ارزان‌ترین خودروهای جدید در سال ۲۰۱۹ کدامند؟ (قسمت اول)

ارزان‌ترین خودروهای جدید در سال ۲۰۱۹ کدامند؟ (قسمت اول)


منبع: فوت و فن

326

1398/7/13

17:11


ارزان‌ترین خودروهای جدید در سال ۲۰۱۹ کدامند؟ (قسمت اول)

طی سال‌ها میانگین قیمت خودرو جدید به طور پیوسته افزایش یافته است. طبیعتاً این افزایش قیمت به این معناست که بسیاری به دنبال ارزان قیمت‌ترین خودرو‌یی که بتوانند پیدا کنند خواهند بود.

به همین دلیل ما به منظور کمک به این افراد این لیست را تهیه کرده‌ایم. در اینجا با ۲۳ تا از ارزان‌ترین خودرو‌های جدید موجود در بازار آشنا خواهید شد که به وسیله‌ی قیمت‌های پایه‌ی خود رتبه بندی شده‌اند.

ما همچنین در ساخت این مقاله یک محدودیت ۲۰,۰۰۰ دلاری را نیز در نظر گرفته‌ایم. با این حال، این گروه از خودرو‌ها صرف نظر از قیمت پایین خود حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

افزایش قیمت خودرو تا حدودی به افزایش تعداد امکاناتی که توسط قوانین دولتی ضروری تلقی می‌شوند، مرتبط است.

این امکانات شامل تجهیزاتی مانند دوربین‌های دید عقب و صفحه نمایش‌هایی برای نمایش تصاویر ضبط شده می‌باشند.

علاوه بر این، افزایش قیمت خودرو‌های جدید تحت تاثیر سلیقه‌ گران قیمت‌تر مشتریان نیز قرار دارد، به همین دلیل است که دیگر خودرو‌های زیادی را نمی‌توان پیدا کرد که دارای پنجره‌ها و یا قفل‌های دستی باشند.

در نتیجه بیشتر خودروهای موجود در این لیست حتی با قیمت پایه‌ای خود نیز به خوبی تجهیز شده‌اند. امکاناتی نظیر صفحه نمایش‌های لمسی، درگاه‌های یو اس بی، و بلوتوث در تمامی خودرو‌های این لیست مشترک‌اند.

ارزان قیمت‌ترین خودرو‌ها در بازار را اکثراً خودرو‌های سدان سایز کوچک تشکیل می‌دهند.

با این حال از آنجاییکه فروش خودرو‌های سدان دچار کاهش شده و فروش خودرو‌های شاسی بلند در حال افزایش است کمپانی‌های خودرو ساز به دنبال راه‌هایی برای عرضه‌ی شاسی بلند‌های ارزان قیمت به بازار هستند و از این رو در این لیست شاهد چندین مدل شاسی بلند نیز خواهید بود.

در رابطه با هر خودرو امتیاز کنونی آن در وبسایت یو اس نیوز ذکر شده است.

به یاد داشته باشید که امتیازات این وبسایت همزمان با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات و نقد و بررسی‌های تخصصی جدید به طور مرتب به روز رسانی می‌شوند.

در نتیجه امتیازات ذکر شده در این مطلب ممکن است با امتیازات موجود در نقد و بررسی‌ها و رتبه بندی‌های ما مغایرت داشته باشند.

برای پی بردن به ارزان‌ترین خودرو‌های جدید موجود در بازار ادامه‌ی این مطلب را دنبال کنید:

۲۳) هیوندا کونا ۲۰۱۹

قیمت: ۱۹,۹۹۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۳

هیوندا کونا ۲۰۱۹ به زحمت با قیمتی پایین‌تر از ۲۰,۰۰۰ دلار عرضه می‌شود. این خودرو یکی از بهترین شاسی بلند‌های ساب کامپکت در رتبه بندی‌های ما به شمار می‌رود.

هیوندا کونا همچنین از هندلینگی چابک و اتاقی سطح بالا به نسبت قیمت خود بهره می‌برد.

در ازای پرداخت ۱۹,۹۹۰ دلار صاحب مدل پایه‌ی کونا SE خواهید شد که به صورت پیش فرض به ویژگی‌هایی مانند موتور ۱۴۷ اسب بخاری،‌ سیستم انتقال قدرت اتوماتیک، چرخ‌های آلیاژی، دو درگاه یو اس بی،‌ یک سیستم صوتی استریو مجهز به شش اسپیکر، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، و یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی کاربر پسند مجهز شده است.

امکاناتی نظیر سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو، و سیستم نظارت بر توجه راننده نیز به صورت پیش فرض در این خودرو موجود خواهند بود.

این امکانات برای خودرویی با قیمتی کمتر از ۲۰,۰۰۰ دلار بسیار چشمگیر می‌باشد.

۲۲) تویوتا کرولا ۲۰۲۰

قیمت: ۱۹,۶۰۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۲

تویوتا کرولا یکی از محبوب‌ترین خودرو‌های سدان در بازار آمریکا به شمار می‌رود و دلیل خوبی نیز برای این محبوبیت وجود دارد.

این خودرو در ازای قیمتی پایین، قابلیت اطمینان فوق العاده و امکانات فراوانی را ارائه می‌کند.

در سال‌های اخیر، کمپانی تویوتا شروع به تجهیز کردن خودروهای خود به امکانات ایمنی پیش فرض بیشتری کرده است.

مدل کنونی کرولا به همراه مجموعه‌ای از امکانات ایمنی که از سنسور‌های مختلفی تشکیل شده و شامل تجهیزاتی همچون سیستم تشخیص عابرین پیاده، ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل منطبق شونده، سیستم کمک به ردیابی مسیر، نور بالای خودکار، و سیستم تشخیص علائم ترافیکی می‌شود، عرضه می‌گردد.

مدل سدان کرولا برای سال ۲۰۲۰ به طور کامل بازسازی شده است.

مدل ۲۰۱۹ این خودرو را می‌توان با قیمت پایین‌تری خریداری کرد اما اتاق این خودرو به زیبایی مدل ۲۰۲۰ آن نیست و همچنین برخلاف مدل ۲۰۲۰ در هنگام عبور از پیچ‌ها از کنترل لازم برخوردار نمی‌باشد.

در ازای پرداخت ۱۹,۶۰۰ دلار صاحب یک کرولا سدان L خواهید شد.

ورژن L علاوه بر امکانات ایمنی ذکر شده از یک موتور خسته کننده‌ی ۱۳۹ اسب بخاری،‌ یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک، چرخ‌های فولادی به همراه پوشش‌ پلاستیکی، سیستم صوتی استریو مجهز به شش اسپیکر، صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی، سیستم تشخیص صدا، و یک وای فای هات اسپات پیش ساخته نیز بهره می‌برد.

تویوتا کرولا روی هم رفته خودرویی ارزشمند به نسبت هزینه‌ی پرداختی محسوب می‌شود که این موضوع یکی از دلایل قرار گرفتن این خودرو در نیمه‌ی برتر رتبه بندی خودرو‌های کامپکت ما در نظر گرفته می‌شود.

۲۱) هوندا سیویک ۲۰۱۹

قیمت: ۱۹,۵۵۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۳

هوندا سیویک به عنوان یکی از خودرو‌های برتر در رتبه بندی خودرو‌های کامپکت ما در نظر گرفته می‌شود.

این خودرو گزینه‌ی اسپورت‌تری نسبت به تویوتا کرولا محسوب شده که هندلینگ سرزنده‌تری را در هنگام عبور از پیچ‌ها از خود به نمایش می‌گذارد.

هوندا سیویک همچنین با برخورداری از ویژگی‌هایی همچون اتاق مرغوب، صندوق عقب بزرگ، و راندمان سوخت بسیار خوب، برای رفت و آمد‌های روزانه نیز اتومبیل مناسبی به شمار می‌رود.

تنها نقطه ضعف عمده‌ی این خودرو امتیاز پایین آن در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده محسوب می‌شود.

کمپانی هوندا طی یک دهه‌ی گذشته یا حتی قبل‌تر از آن، امکانات پیچیده‌‌ی بیشتری را به خودرو‌های خود اضافه کرده و در نتیجه‌ی آن قابلیت اطمینان افسانه‌ای این خودرو ساز در معرض آسیب قرار گرفته است.

هوندا سیویک کمی ارزان‌تر از تویوتا کرولا قیمت گذاری شده است. با این حال قیمت پایه‌ی ۱۹,۵۵۰ دلاری این خودرو شامل سیستم انتقال قدرت اتوماتیک نمی‌شود.

اضافه کردن گیربکس اتوماتیک هزینه‌ای ۸۰۰ دلاری را با خود به همراه خواهد داشت که از محدوده‌ی قیمت این مطلب فراتر خواهد رفت.

از دیگر ویژگی‌های موجود در مدل پایه‌ی هوندا سیویک LX می‌توان به یک موتور ۱۵۸ اسب بخاری که عملکرد بهتری نسبت به مدل پایه‌ی کرولا دارد و امکانات دیگری همچون چرخ‌های فولادی به همراه پوشش از جنس پلاستیک، سیستم کنترل آب و هوا خودکار، سیستم صوتی استریو مجهز به چهار اسپیکر، و یک صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی اشاره کرد.

مجموعه‌ی Sensing کمپانی هوندا که به صورت پیش فرض در مدل سیویک موجود خواهد بود امکاناتی از قبیل نور بالای خودکار، کروز کنترل منطبق شونده، سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، و ترمز اضطراری خودکار را در بر می‌گیرد.

۲۰) نیسان فرانتیر ۲۰۱۹

قیمت: ۱۹,۰۹۰ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۶٫۹

نیسان فرانتیِر صفات بسیاری را به خود اختصاص داده و با این حال بیشتر آن‌ها صفات مثبتی نیستند.

این خودرو قدیمی‌ترین پیکاپ تراک در کلاس خود به شمار رفته و پایین‌ترین جایگاه را در میان رقبای خود کسب کرده است.

با تمامی این‌ها نیسان فرانتیر ارزان قیمت‌ترین پیکاپ تراک نیز به شمار می‌رود.

ویژگی‌هایی همچون اتاق ساخته شده از جنس پلاستیک سخت، فضای کوچک صندلی‌های پشتی،‌ و ظرفیت حمل پایین‌تر از حد متوسط، نشان دهنده‌ی سن بالای این خودرو هستند.

با این حال کنترل‌های ساده‌ی این خودرو و قابلیت اطمینان بالاتر از حد متوسط آن نشان می‌دهند که نیسان زمان زیادی برای برطرف ساختن مشکلات این خودرو داشته است.

مدل پایه‌ی نیسان فرانتیر S خودرو بی‌تجملی محسوب می‌شود.

با این انتخاب این مدل از ویژگی‌هایی همچون یک موتور ۱۵۲ اسب بخاری، چرخ‌های فولادی، سیستم انتقال قدرت دستی پنج سرعت، سیستم دیفرانسیل عقب، پنجره‌ها و قفل‌های دستی، و یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی بهره مند خواهید شد.

۱۹) هیوندا الانترا ۲۰۲۰

قیمت: ۱۸,۹۵۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷٫۸

 هیوندا الانترا در اواسط رتبه بندی خودرو‌های کامپکت ما قرار می‌گیرد.

ویژگی‌هایی نظیر امتیاز خوب در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده، سواری راحت،‌ راندمان سوخت بسیار خوب، گارانتی طولانی مدت، و امکانات ایمنی پیش فرض فراوان باعث حفظ جایگاه این خودرو شده‌اند.

تمامی این ویژگی‌ها باعث شده تا هیوندا الانترا به خودرویی مناسب برای رفت و آمد‌های روزانه تبدیل شود.

با این حال این خودرو منحصراً خودرویی هیجان انگیز برای رانندگی محسوب نمی‌شود و اتاق آن نیز به لحاظ کیفیت هم سطح با رقبای خود نیست و همین دلیل است که در اواسط رتبه بندی ما جای گرفته است، هر چند این موضوع تغییری در موفقیت آن به عنوان خودرویی مناسب برای رفت و آمد‌های روزانه ایجاد نخواهد کرد.

با پرداخت ۱۸,۹۵۰ دلار صاحب مدل پایه‌ی الانترا SE خواهید شد که به همراه امکاناتی از جمله یک موتور ۱۴۷ اسب بخاری، یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک، چرخ‌های فولادی به همراه پوشش از جنس پلاستیک، سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش ۵ اینچی،‌ سیستم صوتی استریو مجهز به شش اسپیکر، سیستم کنترل آب و هوا خودکار دو منطقه‌ای، سیستم نظارت بر توجه راننده، سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، و ترمز اضطراری خودکار عرضه می‌شود.

ورژن SEL الانترا که با شروع قیمت ۱۹,۷۰۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد علاوه بر تمامی امکانات ذکر شده در مدل پایه ویژگی‌هایی نظیر قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، و رادیو ماهواره‌ای را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد.

با انتخاب این مدل همچنین از تجهیزات ایمنی مانند سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر، سیستم هشدار دهنده و تشخیص نقطه‌ی کور، و سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد به هنگام حرکت رو به عقب بهره مند خواهید شد.

۱۸) فولکس واگن جتا ۲۰۱۹

قیمت: ۱۸,۷۴۵ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷٫۷

فولکس واگن جِتا با کسب رتبه‌ی دهم از مجموع ۱۳ خودرو عملکرد چشمگیری را در رتبه بندی خودرو‌های کامپکت ما از خود به نمایش نگذاشته است.

با این وجود این خودرو فاقد مشکل چندان جدی می‌باشد. این خودرو از ویژگی‌هایی همچون راندمان سوخت مناسب، سواری نرم، و همچنین صندلی‌های راحتی برخوردار است.

فولکس واگن جتا همچنین دارای تکنولوژی کاربر پسندی بوده و در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده نیز امتیازی بالاتر از حد متوسط را به خود اختصاص داده است.

برخی رقبا از جمله مدل گلف کمپانی فولکس واگن اتاق‌های زیباتری را ارائه داده و علاوه بر این رانندگی با آن‌ها جذاب‌تر خواهد بود.

جتا همچنین در ازای قیمت درخواستی خود امکانات کمتری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این موارد عوامل اصلی بازدارنده‌ی جتا در رتبه بندی ما به شمار می‌روند.

مدل پایه‌ی جتا S از ویژگی‌هایی همچون یک موتور ۱۴۷ اسب بخاری،‌ سیستم انتقال قدرت دستی،‌ چرخ‌های آلیاژی، و یک صفحه نمایش لمسی ۶٫۵ اینچی بهره می‌برد.

اضافه کردن سیستم انتقال قدرت اتوماتیک با هزینه‌ای ۸۰۰ دلاری همراه خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو