بیوگرافی کامبیز دیرباز و عکس های جذاب با همسرش

بیوگرافی کامبیز دیرباز و عکس های جذاب با همسرش


منبع: آرگا

430

1398/7/12

20:50


کامبیز دیرباز با بازی در فیلم سینمایی «دختران انتظار» وارد سینما شد، بازی درخشان وی در فیلم دوئل ، سیمرغ بلورین جشنواره فجر بیست و دوم را برای وی به ارمغان آورد و با ایفای نقش مجید سوزوکی در فیلم سینمایی اخراجی ها به بازیگری شناخته شده و محبوب تبدیل شد. در ادامه با بیوگرافی کامبیز دیرباز و فیلم شناسی وی آشنا می شوید.

بیوگرافی کامبیز دیرباز و عکس های جذاب با همسرش

در این بخش بیوگرافی کامبیز دیرباز را مرور می کنیم. وی بازیگر معروف و توانمند کشورمان در ۱۲ شهریور ۱۳۵۴ در تنکابن متولد شده است و فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. یکی از افتخارات وی در بازیگری دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فجر بیست و دوم برای بازی در فیلم سینمایی «دوئل» می باشد.

آشنایی با بیوگرافی کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز بازیگر مشهور سینما و تلویزیون کشورمان است که از سال ۱۳۷۶ تا کنون در عرصه بازیگری مشغول است. وی در دبیرستان رشته گرافیک را انتخاب کرد، اما به دلیل علاقه اش به سینما و هنر بازیگری، در کلاس های فوق برنامه هنری در دبیرستان شرکت کرد و کنکور هنر داد.

بیوگرافی کامبیز دیرباز

او بعد از اخذ لیسانس و زمانی که ۲۲ سالش بود، در تئاتر سیاوش خوانی حضور یافت و بعد از آن بازی در فیلم «دختران انتظار» در کنار بازیگران مشهوری چون نیکی کریمی و پارسا پیروزفر  را تجربه کرد.

بیوگرافی کامبیز دیرباز

دیرباز، بعد از بازی در فیلم های دختران انتظار و نغمه در سال ۱۳۸۲، برای بازی در فیلم سینمایی «دوئل» به کارگردانی احمدرضا درویش انتخاب شد، این فیلم که از جمله پر هزینه ترین فیلم های مستقل در سینمای ایران می باشد، موفق به دریافت ۸ سیمرغ بلورین در جشنواره فجر آن سال شد.

زندگی نامه از کامبیز دیرباز

وی سپس وارد تلویزون شد و بازی در چند مجموعه تلویزیونی از جمله همسفر، آژانس دوستی و رستوران خانوادگی را تجربه کرد، اما حضور وی در سریال «تب سرد» ساخته قاسم جعفری در نقش منفی پیمان و در کنار بازیگرانی مثل شهاب حسینی و حمید گودرزی موجب شهرت وی در میان مردم شد. همچنین بازی او در نقش مجید سوزوکی در فیلم سینمایی «اخراجی ها» ساخته مسعود ده نمکی در سال ۱۳۸۵، محبوبیت وی را دو چندان کرد.

بیوگرافی کامبیز دیرباز

بازی در نقش کوتاهی در مجموعه تلویزیونی «گاندو» به کارگردانی جواد افشار جدیدترین کار تلویزیونی وی می باشد. این سریال ضد جاسوسی که به سفارش نهاد های امینی و با هزینه زیاد تهیه شده بود، در هنگام پخش با حاشیه های زیادی همراه شد، در این مجموعه تلویزیونی موفق بازیگران زیادی از جمله وحید رهبانی، لیلا اوتادی، محمدرضا شریفی نیا، داریوش فرهنگ، آزیتا ترکاشوند، سارا خوئینی ها و … ایفای نقش می کردند.

بیوگرافی جدید و جذاب کامبیز دیرباز

نکاتی کوتاه از زندگی وی

کامبیز دیرباز از طرفدارن دو آتیشه تیم پرسپولیس تهران است. وی رفاقت صمیمانه ای با پژمان بازغی و سام درخشانی دارد و با سام که استقلالی است، کری خوانی و کل کل دارد. او همچنین چند سالی است که آموزشگاهی در شهر رشت دایر کرده و بیشتر وقتش را به تدریس می پردازد، علاوه بر آن، صاحب کافه رستورانی در منطقه جردن تهران می باشد. رسیدگی به خانواده از اولویت های وی در زندگی بوده و عاشق دخترش است، به طوری که دوری از دخترش برای وی عذاب آور می باشد، همچنین همه زندگی و انگیزه اش برای پیشرفت در کار و زندگی را وجود دخترش می داند.

بیوگرافی کامبیز دیرباز

ازدواج و نحوه آشنایی با همسرش

کامبیز دیرباز در سال ۱۳۸۷ و در سکوت خبری ازدواج کرد و با تبریک پژمان جمشیدی این خبر رسانه ای شد. ثمره این ازدواج یک دختر به نام نیاز می باشد. وی در مورد چگونگی آشنایی با همسرش می گوید :

همسرم در همان دانشکده ای که درس می خواندم در رشته ادبیات نمایش تحصیل می کرد و الان چند سالی است که ترجیح داده بعنوان معلم مشغول باشد؛ با وجود اینکه معلمی سخت است چون به این کار علاقه دارد، صبورانه تحمل می کند، او همیشه در انتخاب نقش به من مشورت می دهد و حالا از منتقدان سرسخت من می باشد.

سرگذشت کامبیز دیرباز

در ادامه بیوگرافی کامبیز دیرباز بازیگر مطرح و محبوب کشورمان می توانید مجموعه تصاویر جدید و متنوع وی را در این قسمت مشاهده کنید.

زندگی نامه کامل کامبیز دیرباز

عکس جدید کامبیز دیرباز

بیوگرافی جالب کامبیز دیرباز

تصویری جالب از کامبیز دیرباز

زندگی نوشته درباره کامبیز دیرباز

    عکسی از جشن تولد کامبیز دیرباز

بیوگرافی کامبیز دیرباز

  سلفی کامبیز دیرباز و دخترش در ماشین

بیوگرافی کامبیز دیرباز

تیپ متفاوت کامبیز دیرباز

زندگینامه جدید کامبیز دیرباز

عکس و زندگینامه کامبیز دیرباز 

بیوگرافی کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز و سید جلال حسینی

زندگی نوشته کامبیز دیرباز

عکس و بیوگرافی کامبیز دیرباز

زندگینامه کامبیز دیرباز

عکس موتورسواری کامبیز دیرباز در برنامه دورهمی

بیوگرافی زیبای کامبیز دیرباز

عکس کامبیز دیرباز در کنار بازیگران مشهور ایرانی

بیوگرافی و زندگینامه کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز و پانته آ بهرام

بیوگرافی کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز و دخترش 

بیوگرافی کامبیز دیرباز+عکس

عکس بازیگر مشهور و دخترش

بیوگرافی و تصاویر کامبیز دیرباز

سام درخشانی، پژمان بازغی و کامبیز دیرباز

بیوگرافی خواندنی کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز و بهرام افشاری در سریال شرایط خاص 

بیوگرافی متفاوت کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز در کنار دوستان همکارش

بیوگرافی جذاب کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز در کنار خانواده پژمان بازغی 

بیوگرافی جدید کامبیز دیرباز

نقش آفرینی کامبیز دیرباز در سریال میکائیل

بیوگرافی درباره کامبیز دیرباز

فیلم شناسی کامبیز دیرباز

فیلم های سینمایی

دختران انتظار (۱۳۷۸)، نغمه (۱۳۸۰)، دوئل (۱۳۸۲)، گرداب (۱۳۸۳)، به نام پدر (۱۳۸۴)، مقلد شیطان (۱۳۸۵)، سرگیجه (۱۳۸۵)، اخراجی ها (۱۳۸۵)، یک گزارش واقعی (۱۳۸۷)، کلبه (۱۳۸۷)، عیار ۱۴ (۱۳۸۷)، انعکاس (۱۳۸۷)، شرط اول (۱۳۸۸)، قفس طلایی (۱۳۸۹)، شاباش (۱۳۹۱)، خاکستر و برف (۱۳۹۱)، ساکن طبقه وسط (۱۳۹۲)، ماه گرفتگی (۱۳۹۵)، سوء تفاهم (۱۳۹۶)، تخته گاز (۱۳۹۷)، آینده (۱۳۹۷)

زندگینامه و عکس کامبیز دیرباز

مجموعه های تلویزیونی و نمایش خانگی

آزانس دوستی (۱۳۷۸)، همسفر (۱۳۷۹)، رستوران خانوادگی (۱۳۸۰)، تب سرد (۱۳۸۳)، در چشم باد (۱۳۸۹)، نابرده رنج (۱۳۸۹)، پریدخت (۱۳۸۶)، تهران پلاک ۱ (۱۳۹۱)، بوی باران (۱۳۹۲)، کیفر (۱۳۹۳)، آقا و خانم سنگی (۱۳۹۴)، میکائیل (۱۳۹۴)، پشت بام تهران (۱۳۹۴)، زیر پای مادر (۱۳۹۶)، شرایط خاص (۱۳۹۷)، گاندو (۱۳۹۷)، اپیزود اول و دوم کیلومتر ۱۴ (۱۳۸۸)، بی کسی (۱۳۸۸)، سر سپرده (۱۳۸۹)، قصه خاطره (۱۳۹۱)، شام ایرانی (۱۳۹۲)، ۱۳ شمالی (۱۳۹۷)، رالی ایرانی ۲ (۱۳۹۷)، آقازاده (۱۳۹۸)

زندگینامه جذاب کامبیز دیرباز

تئاتر

مار بازی (۱۳۹۸)، شهید محمد جهان آرا (سومین حلقه از تریلوژی پرتره نگاری‌های جنگ) (۱۳۹۶)، یک زن یک مرد (۱۳۸۶)، سیاوش خوانی (۱۳۷۸)

بیوگرافی کامبیز دیرباز

در پایان امیدواریم مطالعه این مطلب برای علاقمندان و دوستداران این بازیگر توانمند و موفق ایرانی جذاب بوده باشد، در صورت تمایل برای آشنایی با بیوگرافی سایر هنرمندان و افراد مشهور می توانید به بخش عکس بازیگران رجوع نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو