عکس های خانوادگی قربان نجفی و همسرش و پسرش مانی + بیوگرافی کامل

منبع: نمکستان

385

1398/7/13

00:06


عکس های جدید قربان نجفی و همسرش + بیوگرافی قربان نجفی

قربان نجفی ، عکس قربان نجفی و همسرش ، بیوگرافی قربان نجفی ، rvfhk k[td

نمکستان: قربان نجفی بازیگر شناخته شده ایرانی  در ۱ فروردین ۱۳۴۷ در شهر شیراز متولد شد. وی از نظر تحصیلات آکادمیک، مدرک لیسانس رشته تئاتر داشته و فارغ التحصیل از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است. نجفی فعالیت در عرصه هنر را با کار در رادیو آغاز کرد و با توانایی و پشتکار خود به تلویزیون و سینما راه یافت. در ادامه با بیوگرافی کامل قربان نجفی و عکس های جدیدش همراه ما باشید.

زندگینامه قربان نجفی

قربان نجفی و همسرش :

فربان نجفی سالهاست که ازدواج کرده و متاهل است. وی یک پسر به نام مانی دارد.

صفحه اینستاگرام  قربان نجفی :

قربان نجفی با آیدی در اینستاگرام عکس های خود را با دوستان و دنیال کنندگان صفحه اش به اشتراک می گذارد.

صفحه اینستاگرام قربان نجفی

سابقه فعالیت قربان نجفی : 

قربان نجفی بازیگر خوب کشورمان اصالتاً عشایر قشقایی است و سال های اولیه زندگی اش، تا به اتمام رساندن دوره دبستان در چادرهای عشایرنشین گذرانده شد. وی قبل از ورود به شهر و شروع زندگی شهرنشینی تنها با یک رادیو با محیط بیرون از عشایر ارتباط برقرار می کرد آن هم به این دلیل بود که پدرش همیشه رادیو گوش میداد و او نیز همراه پدر به صداهای درون رادیو توجه می نمود.

قربان نجفی از همان ۵ سالگی به بازیگر شدن فکر می کرد. وی در مصاحبه ای گفت که بازیگری را از تئاتر در همان چادرهای عشایری شروع کردم. این بازیگر در ابتدا در سال ۱۳۷۳ وارد عرصه رادیو شد و این آغاز ورودش به عرصه هنر بود.

قربان نجفی در سال ۱۳۷۵ با بازی در فیلم سینمایی  سایه به سایه ساخته علی ژکان پا به عرصه سینما گذاشت. سریال عید آن سال‌ ها از اولین کارهای تلویزیونی قربان نجفی می باشد.

قربان نجفی درباره بازی در کشور ایران گفت :

حتی اگر به هالیوود بروم و در آنجا نقش خوبی را هم بگیرم به هیچ عنوان مرا اغنا نمی‌کند. من دوست دارم برای جامعه خودم کار کنم و مورد تشویق مردم ایران قرار بگیرم. به همین علت هیچگاه نتوانستم خود را برای خروج از ایران راضی کنم.

سریال ستایش به کارگردانی سعید سلطانی در سه سری از شبکه سه سیما منتشر شد که سری سوم آن هم اکنون در حال پخش می باشد. این کار جدیدترین سریال تلویزیونی قربان نجفی است. فریبا نادری در این سریال نقش دختر وی را ایفا می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو