تعبیر خواب گنجشک چیست؟

تعبیر خواب گنجشک چیست؟


منبع: آرگا

298

1398/3/13

19:02


اگر از دنبال کنندگان و علاقمندان به علم تعبیر خواب هستید و تمایل دارید از تعبیر خواب هایی که می بینید مطلع شوید، پیشنهاد می کنیم با تعبیر خواب گنجشک در این مطلب از آرگا همراه ما باشید.

دیدن گنجشک در خواب به اشکال مختلف دارای تعابیر متفاوتی است؛ ابراهیم کرمانی دیدن گنجشک در خواب را نشانه فرزند می داند، از دیدگاه مطیعی تهرانی تعبیر خواب گنجشک به معنای زن می باشد و اگر کسی در خواب گنجشک های بسیار ببیند، یعنی اینکه پشت سر او غیبت زیاد می کنند.

در مطالب قبلی آرگا تعبیر خواب های متنوعی از جمله تعبیر خواب عطر، تعبیر خواب حشرات و تعبیر خواب آب را به اشتراک گذاشته ایم، حال در این مطلب قصد داریم تعبیر خواب گنجشک از دیدگاه تعبیر کنندگان معروف را در اختیار شما علاقمندان به علم تعبیر خواب قرار دهیم، بنابراین تا پایان این مطلب ما را دنبال نمایید.

تعبیر خواب گنجشک از دیدگاه معبران اسلامی و غربی

گنجشک، پرنده دوست داشتنی و بی آزاری است که دیدن آن در خواب دارای تعابیر متفاوتی است، عده ای دیدن گنجشک ماده در خواب را به زن تعبیر می کنند که اگر دارای پرهای رنگین باشد، خوب روی می باشد و چنانچه مانند قناری زرد باشد، نشان دهنده بیمار بودن آن است. در ادامه با تعبیر دیدن گنجشک در خواب از دیدگاه تعبیرکنندگان مختلف همراه ما باشید.

تعبیر خواب گنجشک

تعبیر دیدن گنجشک از دیدگاه امام صادق (ع)

از نظر امام صادق (ع)، دیدن گنجشک در خواب بر نه وجه است :

  • پادشاه
  • والی
  • مردی بزرگ قدر
  • غلام خوبروی
  • قاضی
  • بازرگان
  • مرد راهزن
  • مرد با خصومت
  • مردی که به جماع کردن حریص است.

تعبیر خواب پرندگان از دیدگاه یوسف پیامبر (ع)

دیدن گنجشک و مرغان از نظر یوسف نبی (ع) به معنای خوش دلی می باشد.

تعبیر دیدن گنجشک از دیدگاه حضرت دانیال (ع)

دیدن گنجشک در خواب برای کسی که پرهیزکار و پاکدامن می باشد، به معنای مردی با قدر و جاه می باشد ، حال اگر صاحب خواب پاکدامن نباشد و ببیند که گرفتار دام و حیلتی شده است، نشانه آن است که با مردم بی قدر، مکر و حیلتی سازد و موجب ناراحتی آنان شود.

گرفتن گنجشک ماده در خواب به معنای زنی ارزشمند است که بر وی پیروز شود، اگر در خواب ببیند از گوشت گنجشک ماده می خورد، نشانه آن است که از مال آن زن به مقداری که از گوشتش خورده به او می رسد و اگر ببیند که گنجشک را از آشیانه بیرون می آورد، به معنای آن است که بیننده خواب دچار رنج و ملامت خواهد شد.

تعبیر رویای گنجشک

دیدن خواب گنجشک از نظر ابراهیم کرمانی و ابن سیرین

اگر کسی ببیند، گنجشک شکار می کرد و گردن آنها را می شکست و در کیسه قرار می داد، به معنای آن است که معلمی کودکان را برعهده دارد و اندام آنها را با چوب خورد می کند.

اگر ببیند، گنجشکی سرخ را شکار می کند، یعنی اینکه با زن خوبروی ازدواج خواهد کرد و یا اینکه کنیز زیبایی را می خرد.

دیدن گنجشک زرد در خواب به معنای زنی بیمار گونه است و از دیدگاه معبران مختلف، پیدا کردن گنجشک در خواب نشانه ی فرزند یا غلام می باشد.

اگر شخصی ببیند، گنجشکی کور داشت، به معنای آن است که با مردی بدکار و هوسران دوستی می کند.

دیدن خانه گنجشک در خواب بیانگر خیر و خرمی می باشد؛ اگر کسی خواب ببیند، بچه های گنجشک را از خانه بیرون می آورد، بیانگر آن است که وی دارای فرزندان حلال و حرام باشد.

تعبیر خواب برای گنجشک

شنیدن بانگ و آواز گنجشک در خواب نشانه سخن های شگفت انگیز می باشد که از شنیدن آن دچار حیرت خواهید شد، اما از دیدگاه برخی معبران شنیدن صدا و آواز پرندگان به معنای تسبیح و ستایش خداوند می باشد.

ابراهیم کرمانی درباره تعبیر شنیدن آواز گنجشک می گوید، اگر در خواب ببینید که گنجشک های بسیاری بانگ و آواز می خوانند، نشانه آن است که با مردی اهل دعوا و ستیزه جو سر و کار پیدا می کنید. همچنین ابراهیم کرمانی دیدن گنجشک در خواب را نشانه فرزند می داند، اگر بیینده خواب ببیند، گنجشکان بسیار بانگ می کنند، نشانه آن است که صاحب فرزندی شود.

اگر کسی در خواب ببیند که گنجشک های زیادی را به وی بخشیدند، به معنای آن است که به همان  اندازه صاحب مال شود، اگر ببیند گنجشک را کشت و یا اینکه در دستان وی بمیرد، به معنای آن است که زیانی به بیننده خواب رسد و فرزندش بمیرد.

دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی

دیدن گنجشک در خواب مردی پر هیاهو و فاقد اصالت و دارای مالی می باشد که خیلی زود آن را از دست خواهد داد.

دیدن گنجشک در خواب به صورت هوس های زودگذر خود را نشان می دهد، زیرا گنجشک زود می پرد و معمولا آواز و صدایش را از دور می شنویم. بنابراین این چیزی نیست که به آن دل خوش کرد. تعبیر خواب گنجشک در داخل قفس نشان دهنده مسلط شدن بر مردی مدعی قدرت و پیروز شدن بر وی می باشد.

اگر کسی در خواب ببیند که گنجشکان زیادی بر روی شاخه درختی صدا و آواز می کنند، به معنای این است که افرادی پشت سر تان بد می گویند و عیب جویی شما را می کنند و اگر درخت خانه خودتان باشد، یعنی اینکه اهل خانه عیبی در شما دیده اند که نمی خواهند بگویند و یا اینکه نمی توانند، فاش نمایند.

تفسیر رویای گنجشک

تعبیر دیدن گنجشک از دیدگاه لوک اویتنهاو

اویتنهاو دیدن گنجشک در خواب را به معنای دعوا و تشنج می داند و شلیک کردن به سمت گنجشک از نطر او بیانگر انجام کاری بیهوده است. وی گرفتن گنجشک را نیز به معنای ملاقات غیر منتظره می داند.

دیدن خواب گنجشک از نظر آنلی بیتون

تعبیر خواب گنجشک به معنای آن است که زندگی شما لبریز از عشق و آسایش خواهد شد، ضمن اینکه بیننده خواب با علاقه و محبت به داستان های غم انگیز دیگران گوش می دهد و با بخشندگی که نسبت به دیگران دارد، محبوبیتی بدست خواهد آورد.

آنلی بیتون، همچنین دیدن گنجشک زخمی در خواب را نشانه اضطراب و پریشانی خاطر می داند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو