوآن میچل برای نقاش ایرانی

سرویس تجسمی هنرآنلاین: ارغوان خسروی به عنوان یکی از 25 هنرمندی انتخاب شد که جایزه نقاشان و مجسمه‌سازان بنیاد جوآن میچل را در سال 2019 دریافت کرد.

این کمک‌هزینه‌ها پس از طی فرآیندی طولانی برای شناخت و داوری هنرمندانی که کار خارق‌العاده‌ای انجام می‌دهند و لایق کسب دانش بیشتر هستند، به تعدادی از هنرمندان اهدا می‌شود. بنیاد جوآن میچل در سال 2019 جوایز 25000 دلاری را به 25 هنرمند جوان اختصاص داده است.

بنیاد جوآن میچل در یادبود این هنرمند نقاش و جهت حمایت از هنرمندان تجسمی امروز فعالیت می‌کند. این بنیاد با تحقق آرزوی خود برای حمایت و فراهم آوردن فرصت‌هایی برای هنرمندان تجسمی، از طریق کمک‌های مالی ، اقامتگاه‌ها و ابتکارهای مرتبط، کار هنرمندان امروز را ارتقا می‌بخشد و مشارکت‌های ضروری آنها در جوامع سراسر جهان را تقویت می‌کند.

ارغوان خسروی در آمریکا زندگی می‌کند و آثار او پیش از این در تهران در گالری‌های آتبین و هما به نمایش درآمده است. او در آثار خود رویکرد متفاوتی نسبت به مینیاتور ایرانی دارد و با رجوع به اسلوب‌های نگارگری، تصاویری را پدید آورده که تنها در شکل ظاهری به مینیاتور شبیه هستند اما مفهوم آنها در ارتباط با جهان معاصر است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو