کناف سرویس بهداشتی و حمام با طراحی چشم نواز

کناف سرویس بهداشتی و حمام با طراحی چشم نواز


منبع: دکوراسیون

1,181

1398/7/13

00:58


کناف سرویس بهداشتی

از کناف می توانید برای طراحی سقف قسمت های مختلف منزل نظیر سالن پذیرایی و راهروی ورودی و اتاق خواب و سرویس بهداشتی و … استفاده نمایید. در ادامه با انواع مدل های کناف سرویس بهداشتی آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند.

مدل های کناف سرویس بهداشتی با طرح های زیبا

در زمان های گذشته به طراحی سرویس بهداشتی اهمیت زیادی داده نمی شد ولی امروزه به جزئیات و طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی اهمیت زیادی داده می شود و شما می توانید برای طراحی سقف این بخش از منزل سقف کاذب و آسمان مجازی و کناف سقف و … استفاده نمایید.

طراحی سقف برای سرویس بهداشتی

طرح های کناف برای حمام و توالت

طراحی سقف از اهمیت زیادی برخودار می باشد و شما می توانید برای دیزاین سقف قسمت های مختلف منزل خود نظیر حمام و توالت و … از سقف کناف استفاده نمایید و جذابیت طراحی داخلی بخش های مختلف را منزل تان چند برابر کنید.

برای طراحی معماری داخلی سرویس بهداشتی به دلیل اینکه این فضا دارای رطوبت می باشد امکان استفاده از هر متریالی وجود ندارد زیرا بعد از چند سال تجهیزات موجود در سرویس بهداشتی دچار زنگ زدگی و رطوبت می شوند و جلوه ای نامناسب پیدا می کنند.

اجرای دکوراسیون داخلی

در فضای حمام و توالت اغلب تاسیسات از سقف عبور می کنند بنابراین با توجه به اینکه کناف دارای قابلیت ضد رطوبت است و می تواند عایق مناسبی باشد از این رو بهتر است شما برای طراحی سقف و دیوارها از کناف سقف و دیوار استفاده نمایید همچنین در صورت ایجاد خرابی می توانید با کمترین هزینه و زمان برای تعمیر اقدام نمایید.

کناف سقف حمام

کناف سقف برای حمام

طرح کناف سقف

کناف سقف سرویس بهداشتی

طراحی کناف زیبا و شیک

کناف سقف حمام

کناف حمام

کناف شیک و زیبا

مدل کناف سرویس بهداشتی

 کناف برای حمام و توالت در انواع شکل های هندسی مختلف نظیر خطوط راست و منحنی ها موجود می باشد که بهتر است شما با توجه به سبک دکوراسیون مورد استفاده در این بخش ها طرح کناف را انتخاب نمایید.

نورپردازی سقف کناف حمام و توالت از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید به کمک نور مخفی یا لامپ های هالوژن و لوسترهای مدرن و کلاسیک و … سقف کناف را نورپردازی نمایید همچنین در صورت تمایل می توانید از لامپ های رنگی برای دیزاین نورپردازی سقف استفاده نمایید.

کناف برای حمام

کناف شیک برای حمام

کناف

کناف برای حمام

کناف سقف و دیوار حمام

طرح کناف جدید

نورپردازی کناف

طراحی نورپردازی برای سقف کناف

طرح کناف سقف شیک

دکوراسیون سرویس بهداشتی

در این مطلب با انواع روش ها برای طراحی کناف سرویس بهداشتی آشنا شدید که امیدواریم این طرح های کناف مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها دیوار و سقف حمام و توالت را به صورت کاربردی و متفاوت طراحی نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو